×72×

1.2K 148 21
                                    

Evet nasıl olmuşum?"

-Çok güzel... ama o şeyleri o adam mı yaptı?

Parmağıyla kendi boynunu işaret ettiğinde ne demek istediğini anlamıştım. Lanet olsun onu unutmuştum.

"Hayır canım. O adam bana dokunamadı bile. Ayrıca o adam artık yok. Sakın korkma. Ben hastalandım ve bu morluklar ondan oldu. Tamam mı canım? "

Başıyla onaylayarak boynuma dokunmuştu.

-Acımıyor değil mi?

"Hayır tatlım acımıyor"

Dolaptan siyah minik bir eşarp bularak hemen boynuma bağlamıştım. Böyle daha iyi. İyiki Hyerim söylemişti. Yoksa unutacak ve aşağıya bu şekilde inecektim.

"Hadi gidelim"

Kucağıma alarak merdivenlere yöneldim. İşte sarı kafada yine her zamanki gibi koltuklarda uzanıyordu. Sanırım bu sefer uyuyakalmıştı.

Yavaşça yanına giderek duvardaki saate baktım. Evet saat gerçekten geç olmuş şimdi uyanması daya iyi olur.

"Sarı kafa hadi uyan"

Yerinde bir tur dönerek tekrar uyumaya devam etmişti.

Hyerim eliyle ağzını kapatarak tatlı tatlı gülmeye başlamıştı.

"Komik gözüküyor değil mi?"

Saçları bir birine karışmış yastıklarından birini kucaklayarak uyuyordu. Uyurken dudakları ve yanakları her zaman şişerdi bu yüzden çok tatlı gözüküyordu. Uyanıkkenki Jimimden eser kalmıyordu.

"Hyerim sen koltuğa otur. Bende onu uyandırayım"

Hyerimi koltuğa oturtarak Jimin'e yaklaşmıştım. Anlaşılan seslenmekle kalkacağı yoktu. O yüzden bağırsam mı acaba? Hayır, hayır belli ki çok uykusu var.

Yavaşça koluna dokunduğumda kolumdan tutarak biranda yanına çekip üzerime çıkmıştı.

Ben gözlerim kocaman olmuş şekilde ona bakarken saçlarını karıştırarak uyanmaya çalışıyordu.

Jm-Victoria?

"Evet Vicoria kalk üstümden aptal"

Omzundan ittirerek ayağa kalkmıştım. Oturarak bir birine girmiş saçlarını düzeltmeye çalışıyordu. Biran gözlerini açmaya çalışarak karşısında sinirle bakan beni tepeden tırnağa incelemişti.

Jm-Bay Woo mu gelecek?

"Hayır. Hyerim birlikte elbise giyinmemizi istedi"

Jimin hala zorlanarak açtığı gözlerini yandaki koltuğa diktiğinde biranda gözleri kocaman olmuştu.

Jm-Heyy bu tatlı prensesde kim böyle?

Hemen ayağa kalkarak Hyerimin tam yanına oturmuştu.

Jm-Demek Hyerim sensin. Bu akşamki yemekte bana eşlik eder misiniz leydim

Jiminin bu komik hallerine gülemeden duramamıştım. Zaten Hyerimde tatlı bir şekilde gülümsüyordu.

Jm-Ee prenses teklifimi kabul ediyor musunuz?

Hyerim utanarak başını sallamıştı. Anlaşılan bizimkileri sevmişti. Onlardan çekinmiyordu.

Jimin kollarından tutarak Hyerim'i havaya kaldırarak kucaklamıştı.

Jm-Hadi bakalım o zaman yemek yiyelim.

İkisi mutfağa girdiğinde bende peşlerinden onları takip etmiştim. Diğerleri çoktan masadaki yerlerini almıştı.

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin