Yemeklerimiz bittikten sonra aslında bu gece gitmemiz gereken o görevi konuşmaya başlamıştık. Yaşadığımız sorundan dolayı mecbur yarına ertelenmişti...
-Eee planınız nasıl?
"Aradığımız kişinin hep gittiği bir bar var. Bar dışında korumaları çok fazla olduğu için onu barın içinde avlamalıyız. Fakat şöyle bir sorun var. Oraya hepimizin birlikte girme imkanı yok. Teker teker ve ya ikişer olarak farklı zamanlarda girmeliyiz.
Adamın etrafında hep kadınlar oluyor. Bir tanede gözdesi var. İsmi Larissa genelde onunla birlikte oluyor. Hep oturduğu bir masa var. Eğer seni sever ve gözü tutarsa onunla birlikte o masada oturabilirsin"
Js-Adamı direkt neden öldürmüyoruz ve onunla aynı masaya oturuyoruz.
"Çünkü ulaşmak istediğimiz gizli bir belge var ve onu barın ikinci katında bir kasada saklıyor. Kasanı hareket ettirmemiz ve açmamız imkansız. Tek yolu o anahtarı almak"
Th-Ama bu çok riskli adamdan anahtarı nasıl alabilirizki?
"Aranızdan iki kişi o barda çalışan gibi davranacak. Biri durmadan o adamın masasının etrafında olacak diğeriyse masaya yaklaşacak herkes hakkında bilgi verecek.
Geri kalanınız ikinci katta gizlenip beklemelisiniz olabilecek her hangi bir terslikte yukarıda olmanız ve ordan ateş etmeniz bizim açımızdan daha iyi.
Son olarak aranızdan biri adamın masasına geçecek. Buna kendiniz karar verin.
Ama öyle biri olmalıki gerçekten her hangi bir şeyle o adamın dikkatini çeksin. İlgisini çekmeyi başarırsa o masaya oturmayı başaracak"
Bb-Tamam diyelim ki birimizi seçtik ve o masada onunla bitlikte olmayı başardık. Sonra anahtarı nasıl alacağız.
"İşte orda devreye ben gireceğim. Adamın masasına oturduğunuz anda sizin için bir kız ayarlamak isteyecek. Çünkü yanındaki erkeklerin yalnız olmasından hoşlanmayan biri ve o sırada devreye ben gireceğim ve yalancı partner rolü yapacağız.
Bunu daha çok sevecektir. Çünkü sevgili ve ya evli olan kişilere tahammül edemiyor o yüzden bir şekilde beni kendi tarafına çekmeye çalışacak ve tabi tuzağa düşecek.
Anahtarı alarak direkt size vereceğim. Ve siz kasayı halledene kadarda ben de onu oyalayacağım. Ve sonra işini bitireceğim. Geri kalan adamlarıysa beraber halledeceğiz. İşte plan bu. Geriye kalan tek şey benim eşim olacak kişiye karar vermeniz"
Planı gerçekten çok iyi düşünmüştü ama o adam bahsettiği gibi biriyse ya ona kötü birşey yapmaya çalışırsa.
Jm-Senin olduğun kısımlar tehlikeli değil mi? Yani demek istediğim...
"Anladım. Merak etme ters bir harekette adamı vuracağım ve o zaman B planına geçeceğiz. Yani her zaman yaptığınız şey siz ordakileri haşat ederken ben anahtarı alıp kasayı açmaya çalışacağım.
B planı fazla riskli olduğu için. Sessiz bir şekilde A planında başarılı olmamız bizim açımızdan çok iyi"
Bizimkiler hemen kendi aralarında konuşup biirlerine karar vermeye çalışmıştı. Bay Woo sadece dikkatle bizi dinliyordu.
Aslında o kişi olmak istiyordum ama bana nedenini sorduklarında söyleyecek bir şeyim yoktu.
-Jimin...
Bay Woo ismimi seslendiğinde hepimiz ona doğru dönmüştük.
-İçkilerle aran nasıl. İyi anlıyorsun değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...