×16×

1.3K 147 9
                                    

Yukarıya bölüm müziği bıraktım isterseniz dinleyerek okuyabilirsiniz:)

Jimin

Tam bir saat sonra etraf sessizlikti anlaşılan bizimkilerde kendilerine oda bulup uyumuşlardı.

Victoria'nın odası muhtemelen ikinci kattaydı. Çünkü az önce ikinci kata çıkmıştı.

Her tarafı kontrol ederek silahımı pantalonun arkasına yerleştirerek tişörtümle üzerini kapattım.

Merdivenleri yavaş yavaş çıkarak birer birer odaları kontrol etmeye başladım. Bazılarının kapısı açılmıyordu. En sondaki odalardan birinin kapısı farklıydı. Kesinlikle odası bu olmalıydı. Ses yapmamaya çalışarak odanın önüne kadar küçük adımlarla ilerledim. Kapının önüne vardığımda derin bir nefes alarak kendimi hazırladım.

Kapıya açmaya çalıştığımda açılmamıştı. Lanet olsun odasındada şifre vardı tabiki. Acaba yanlış şifre girersem ötermiydi ?

Sikeyim öğrenmenin tek yolu vardı. Şifre üç rakamlıydı ve aklıma gelen en kolay şey bir iki ve üçtü. Şansımızı deneyelim. Sırasıyla numaraları  tuşladığımda kapının açılmasıyla hayretle önüme dönmüştüm.

Aptal kız kim odasının kapı şifresini bir iki üç yaparki? Hiç şifre koymasan daha iyi.

Odadan içeriyi adımımı attığımda tam karşımda yatağı vardı. Sanırım uyuyordu.

Bir adım daha attığımda kapının kapanma sesi kulaklarımı doldurmuştu. Arkama dönmeme vakit bile bulamadan arkamdan kolunu boynuma sararak beni boğmaya başlamıştı.

"Hoşgeldin Jimin. Ben de seni bekliyordum"

Kulağıma fısıldayarak boynumdakı kolunu daha da sıkılaştırmıştı.

Elini sırtımdan belime kadar gezdirerek pantalonun arkasında sakladığım silahı bulmuştu.

Silahı aldığı anda kolunu sertçe iterek ondan kurtulmuştum.

"Jimin sence şifremi bir iki ve üç yapacak kadar aptal birine benziyor muyum? Oraya ne şifre girersen gir kapı açılacaktı. Çünkü seni bekliyordum"

Demek hazırlıklıydı. O zaman sakin davranıp doğru atağı yapmalıydım. Aldığı silahımı yatağının hemen yanındaki raflardan birine koyarak. Arkasını bana dönüp yatağına oturmuştu.

Yavaşça bir kaç adım yaklaşmıştım. Aniden ayağa kalkmasıyka tekrar yerimde durmuştum.

Arkaya dönüp bana doğru gelerek bir kaç adımlık mesafede önümde durmuştu.

Jm-Geleceğimi nerden biliyordun?

"Bakışlarından ne yapmak istediğini anladım diyelim"

Jm-Lütfen... bu klişe cevaplar sana göre değil.

"Peki,... bir süredir sizi izleyen biri olarak az çok ne yapacağınızı  kestirebiliyorum diyelim. Bu cevabım sizi memnun etti mi peki?"

Ciddi bir şekilde yüzüne bakarak. İçimden saymaya başladım.

Bir....iki...ve üç

Üzerine atlayarak kolunu yakalamaya çalıştığımda benden kurtularak kollarımı arkadan sıkıca tutmuştu.

Arkaya doğru hızla giderek sertçe kendimi duvara vurmuştum. Arkamda olduğu için sertçe duvara çarpmasıyla hemen arkama döndüm. Omuzlarından tutup tekrar duvara çarpmıştım.

Yüzüme bakarak gülümsediğinde nasıl olduğunu anlamadan bacak arama indirdiği tekmeyle bu sefer o beni omuzlarımdan tutarak karşı duvara ittirmişti. Bu sefer duvarın önündeki masaya çarparak durmuştuk.

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin