×68×

1.2K 149 20
                                    

Jimin

"Gidelim

O kadar boştuki bakışları. Biran o boşlukta kaybolmaktan korkmuştum. Bakışlarındaki acı beni öldürüyordu.

Aynına benzer bir durum yaşadığı için şuan o adamları öldürdüğünde ne hissetiğini çok iyi anlıyordum.

İkimizde arabanın yanına gittiğimizde Bambam Victoria'yı gördüğü anda korkuyla bir kaç adım geri gitmişti.

Jm-Bambam arkaya geçin ben arabayı kullanırım.

Victoria.

Arabaya bindiğimiz andan beri sanki yokmuşum gibi hissediyordum. Sanki büyük  bir kara deliğin içinde kaybolmuştum. O küçük kızı gördüğümde yıllar önceki kendi halim aklıma gelmişti.

O lanet gece aklıma gelmişti. Sadece çok acıkmıştım tek isteğim çöpten bulduğum o artıkları yemekti. O iğrenç adamın isteğine karşı çıktığım için demir sopayla ölesiye dövülmüştüm. Ve sonra hayal mayel hatırladığım o iğrenç anlar. O ölüm sessizliği ve o sessizlikteki çığlıklarım aklımdan neden çıkmıyordu?

O adamı sonra bulmuş ve parça parça ederek gebertmiştim ama neden hala o iğrenç anları silemiyordum. Biranda kendim bile analamadan attığım çığlıkla Araba aniden frenlemişti.

Jm-Victoria, iyi misin?

"İnmeliyim. İnmek istiyorum. Hemen inmeliyim"

Kapıyı açarak nerde olduğumuza bile bakmadan arabadan inmiştim.

Jm-Taehyung. Sürücü koltuğuna geç ve direkt eve gidin.

Durmadan yolun kenarındaki ormanlık alana koşmaya başlamıştım.

Jm-Victoria bekle.

Jiminde peşimden gelerek beni takip ediyordu. Beklenmedik başlayan yağmurla koşmaya devam etmiştim. Nereye gitiğimi bile bilmiyordum tek istediğim bir şeylerden kaçmaktı.

Nefes alamıyormuş gibi hissediyordum. Boğuluyormuş gibi hissediyordum. Yağan yağmur o iğrenç adamın kanını temizlediği için oldukça mutluydum.

Önüme baktığımda sahilin çok uzakta olmadığını farketmiştim. Hemen yönümü değiştirerek denize doğru koşmaya başlamıştım.

Jm-Victoria, lütfen bekle konuşalım.

Çok az kalmıştı. Dalgaları sahile deli gibi vuran denize varmama çok az kalmıştı.

Sahile vardığımda hemen koşarak kendimi soğuk suya bırakmıştım. O iğrenç ķanın hepsi üzerimden akıp gitmişti. Biranda gelen dalgayla kendimi suyun altına gömülmüş bir şekilde bulmuştum. Çabalamak istemiyordum. Burdaki sessizlik çok hoştu.

Gözlerimi kapattığımda aklıma gelen şeyşe gözlerimi açarak suyun yüzeğine çıkmaya çalışmıştım. Pes etmeyecektim. Asla pes etmeyecektim. Bu şekilde ölmeyecektim ve sonuna kadar savaşacaktım. Suyun yüzeyine çıktığımda belime sarılan kollar beni sahile doğru çekiştirmişti.

"Kendim çıkabilirim"

Jimin dinlemeden elimi tutarak ikimizi de çıkarmıştı. Ayaklarım kumlara bastığında nefeslenerek kendime gelmeye çalışmıştım.

Jm-Delirdin mi? Bu yağmur ve rüzgarda denize girilir mi?

"Evet delirdim çünkü zaten deliyim"

Sinirle önüme geçerek yakamdan tutup tam yüzüme yaklaşmıştı.

Jm-Deli olan sadece sen değilsin.

"Haklısın hepimiz deliyiz"
Elini yakamdan iterek sinirle yüzüne bakmıştım. O oldukça sakin duruyordu.

Jm-Geri dönelim.

"İstemiyorum. Sadece yalnız kalmak istiyorum. Eskiden olduğum gibi yalnız kalmak istiyorum"

Kumların üzerine oturarak bacaklarımı kendime çekmiş ve başımı dizlerime yaslamıştım. Bir yere gitmek istemiyordum.

Hemen gelip yanımda oturmuştu. Gerçekten onu anlayamıyordum.

"Neden peşimi bırakmıyorsun?"

Jm-Senden gidemiyorum

Sorum biter bitmez hızlı bir şekilde söyleyip beni izlemeye devam etmişti.

"Bak Jimim eğer seni bir kaç sefer kurtardığım için bana borçlu hissediyorsan yapma. Benim yanımda olmak zorunda değilsin"

Jm-Zorunda olmadığımı biliyorum. Kimse bana zorla bir şey yaptıramıyor bunu sende biliyorsun. Tabi senin dışında...

"Kendinle çelişiyorsun. Gerçekten hemde çok çelişiyorsun"

Bir şey demeden başıyla onaylamıştı sadece. Bir şey diyemezdi çünkü haklıydım. Eğer bana karşı duyguları yoksa bu yakınlığının anlamı neydi?

"Jimin,

İsmini seslendiğimde bu sefer bana dönmeden denizi izlemeye devam etmişti.

"Beni herhangi bir kız olarak gördüğün için mi öptün? O an yanında başka bir kız olsa sonuç değişecek miydi?"

"Beni herhangi bir kız olarak gördüğün için mi öptün? O an yanında başka bir kız olsa sonuç değişecek miydi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin