×84×

1.1K 123 63
                                    


"Hey beni umursamıyor musun? Yoksa küçük dilini mı yuttun?"

Parmakları bileğimi sardığında konuşmadan kendine doğru çekerek dudaklarımı öpmüştü. Yerlerimizi değiştirerek beni masaya yasladığında düşündüğüm gibi olmuş ve sadece masum bir öpücükle yetinmemişti. Dilini devreye soktuğunda ona ayak uydurduğum için çoktan öpüşmeye başlamıştık...

Biranda geri çekilerek gülümsemişti.

Jm-Ee küçük dilimi yutmamışım değil mi? Hala duruyor. Sen ne dersin?

"Tam bir aptalsın Jimin. Biliyorsun değil mi?"

Jm-Evet biliyorum ama sende aptal olmalısın.

"Nee şimdide bana aptal mı diyorsun?"

Jm-Bir aptala aşık olduğuna göre sende pek normal sayılmazsın değil mi?

"Ahh ben gidiyorum"

Masayla arasındakı boşluktan çıkarak banyoya doğru ilerlemiştim. Kapıyı açacağım sırada benden önce davranarak bana yetişip kapıyı kapatmıştı.

"Bir sorun varsa söyle Jimin"

Jm-Sevişelim.

Tanrım gerçekten bu çocuk bazen oldukça açık sözlü oluyordu.

"Böyle bir şey bu şekilde mi söylenir?"

Jm-Doğru bu şekilde söylmemem gerekirdi. Hemen düzeltiyorum.....

... Ne dersin sevgilim Sevişelim mi?

Ahh gerçekten umutsuz vakaydı. Elimle alnıma vurarak bıkkın bir şekilde ufladığımda ellerimden tutarak kendiyle çekiştirmeye başlamıştı.

Jm-Tamam anladım seni. Bana kızgınsın değil mi? O yüzden istemiyorsan seni anlarım. Ama bana hep kızgın kalamayacaksın değil mi?

Gerçekten ben ne düşünüyordum bu çocuk ne diyordu böyle?

Elimi kemerine götürerek açıp yere fırlattığımda o küçük gözleri kocaman olmuş bana bakıyordu.

"Ne? Kiyafetlerimi çıkarmayacak mısın? Üzerimizdekilerle sevişecek değiliz herhalde değil mi?"

Daha söylediğim şeyi yeni algılamış gibi biranda üzerime yönelerek hızlı hızlı üstümdekileri çıkarmaya başlamıştı. Anlaşılan az önce teklifini reddettiğimi sanıyordu ve üzgün duruyordu. Şuanda söylediğim şeyle yüzünde aptal bir gülümseme oluşmuştu.

Jm-Bende biran bana kızdığın için beni geri çevireceksin sandım.

"Bak şimdi düşündüm aslında hiç fena fikir değil. Öyle mi yapmalıyım? "

Jm-Hayır hayır kesinlikle...işle aşkı karıştırmak olmaz.

Üzerimdekileri çıkarıp sarılarak kucağına aldığında kollatımı boynuna sarararak yanağını sıkmıştım.

Jm-Ama böyle bir zamanda tatlı şeyler yapılır mı? Yanağınmı sıkıyorsun~

"Ne yapayım tatlı durduğu için sıktım. Nereni sıkayım?"

Beni yatağa bırakıp garip garip sırıtarak yanıma uzanmıştı.

Jm-Şimdi söylerdim ama olmaz. O zaman aceleye getirmiş oluruz.

"Ahh cidden herşeyi fesat anlamak zorunda mısın?"

Jm-Sen söylüyorsan evet.

Gerçektende sanırım öyleydi gezideyken süt içmek istiyorum dediğimde bile başka bir şey düşünen birinden ne bekliyordum ki?

Yavaşça üzerime eğilerek yüzümün her noktasından mimik minik öperek üzerine uzanmıştı.

Jm-Böyle iyisin değil mi?

"Hıhı iyiyim"

Gülümseyerek dudaklarımı öpmeye başladığında bu gecenin de oldukça uzun süreceğini anlamıştım.

~

Sabah erkenden uyanarak yataktan ses yapmadan kalkmıştım. Jimin akşam bir türlü uyumak istemediği için sabaha doğru zor uyumuştu. Sevişelim dediğinde sabaha kadar sevişmek istediğini sanmıyordum ama demekki bundan sonra bu ihtimalleri de aklımda bulundurmalıydım.

Banyoya girdikten sonra üzerimi değiştirerek odadan çıktım.

Bence hepsi uyuyordu o yüzden sessiz adımlarla merdivenleri inerek mutfağa geçmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bence hepsi uyuyordu o yüzden sessiz adımlarla merdivenleri inerek mutfağa geçmiştim.

Jb-Günaydın...

Ahh demek hepsi uyumuş diye düşünürken yanılmıştım.

"Günaydın Jaebum"

Jb-Kahve yaptım. Sen de ister misin?

"Varsa hayır demem. Güzel olur"

Aslında onu burda gördüğüm iyi olmuştu. Çünkü bende onunla konuşmak istiyordum.

Kahve bardağını nazikçe önüme bırakarak geçip karşıma oturmuştu.

"Jaebum~ ben dün için teşekkür ederim"

Kahvesinden bir kaç yudum alarak biraz beklemişti.

"Yani bizi sen kurtardın. Yapamasaydın belkide şuan ikimizde yoktuk"

Jb-Önemli değil. Gerekeni yaptım. Jimin benim en yakın arkadaşım tartışsak bile ona zarar gelmesini istemem. Sanırım bir ara kendimi kaybettim ve yanlış şeyler yaptım~

~Bunun farkındayım ama özür dilemek o sorunları unutturmaz. O yüzden herşeyin iyi olması için elimden geleni yapacağım. Jimin'i mutlu ediyorsun. Bunu farkettim. Uzun zamandır süren o umursamaz, sarhoş, kimseyi dinlemeyen Jimin artık bir süredir yok. Garip değil mi? Hiç tanımadığın birinin biranda hayatını değiştirerek her şeyin merkezine yerleşmesi ve hiçbir şeyden korkmazken sadece onun için endişelenmek....

"Jaebum, aslında belkide Jiminle konuşarak halledebilirsiniz"

Jb-Hayır, hayır ne demek istediğini biliyorum. Sadece sorun yok. Yani bundan sonra benim için sadece birlikte çalıştığımız biri ve arkafaşımın sevgilisisin. O yüzden merak etme o konuları hiç açmayacağım. Ama senden hoşlandığımı yalanlayamam sadece bu hep içimde olacak. Merak etme asla dışarı yansımayacak.

"Teşekkür ederim. Umarım sende çok mutlu olursun Jaebum"

Jb-Umarım. Önce şu aradığımız pisliği gebertmeliyim. Sonra belki mutlu olabilirim.

"Haklısın. Diğerleri uyandığında bu konuyu konuşalım. Artık sona geldik"

 Artık sona geldik"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin