Tatlış yorumlar yapan herkese teşekkürler⚘
Jimin
Bir kaç saat sonra Yoongiyi bulamayacağımı anlayarak bizimkileri arayıp haber verdim ve eve dönmelerini söyledim. Yoonginin tek başına bu kadar süre yalnız kalması iyi değildi. Umarım başına kötü bir şey gelmemiştir.Hava iyice karardığında durmadan onu aramaya devam etmiştim. Telefonlarını açmıyordu ve bu beni daha çok endişelendiriyordu.
Aslına bakarsak benimde şuan dolandığım sokak tekin gözükmüyordu. Biraz ilerledikten sonra tartışan birilerinin sesini duydum
Ses yapmadan eğilerek kontrol ettiğimde silahlı olduklarını farketmiştim ve sayıları benden fazlaydı.
Şuan onlarla dövüşmek istersem muhtemelen sağ çıkmak ihtimalim yüzde sıfırdı ama korkup burda saklanacak değildim. Yoongi'yi bulmalıydım ve gerekirse bu yüzden yaralansam bile umrumda değildi.
Kendimi toparlayarak kalkacağım zaman arkamda duyulan gürültülü motor sesiyle adamların hepsi bana doğru dönmüştü. Sikeyim bu motor nerden çıktı şimdi?
Beni gördüklerine göre yapacak bir şey yoktu duvarın kenarından bulduğum tahta parçasını alarak üzerilerine yürümeye hazırlandığımda motor hızla gelerek tam yanımda durmuştu.
Kim olduğunu görmüyordum. Üzerinde siyah bol kıyafetler ve başında kask vardı.
Bana doğru dönerek eliyle gelmem için işaret ettiğinde emin olmasamda en azından kötü biriyse bir kişiyle dövüşmek daha kolay olur diye düşündüm.
Hemen motorun arkasına atladığımda harekete geçerek motoru ani bir hamleyle döndürerek az önce geldiği yöne gitmişti. Çok hızlı kullanıyordu ve dengede durmakta biraz zorlanmıştım.
On dakika sonra tanıdık sokakları gördüğüme mutlu olmuştum. Fakat benüm burda yaşadığımı biliyor muydu?
Yine ani manevra yaparak döndüğünde gürültülü bir şekilde motoru durdurmuştu.
Hemen inerek motorun yanına geçtim.
Jm-Kimsin? Neden bana yardım ettin?
Bana doğru dönmemişti bile. Beni duymamazlıktan gelerek, gaza basarak hızla yanımdan uzaklaşmıştı. Bu neydi şimdi? Eğer kötü biri olsaydı muhtemelen beni ordan almazdı ya da saldırıya geçerdi.
O zaman bana yardım etmek isteyen kim ola bilir ki?Telefonumu hemen alarak baktığımda Yoongi hyungdan bir sürü arama olduğunu farkettim. Elim bir birine dolanmıştı resmen. Hemen onu geri arayarak açmasını diledim.
Yg-Jimin
Jm-Hyung nerdesin?
Yg-Ben eve döndüm. Çocuklar senin olmadığını söyleyince seni aradım. Bulamayınca tekrar eve döndüm
Jm-Ben iyiyim. Bende seni arıyordum. Hemen geliyorum.
Telefonumu kapatarak cebime düzgünce yerleştirdim. Şimdi koşma zamanı Jimin. Daha yirmi dakikalık yolun var. Hadi tavanları yağla...
~
Yazar
-Alo
+Nasılsın kızım?
-İyiyim. Herşey yolunda ve şuan eve geçtim.
+Neden bu kadar geç
-Beklenmedik bir şey oldu ve biraz geciktim
+Ne tür bir şey? Başın dertte mi yoksa?
-Hayır hayır sadece onlardan birine yardım ettim.
+Daha çok erken. Biliyorsun şuan yaklaşman sorun ola bilir. Ya seni öldürmeye kalkarlarsa
-Sorun değil. Merak etmeyin ben hallettim. Zaten yalnızdı ve bir şey anlamadı.
+Tamam ama biliyorsun dikkatli olmalısın
-Biliyorum dikkatliyim teşekkürler.
+Görüşürüz kızım
-Görüşürüz
Vee bölüm sonu
Hoşçakayyyyy🤗🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...