Jm-Özür dilerim, özür dilerim yaranı unuttum gerçekten özür dilerim
Onu ilk defa böyle görüyordum. Yüzündeki o ifade neydi peki? Korku mu? Yoksa endişe mi?
Kollarımı kaldıramıyordum. Çünkü kollarımın üzerinden sıkıca sarılmıştı.
Biranda yaptığı şeyin farkına varmış gibi yavaşça geri çekilmişti.
Jm-Neden mutfaktayken o şeyi yaptın? Benim korudun?
"Bunu düşünme önemli değil. Bu yüzden kendini bana karşı borçlu da hissetme. Eskiden nasılsak hala aynı. Merak etme"
Sorusuna tam cevap veremediğim için kendimce bir şeyler söylemiştim. Sanırım tam cevap almasa bile bu cevap onu tatmin etmişti.
Jm- Hala merak ediyorum. Jaebum'un neden buraya geldiğini..
Nasıl söyleyecektim ki? Bana inanacak mıydı?
"Jimin bak bunu arkadaşından duysan daha iyi olur"
Jm-Ben senden duymak istiyorum. Tam on dakikadan fazla süre odanda durdu.
Ne yani birde zamanını mı kontrol etmişti. Neden böyle sikik olayların içinde buluyordum hep kendimi.
"Jimin söylediklerime inanacakmasın bilmiyorum ama şunu söyleyeyim. Jaebum az önce yapmaya çalıştığı şeyi bir daha yaparsa onu öldürürüm"
Ciddi bir ses tonuyla konuşmamla bakışlarındaki merak daha da artmıştı.
Jm-O ne yaptı ? Ya da ne yapmaya çalıştı. Söyle hadi...
Sanki çok kolaydı. Sadece bir şeyleri sormayı biliyordu.
"Önce benimle çok önemli bir şey konuşacağını söyledi. Ben yarın konuşabileceğimizi söyledim ama çok önemli odluğunu söyledi. Sizinle ve yaptığımız bu planlarla ilgili olduğunu düşündüm.
Önce garip şeyler sormaya başladı..
Jm-Nasıl garip şeyler...
"Bir sürü bir biriyle bağlantısız şey size neden yardım ettiğimi, neden burda yaşadığımı, biranda sırtımın nasıl olduğunu sordu... yani belliydi söylemek istediği şey başkaydı ama oyalamaya çalışıyordu"
Jm-Jaebum biraz garip biridir. Bu söylediklerine takılma. Zaten hangimiz normaliz ki? Anlamadığım neden bunu bir daha yaparsa onu öldürürüm dediğin.
"Çünkü konu bu değil. Bunları söyleyip gideceğini sanıyordum ama öyle olmamıştı. Bak nasıl söylemeliyim bilmiyorum ama Jaebum açık açık bana seks teklif etti"
Son cümlede Jimin'in yüzündeki şaşkınlık ifadesini sanırım asla anlatamazdım.
"Ben tabiki suratına yumruğu geçirdim. Bu seferde neden benimle yatmıyorsun kendini o kadar mı muhteşem buluyorsun? Kendine kimseyi layık görmüyor mısun diye aptal aptal şeyler söyledi. Odadan çıkarmaya çalıştığımda bu sefer de neden olduğunu anlamadan konuyu sana getirdi. Aptal aptal şeyler söyledi"
Jm-Ne söyledi?
Sesi o kadar soğuk ve ürkütücü çıkmıştıki bu hali beni korkutmuştu."Mutfaktayken bizi görmüş. Neden onu bu kadar düşünüyorsun, neden onunla ilgileniyorsun? Neden onu koruyorsun? Neden durmadan onunla tartışıyorsunuz diye aptal aptal bir sürü şey söyledi"
Jimin yumruğunu sıkmış sinirle burnundan soluyordu resmen. Bana inanmış mıydı?
Jm-Sana bir şey yapmaya çalıştı mı? Yani zorla bir şeyler....
Konuşamamıştı gözlerini kapatarak sinirle derin bir nefes almıştı.
"Hayır. Hiçbir şey yapamaz ve yapamadı"
Jm-Ben gitmeliyim.
Biranda hızla odadan çıkıp gitmişti. Bu neydi şimdi? Jaebuma bir şey yapmazdı değil mi?
Ahhh hayır tabiki o onun en yakın arkadaşıydı. Ona asla kızmazdı bile. Muhtemelen sadece arkadaşına yakıştıramadığı için bu kadar kızgındı. Neyse herşey yarın belli olurdu...
~
"Evet herkes toplaştığına göre konuşabilirim. Yarın ilk görevimize gideceğiz ve akşam bunun planını yapacağız o yüzden zorlu bir güne başlamak için sabah keyfinizi yerine getirecek bir şey söyleyeceğim"
Hepsi merakla ne söyleyeceğimi bekliyordu. Bende onları fazla merakta bırakmak istemiyordum.
"Hepiniz havuzu kullanabilirsiniz. Yani akşama kadar ne isterseniz yapabilirsiniz"
Bb-Ahhh gerçekten kaç gündür bu anı bekliyordum.
Th-Benim yüzmek için şortum bile hazır.
Tabiki bunu söylerken hepsinin koşarak suya atlamasını ve beni sırılsıklam ıslatmalarını beklemiyordum.
Neydi şimdi bunlar çocuk ruhlu iyi katiller mi?
Burda fazla durmasam iyi olacaktı çünkü hepsi soyunmaya başlıyordu. Arkamı döndüğümde Jimin'in şezlonglardan birine uzanıp gülümseyerek onları izlediğini farketmiştim. Neden onlarla birlikte yüzmüyorduki?
Bunu da sorgulayacak değildim sonuçta. Odama çıkarak üzerimdeki ıslattıkları kiyafetleri çıkaratak banyoya bıraktım. Hepsi aşağıda olduğu için Kaç gün sonra ilk defa kendimi kendi evimde rahat hissediyordum.
Dolabın karşısına geçerek giyecek kiyafetlerimi ayırarak kendimi öylece yatağa atmıştım.
Ahhh bu şekilde uyumak istiyordum. Aslında bende yüzmek istiyordum ama bu şekilde onların yanında yüzemezdim.
Bir kaç saat müzik dinleyerek akşamkı planın son aşamalarını düşünüyordum. Ama artık kalkıp giyinsem iyi olacaktı.
Üzerimi değiştirerek telefonumu yanıma aldım. Muhtemelen artık giyinmiş yemek yiyorlardır.
Kapıyı açarak dışarı çıkmamla Jiminle göz göze gelmiştik.
Duvara yaslanarak yere oturmuştu.
Görünen o ki havuza girmemişti ve ayrıca ne zamandır burda bekliyordu.
Beni görür görmez hemen ayağa kalkmıştı.
"Bir sorun mu var Jimin?"
Jaebum neler yapıyorsun sen öyle tch tch tch
Jaebum videosu da paylaşam😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfic+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...