Nj-Şimdi bir birimize güvenmemizi ve birlikte çalışmamız gerektiğini söylüyorsun öyle değil mi?
"Evet. Tamda öyle. Eğer içiniz rahat edecekse bir tür sözleşme yada o tür bir şey yapabiliriz"
Jm-Biz bir birimizle hiç bir sözleşme yapmadık. Sadece bir birimize söz verdik. Bir birimize güveneceğimize ve canımız pahasına bir birimizi koruyacağımıza ve asla satmayacağımıza söz verdik.
Mantıklıydı bu kulağa daha güvenilir geliyordu.
"Peki o zaman ben söz veriyorum"
Jm-Maalesef o kadar kolay değil. Ayrıca sadece sen değil biz de söz vermeliyiz değil mi?
"Anlamıyorum. Eğer bildiğin farklı bir söz verme yöntemi falan varsa söyle"
Ayağa kalkarak cebinden küçük keskin bir bıçak çıkarmıştı.
Jm-Aslında diğerleriyle bunu yapmamıştık. Ama ben sana, sen de bana güvenemezsin o yüzden bunu yapmalıyız. Buraya gel.
Bir kaç adım öne gelerek masanın tam yanında durmuştu.
Ne yapmak istediğini bilmiyordum ama ayağa kalkarak yanına gittim.
Yg-Jimin bence buna gerek yok. Bize tüm hayatını anlattı ona güvenebiliriz.
Jm-Siz güvenebilirsiniz. Ben güvenmiyorum ve yerinde olsam bayan akıllı ben de bana güvenmezdim.
Elini yavaşça bana doğru uzatarak diğer elindeki bıçakla avucunun içine kesik atmıştı. Ne yapmak istediğini şimdi anlıyordum.
Kanımla söz vermemi istiyordu. Gözlerinin içine bakarak sağ elimi uzattım.
Avucumda acıyı hissettiğim bakmak isyemiyordum. Bıçağı cebine koyarak el sıkışmamız için elini tekrar uzatmıştı.
Elini sertçe sıkarak onun gibi korkusuzca gözlerine bakmıştım.
Jimin.
Yerinden kıpırdamamıştı bile. Gerçekten korkmuyor muydu? Ya da canı yanmamış mıydı?
Gözlerimin içüne cesurca bakarak elimi sıkmıştı. Ve hala aynı şekilde bakmaya devam ediyordu. Dünkü alaycı bakışlarıyla bu bakışları arasında uçurumlar vardı. Sanki aynı kişiler değillerdi. Yada belkide benim gibi kendini maskeliyordu.
Umarım gerçekten güvenimizi kırmazsın bayan akıllı....
"Bu kadar yeterli değil mi sarı kafa tüm gün el sıkışacak değiliz değil mi? Yoksa öyle mi?"
Elimi anında çekerek yine gülümsemeye başlayan suratına sinirle bakmıştım.
Jm-Sana meraklı değilim. Ayırca bana sarı kafa demeyi de kes.
"Saçların sarı ve bende sarı kafa diyorum. Yanlış bir şey mi?"
Jm-Ben sana örümcek diyor muyum?
Kaşını kaldırarak kollarını bir birine geçirmişti.
"Ne alakası var? Örümcek mi?"
Jm-Siyah kiyafetlerinle örümceğe benziyorsun. Hatta siyah bir tarantulaya. Umarım bizi ağına düşürmeye çalışmıyorsun.
"Sarı kafa yerine sanırım boş kafa demeliyim. Tarantulalar ağ örmez bu da küçük bir bilgi olarak aklında dursun"
İmalı konuşmasının ardından merdivenlere yönelerek odasına çıkmıştı.
Th-Jimin bak her gün yeni bilgi öğreniyorsun haaa. Yine iyisin
Jm-Kapa çeneni Taehyung.
Gerçekten bu bayan bilmiş yetmiyormuş gibi birde bunlar çıkmıştı başıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...