İyi okumalar tatlışlar⚘
Nj-İşte bizimkilerde gelmeyi başardı sonunda
Jr-Ağaç olduk burda. Ayrıca derse neden geç girdiniz?
Diğerleri bir birine bakarak gizlice gülmeye başladığında Jaebum sinirle yanlarından geçip gitmişti.
Jr-Bunun nesi var böyle?
Yg-Sabah okulda bir kız kafasında aşağıya su döktüğü için böyle kızgın.
Orda olmayan herkes şaşkınlıkla Yoongiye bakarken gülümseyerek omuz silkmişti.
Nj-Kız bilerek mi yaptı?
Jm-Kız yanlışlıkla üzerine kahve döktü Jaebum da sinirlenerek hadi bu suyla gömleğimi temizle dediğinde tabi kız suyu kafasından aşağı boşaltdı olay bu.
Jk-Aaa lütfen en önemli detayı unuttunuz birde gömleğini fırlatarak üzerine bastı.
Yg-Bence en güzeli sonda söylediği şeydi. Nasıldı? Ahh hatıtladım İşte şimdi pislikleri temizledim.
Herkes Yoongi'nin sesini incelterek o kız gibi konuşmaya çalışmasına gülerek kendini koltuklara atmıştı.
Jb-Daha eğlenceniz bitmedi mi? Ne güzel arkadaşlarım bana gülüyor..
Jm-Hadi ama dostum sadece bir kız. Onunla uğraşmaya değmez.
Js-Ne olduğunu görmesemde Jimin haklı. Belliki seni tanımıyormuş. Ayrıca Jungkook senin hatan olduğunu söyledi.
Jaebum söylenenlere dahada sinirlenerek elindeki kahve bardağını sertçe masaya bırakmıştı.
Jb-Bana akıl vermeyi kesin tamam mı? Kız olması bir şeyi değiştirmez ona gününü göstereceğim.
Namjoon Jimine baktığında Jimin umutsuz vaka dercesine başını sallayarak omuz silkmişti. Anlaşılan hiç biri onu durduramayacaktı.
Jb-Ben odaya çıkıyorum.
Jaebum odasına çıkarak düşünmeye başlamıştı. Acaba o kızı nasıl bulabilirdi? Tüm okulda onu arayamazdı. Sonra aklına gelen düşünceyle gülümsemişti.
Haftasonlarına yakın düzenlenen spor etkinlikleri vardı ve okuldaki nerdeyse tüm kızlar katılıyordu. Şansını deneye bilirdi belkide gerçekten o kızı da bulurdu.
Aklındaki fikirle gülümseyerek yavaşça yatağına uzandı.
Jb-İşin bitti sahte cesurluk abidesi...
~
Jk-Sana inanamıyorum Jaebum. Başımızda o kadar dert varken hepimizi buraya getirdin. Şimdi ne yapacağız hepimiz spor yapan kızları mı izleyeceğiz?
Jm-Senin yüzünden hepimizi sapık sanacaklar.
Jaebum sinirle uflayarak arkasına dönmüştü.
Jb-Bir kez sizden bir şey istedim değil mi? Söylenmeyi bırakın. Ayrıca bizden başka bir sürü erkek var.
Jm-Tamam hangi tarafa bakacağız ki? Neyle uğraştığını bilmiyoruz.
Herkes sessizce bir birine bakmıştı. Jimin haklıydı tüm spor sahasını inceleyecek değillerdi. Ayrıca hepsi daha önce kızı görmemişti.
Yg-Basketbol, ya da muhtemelen koşu
Jb-Ne?
Yg-Vücut yapısına göre yapabileceği sporları tahmin ettim. Boyu uzun odluğuna göre muhtemelen basketbol ola bilir.
Çantasının kenarından koşu ayakkabıları asılıydı bu da koşuyla ilgileniyor demek ola bilir.
Herkes Yoongiyi ağzı açık bir şekilde dinlemişti.
Jb-Nasıl bu kadar dikkatle incelemiş olabilirsin ki?
Yg-Ekibin araştırmacısıyım dikkatli olmak benim işim haa ayrıca ilk defa içimizden birine diklenen bir kız görmüştüm o yüzden istemsizce incelemiştim.
Jk-Şuna kızı kesiyordum demiyorda.
Jb-Çok şanslı biriyim...
Jaebum gülümseyerek öne atıldığında diğerleri peşinden takip etmişti. Herkes olmasada beş kişiyi kendiyle getirmeyi başarmıştı.
Js-Nereye gidiyorsun?
Jb-Kız orda. Koşuyor...
Yg-Size demiştim. Ben olmasam ne yapacaksınız gerçekten.
Jaebum şuan kimsenin konuşmalarını duymuyordu. Aklında tek bir düşünce vardı. Sinsice gülümseyerek sadece bekledi.
Js-Çok hızlı. Anlaşılan uzun süredir koşu yapıyor.
Jaebum'un hemen yanında dikilerek onu izlemeye başlamıştılar.
Jm-Umarım şuan burda kızın arkadaşlarından yoktur. Yoksa seni birileri dikizliyordu diye hepimizi ispiyonlardı.
Jb-Çantandaki su şişesini ver.
Jm-Nee?
Jimin çantasını geri çekerek bir adım gerilemişti.
Jb-Sana şu suyu ver diyorum.
Js-Aptal olma Jaebum. O kız ve burda bir sürü insan var. O yaptığında sadece biz bizeydik ve kabul et artık sen suçluydun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...