Aylardır taslaklarda bekleyen yeni bölümler. İyi okumalar🧸
Herkes tamamen toplanmıştı fakat ne tür bir plan yapmamız gerektiğini bilmiyorduk. Neom'un ölümünden sonra o adama çıkan tüm kapılar kapanmış gibiydi. Ne yapabilirdik? Ona nasıl ulaşabilirdik şimdi?Aklımıza birşey gelmiyordu ama zamanımız da oldukça kısıtlıydı. Neom'un ölümünü çoktan öğrenmiş olmalıydı. Ahh hadi Victoria bir şeyler düşün.
Telefonumun sabahtan beri susmayan sesine son vermek için en sonunda masanın üzerinden alıp açmıştım.
-Alo
+Merhaba Ria nasılsın?
Sesini duyduğum anda ellerim titremeye başlamıştı. Yıllar sonra ilk defa sesini duymuştum. Jimin ve diğerlerine doğru döndüğümde hepsi merakla bana bakmıştı. Yüz ifademden birşeylerin yolunda gitmediğini anlamış olmalıydılar. Telefonu hopörlere alarak dikkatle masanın üzerine bırakmıştım.
+Cevap vermiyorsun? Yoksa babanın sesini tanımadın mı?
Hepsi telefondakinin kim olduğunu anladığı için koltuktan inerek telefona yaklaşmıştı.
-M.Lee
Sadece ismini söyleyerek susmuştum
+Ahh demek unutmamışsın.
-Bana nasıl ulaştın?
+Ahhh işte buna şaşıracaksın. Hemde çok şaşıracaksın. En güvenli güvenlik sistemini mahvettim vee sana çok güzel bir sürprizim var. Dinle bakalım yanımda kimler var.
Telefondan bir anda sessizlik oluştuğunda düşündüğüm kişilerin olmamasını umut etmiştim.
+Kızım...
Bay Woo sesini duyduğumda hemen hızla telefonu almıştım.
-Baba siz iyi misiniz? Size bir şey yapmadılar değil mi?
+Hayır merak etme iyiyiz. Hyerim de iyi.
-O herif sesimi duyuyor değil mi? Bana bak onlara eğer dokunursan seni öldürmem, sana işkence ederek gebertirim duydun mu beni?
+Ahhh merak etme cesur kız. Onlara bir şey yapmayacağım. Tabii bir şartla karşılığında istediğim şeyler var.
-Ne istiyorsun lanet olası herif? Hayatımı mahvettin daha fazla ne istiyorsun?
+Mahvettiğim hayatını istiyorum. Onların canına karşılık senin canın.
Jiminle göz göze geldiğimizde telefonu almak ve konuşmak için hamle yapsada izin vermeden geri çekilmiştim.
-Nerdesin? Hangi çöplüğündesin söyle bana?
+Seni ilk göreve gönderdiğim ormanlık alandaki mekandayız. Çok akıllı olduğunu ve kısa sürede çok iyi planlar yapabildiğini biliyorum bu yüzden sana süre tanımayacağm. Bir saat içinde burda olmazsan ikisini de yakarım.
Hayır olmaz. Olamazdı onlarda ailemle aynı kaderi paylaşamazdı.
Telefon kapandığında elimde sıkı sıkı tutarak hemen odama çıkmışım. Diğerleride hızlı adımlarla peşimden çıkmıştı.
Jm-Victoria sakin ol lütfen. Bu şekilde aceleci davranmak doğru değil.
Çekmecelerden aldığım silahları belime sıkıştırarak doğrularak Jimine bakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...