×69×

1.2K 152 18
                                    

"Jimin,

İsmini seslendiğimde bu sefer bana dönmeden denizi izlemeye devam etmişti.

"Beni herhangi bir kız olarak gördüğün için mi öptün? O an yanında başka bir kız olsa sonuç değişecek miydi?"

Ve yine sessizlik oluşmuştu. Zaten sormam aptallıktı.

Yüzümü diğer tarafa dönerek gözlerimi kapatıp dalgaların o güzel sesini dinlemeye koyuldum. Çünkü şuan huzur verici tek şey onlardı.

Jm-Seni sevdiğim için öptüm.

Söylediği şeyi duyduğumda gözlerimi açarak bir süre bekledim.

Jm-Duygularımdan emin değilmişim gibi konuştum biliyorum. Ama seni sevdiğim için öptüm...

Yavaşça doğrularak derin bir nefes aldım. Çünkü duymayı beklemediğim bir şey duymuştum.

Aniden ona doğru döndüğümde dudaklarını kendi dudaklarımda bulmuştum.

Omuzlarından tutarak uzaklaştırmak için itsemde kollarını belime sararak daha çok kendine doğru çekmişti.

Kısa süre sonra nazikçe dudaklarımdan ayrılarak ellerini saçlarımın arasına geçirmişti.

Jm-Senin için delirdiğimi görmüyor musun?

Dudaklarımın üzerine fısıltıyla konuşarak gözlerini kapatmıştı.

Jm-Hissediyorum... sende beni seviyorsun.

"Gidelim Jimin"

Kollarından ayrılarak ayağa kalkmıştım. Bir süre öyle bekleyerek ayağa kalkıp üzerindeki kumları temizlemeye çalışmıştı.

Jm-Neden kendini geri çekiyorsun?

"Çünkü duugularından emin olmayan biriyle beraber olmak istemiyorum"

Yanıma gelerek ellerini ıslak yanaklarıma yerleştirmişti. Gözlerime masum bir şekilde bakarak bir şeyler söylememi mi istiyordu?

Jm-O cevabım için üzgünüm. Artık çoğu şeyden eminim. Duygularımda buna dahil.

"Güzel, şimdi gidelim"

Kollarını çekerek yola doğru ilerlemiştim çünkü biraz daha bu şekilde kalırsak hasta olacaktık.

Jm-Hadi ama hiçbir şey söylemeyecek misin?

"Hasta olmak istemiyorum eve gitmeliyiz"

Arkamdan koşarak gelip kolunu omzuma atmış ve gülümsemeye başlamıştı.

Jm-Sanırım bu reddetmediğin anlamına geliyor değil mi bayan bilmiş?

"Bilmem öyle mi?"

Jm-Gerçekten net bir şey söylesen olmaz mı? Herşeyi dolandırarak söylüyorsun.

"Burda birazdan donarak geberdiğimizde ben sana söyleyeceğim dolandırmayı"

Biraz geri çekilerek beni baştan aşağı süzmeye başlamıştı. Sanki az önceden beri görmemişti?

"Ne var?"

Jm-Islakken daha çekicisin...

Ahh gerçekten bu yüzdenmi kaç dakkadır röntgenleniyordum.

Jm-Hiç dikkat ettin mi şimdiye kadar üç defa öpüştük ve üçündede hep ıslak ve sular içinde.

"Farkettim Jimin. Senin küvet merakından olsa gerek"

Gülerek tam önüme gelmiş ve ellerini ceplerine koyarak öylece dikilmişti.

"Yine neyi farkettin?"

Jm-Jaebum senin gibi birinin bizim gibi serserileri sevmeyeceğini söylemişti.

"İyi halt etmiş"

Jm-Yani seviyorsun?

Parmağımla alnından ittirerek tekrar  önünden çekilmiştim.

"Sen benden laf almaya mı çalışıyorsun sarı kafa?"

Jm-Hayır sadece merak ettim.

Durarak arkama dönmüştüm hala aynı yerde dikilmeye devam ediyordu.

Hızlı adımlarla yanına giderek tekrar karşısına geçmiştim.

Jm-Yoksa fikrini değiştirdin ve Jaebum haklı demek için mi geldin?

"Ne sormak istiyorsan sor. Bu sefer dolandırmayacağım"

Biranda bakışları sevinçle parlamıştı.

Jm-Beni sevdiğini düşünüyorum. Haklı mıyım?"

"Ahhh peki...

...Haklısın"

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin