×73×

1.3K 135 22
                                    

Victoria

"Jimin o bir şakaydı biliyorsun değil mi? Ben prenses falan değilim"

Jm-Gerçekten çok somurtkansın güzelim. Sadece minik bir öpücük ama sen beni üzüyorsun...

Kolunu tutarak yavaşça kendimden uzaklaştırmıştım. Omuzlarından ittirerek sertçe duvara yasladığımda bakışları dudaklarımla gözlerim arasında yol çiziyordu.

Elimi yanaklarına koyarak dudaklarımızı birleştirdiğimde bu sefer onun her zaman yaptığı şeyi ben yaparak dudaklarını hızlıca emerek geri çekilmiştim.

İnip kalkan göğüs kafesi böyle birşey beklemediğini gösteriyordu.

"Bence prensesinden daha nazik bir öpücük beklerdin değil mi?"

Jm-Siktir et buna bayıldım.

"O zaman iyi geceler sarı kafa"

Baş parmağını dudağının üzerinde gezdirerek bana bakarak parmağını öpmüştü. Bu neydi şimdi öpücüğün tadına bakmak falan mı?

Jm-İyi geceler bayan bilmiş.

~

Sabah erkenden bay Woo'ya haber vermiştim. Hyerimden bahsettiğimde oldukça sevinmişti. Bana hep onunla yaşamam gerektiğini söyleyip duruyordu. Ona göre eve neşe kaynağı olan birileri gerekiyormuş. Bu yüzden Hyerim'in onunla kalması gerektiğine karar vermiştim.

Ve erkenden hiç beklemeden bize gelmişti. Bana kalırsa Hyerim de onu çok sevmişti. İkisinede onları görmeye geleceğime söz verdikten sonra vedalaşmıştık. Tabiki Taehyungda kendi prensesine sıkı sıkı sarılmıştı ve hatta bize belli etmesede o gittikten sonra odada ağlıyordu. Şimdiyse tekrar önemli konuları konuşmamız gerekiyordu.

Herkes her zamanki gibi koltuklarda yerini almış beni bekliyordu fakat sorun şu ki bu sefer ne yapacağımı bilmiyordum.

Geçip yavaşça tam karşılarında oturdum. İlk defa bu kadar gergin hissediyordum.

"Arkadaşlar biliyorsunuz en son bulduğumuz belgelerin bir tuzak olduğunu konuşmuştuk. Yani Neom'un o mekana bizi bilerek çektiğini. Ben de Neomla kınuşmayı halledeceğimi ve bu şekilde M. Lee'ye ulaşabileceğimi söylemiştim. İtirazı olan var mı?"

Zaten biliyordum. Jimin kesin şekilde bunu yapmamı istemiyordu.

Jm-Ben bu plana olumlu bakmıyorum. Neom'un ona neler söylediğini o partide hepiniz duydunuz. Victoriaya saplantılı psikopatın teki ve ona neler yapabileceğini biliyoruz. O yüzden eğer bu planı uygularsanız ben yokum.

Tabancasını masaya bırakarak koltukta geri kaymıştı. Diğerleri de uzun bir sessizliğe hapsolmuştu sanki. Kimse birşey dememişti

Yj-Jimin haklı. Aramızdam birini yem olarak kullanamayız. Bu daha tehlikeli.

Jk-Bencede Victoria. Senin çok güçlü ve zeki olduğunu biliyoruz. Bir şekilde kurtulabileceğinide ama bunu yapmamız, bile bile aramızdan birini yem yapmak gibi birşey.

"Peki ama biliyorsunuz o yer tamamen bizim için tuzak olarak kurulmuş olabilir. M. Lee'ye ulaşmak için gidebileceğimiz tek yer o mekan olsa bile çok riskli. Sizi tehlikeye atamam"

Hepsi silahlarını masaya bırakarak arkasına yaslanmıştı.

Nj-Biz de seni tehlikeye atamayız. Hepimiz bir ekibiz.

Fazla bir şey söyleyemezdim. Çünkü bir plan yapıyorsak hepimizin onayı olmalıydı. Peki ne olacaktı? Nasıl yapacaktık? Bu kadar yaklaşmışken herşey bitemezdi.

Bir yolunu bulacaktım. Kesinlikle bir yolunu bulacaktım.

"Peki o zaman plan iptal ama kesinlikle başka bir şey düşüneceğim"

Düşünmek zorundaydım. Bunu yapmak zorundaydım. Hepimiz için...

Bu gün yapılacak bir şey olmadığı için herkes kendi odalarına çekilmiş bazılarıysa bir yerlere gitmişti. Jimin de sabahtan beri ortalarda yoktu. Sanırım o da dışarı çıkmıştı.

Hava çoktan kararmıştı. O yüzden muhtemelen şuan hepsi odalarında uyuyordur. Acaba Jimin dönmüşmüydü? Bu gün onu çok fazla görememiştim. Özledim seni sarı kafa.

Kendimi yatağın üzerine attığımda kapımın tıklatıldığını duymuştum. Hemen ayağa kalkarak kapıyı açmıştım.

"Jimin....

Benim söylememi beklemeden odaya girerek kapıyı kapatmıştı.

"Saçların...

Saçlarını tamamen siyaha boyatmıştı ve oldukça şık gözüküyordu. Üzerinde siyah gömlek, siyah dar pantalon ve herzamanki siyah deri ceketi vardı.

Jm-İşte artık sarı kafa değilim. O şekilde saçlarımı beğenmediğini düşündüm. O yüzden bende tekrar kendi rengine siyaha boyattım.

"Jimin ben saçlarını seviyordum. Yani sarı kafa demem sadece şakasınaydı. Ama siyah saçlar çok güzel olmuş. Yani çok yakışmış sana. Sadece neden böyle giyindin"

Jm-Hazırlan hadi gidiyoruz.

AGUST  D2 izlediniz mi? Bence ilkinden bile güzeldi.

Müzik, sahneler ve mekan oldukça gözalıcıydı. Yoongi'nin rap de zaten her zaman güzel🌸

 Yoongi'nin rap de zaten her zaman güzel🌸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin