"Ahhh peki......Haklısın"
Sorusu biter bitmez söylediğim için sanki beklemiyormuş gibi yüz ifadesi değişmişti.
Büyük ihtimal şaka yağtığımı ve söylemeyeceğimi düşünüyordu.
Biranda kollarımdan tutarak kendine çekmiş ve sıkı sıkı sarılmıştı. Her zaman yaptığı gibi yine başını boynuma gömmüştü.
"Hey Jimin, dur ne yapıyorsun?"
Dudaklarını boynuma bastırdığında sadece masum bir öpücük olduğunu düşünmüştüm ama durmamış ve boynumu emmeye başlamıştı.
"Jimin yolun ortasındayız. Kendine gel"
Jm-Sadece izin versen?
Fısıltılı bir ses tonuyla konuşarak tekrar yapmaya devam etmişti.Bir şey söylemeden elimi ensesinden saçlarına doğru ilerleterek parmaklarımı ıslak saçlarının arasına geçirmiştim.
Sıcak dudakları boynumda dolaşırken beline sarılarak sadece beklemiştim. Yavaşça dudaklarını ayırdığında geri çekilmeden başını omzuma yaslayarak sarılmaya devam etmişti.
Jm-Bayan bilmiş artık çok geç.
Yüzü omzuma yaslı olduğu için sesi garip ve tatlı çıkmıştı.
"Ne için çok geç?"
Jm- Sana aşık olan birinden gidemezsin.
Geri çekildiğinde gülümseyerek yüzüne bakmıştım. Yüz hatlarını incelemek oldukça güzeldi.
"Gitmeyi düşünmüyorum. Sadece şuan eve gitmeyi düşünüyorum çünkü donuyorum"
Koşmaya başladığımda peşimden gelerek hemen elimden tutmuştı.
Islak bir şekilde eve kadar el ele tutuşarak beraber koşmuştuk.
Sonunda uzun yolun ardından eve varmıştık. Bir birimizin ıslak haline bakıp gülerken Jimin'in yüzünün biranda aldığı ifadeyle korkmuştum.
Jm-Siktir... boynun...
"Ne olmuş boynuma?"
Jm-Acıyor mu şuan?
Gerçekten ne vardı bu kadar şok olmuş şekilde bakıyordu.
"Hayır acımıyor. Ne olmuş?
Jm-Boynun mosmor olmuş yani emdiğim kısımlar.
Al işte bir bu yetmiyordu. Kapı biranda açıldığında hemen arkamı dönmüştüm. Şimdi çaktırmadan gizlemeliydim. Saçlarımı boynuma sararak üzerini kapatmaya çalılmıştım. Gerçekten yaparken böyle olacağını düşünmüyor muydu acaba?
İçeri girdiğimizde Bambam bizi görmesiyle bağırmaya başlamıştı. Gerçekten bu çocuk deliydi.
Nj-Neler oluyor?
Mutfaktan çıkan Namjoon da bizi görür görmez gözleri kocaman olmuştu. Ne var yani hiç sırılsıklam ıslanmış iki insan görmediler mi?
Yoongi bizi gördüğünde Hoseokla birlikte gülmeye başlamıltı. Jiminle beraber ikisine ters bir bakış atarak diğerlerine dönmüştük.
Jr-Size ne olmuş böyle?
"Denize düştük"
Başka bir şey demeden merdivenlere yöneldiğimde aklıma gelen şeyle duraksamıştım.
"Kız nerde?"
Merakla onlara doğru döndüğümde Namjoon sakin bir şekilde odalardan birini işaret etmişti.
Nj-Şuan uyuyor
"Hemen üzerimi giyinip geliyorum"
Tam merdiveni çıkacakken ayağımın kaymasıyla az kalsın yeri boylayacaktım.
Jm-İyi misin?
Jimin hangi ara yanıma gelmişti bilmiyorum ama kolumdan tutarak düşmemi engellemişti.
"İyiyim. Teşekkür ederim"
Arkası diğerlerine dönük olduğu için onu görmüyorlardı ve bunu çok iyi kullanıyordu. Göz kırparak imalı bir şekilde gülümsüyordu.
Hemen hızlı hızlı adımlarla odama çıkarak banyoya koşmuştum . Üzerimdeki herşey ıslak olduğu için çıkarmak oldukça zorluydu. En son hissettiğimde hemen sıcak suyu açarak küveti doldurmuştum.
Vücudum sıcak suyla buluştuğunda gerçekten çok iyi hissetmiştim. Çok vakit kaybetmeden aynanın karşıısna geçmiştim. Aynadakı buğu silerek kendime baktığımda Jimin'in neden o kadar şaşırdığını şimdi anlıyordum.
"Ben şimdi bu morlukları ne yapacağım. Makyajla uğraşamazdım zaten fondotenden nefret ederdim. En iyisi kazak giymekti"
Üzerimi giyinerek saçlarımın havluyla fazla suyunu alıp açık bıraktım. Çok oyalanmadan o tatlı kızın yanına gitmek istiyordum. Saçlarım bu günde kendiliğinden kurusun artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...