×79×

1.1K 117 40
                                    

Görüşürüz Jaebum..."

Arkamı dönerek tekrar  hızla merdivenleri çıkmıştım. Bu durum biran önce iyi bir şekilde sonuçlansa çok iyi olur.

Zaten başımızda kocaman bir dert vardı. Onlara oraya gitmenin başka bir yolunu bulacağımı söylemiştim ama hiçbir fikrim yoktu çünkü kendimi yem olarak kullanmama izin vermiyorlardı.

Pencereleri açarak havuza baktığımda kimsenin olmadığını farketmiştim. Neden bu kadar erken ayrılmışlar havuzdan? Garip...

Birşeyler düşünsem iyi olacaktı? Ahh acaba gizlice Neomla görüşüp halletmeli miydim? Bu şekilde o adamı bulacağıma emindim ama onlara söz vermiştim. Yalnız gidemezdim biz artık birlikte çalışıyorduk. Ahh düşünmekten beynim patlayacaktı.

Jimine de onu bırakmayacağıma dair söz vermiştim. Bir dakika peki bu sözün aynısından ben neden ondan istememiştim ki? Çünkü genelde
delilik yapıp öne atlayan oydu. Umarım bundan sonra daha dikkatli davranırsın Jimin.

Kapım çaldığında bekletmeden açmıştım. Bambam karşımda gülümseyerek bana bakıyordu.

"Bir şey mi oldu?"

Bb-Hayır ama sana özel bir şey getirdim.

"Bana özel mi?"

Bb-Hıhı çocuklarla beraber hazırladık. Güzel soğuk bir içecek.

"Ahhh peki. Çok teşekkür ederim ama nerden ve kimden çıktı bu fikir?"

Bb-Victoria, tabiki benden. Biliyorsun aralarında en düşünceli benimdir.

Konuşurkenki alaycı ve komik tavırları gerçekten beni gülümsetmeyi başarıyordu.

"Peki o zaman. Çok teşekkürler Bambam. Oldukça güzel duruyor ve soğuk birşeylere ihtiyacım vardı"

Bb-Peki o zaman ben gideyim.

"Tamam~"

Elindeki meyve suyunu içine koyduğu tepsiyle birlikte alarak hemen odama geçmiştim. Garip... birden bire bana meyve suyu mu yapmak istemişti yani?Aslında hiç fena durmuyordu.

Birazcık tadına baktığımda gerçekten sevmiştim. Oldukça lezzetliydi. Bir yudum daha diyerek içeceğin hepsini bitirmiştim.

Yavaşça yatağıma geçerek oturduğumda gelen rahatlamayla göz kapaklarımın ağırlaştığını hissetmiştim. Ahhh halbuki daha yeni uyanmıştım bu uyku neydi şimdi?
Ah yoksa?...Bambam~elimden kurtulamayacaksın?....

~

Ahhh tanrım başım neden  bu kadar ağrıyordu? Yataktan doğrularak hemen saati kontrol etmiştim. Sabah beş mi? Nasıl olur? Biz Jiminle buraya geldiğimizde saat zaten öğlen ikiyi geçiyordu. Hayır sakın düşündüğüm şey olmasın. Kahretsin bunu yapmış olamazlar...

Telefonumu alarak tarihi kontrol ettiğimde gerçekten yaşadığım şoklar arasına bir yenisi daha eklenmişti.

Resmen bana içirdikleri şeyle beni 15 saat boyunca uyutmuşlardı. Hemen odadan çıkarak merdivenleri hızlı adımlarla aşağı inmiştim.
O kadar çok uyumuştum ki başım patlayacak gibiydi.

Salona varır varmaz görmem için tam koltuğun üzerine bıraktıkları beyaz kağıdı almıştım.

"Victoria... herşey için üzgünüz. Umarım bizi affedersin. Biz bu sefer başka bir plan olmadığının farkındayız. Bize çok yardım ettin ve şimdi bunu ödememeiz lazım. Senin hayatını tekrar tehlikeye atmak istmedik. O yüzden o yere sensiz gitmeye karar verdik. Umarım başarılı olmuş bir şekilde yanına dönebiliriz... Namjoon"

Gerçekten bunu yaptıklarına inanamıyorum. Bunu yapmak için aptal olmaları gerekirdi. Neom'un nasıl biri olduğunu çok iyi biliyordum. Ve kesinlikle o yer bir tuzaktı. Üstelik yanlarında benim olmadığımı görürse hiçbirine acımayacaktı.

Hemen silah odasına çıkarak  ihtiyacım olacak tüm silahları aldım. Görünüşe göre silahların çoğunu yanlarında götürmüşlerdi.

Dün ben uyuduğum andan yola çıkmış olamazlardı. Muhtemelen saat gece iki yada üç gibi yola çıkmışlardı. Buysa onlara yetişemesem bile onları kurtarmak için bir şansım var demekti.

Odama girerek hemen bir kaç dakikkanın içinde üzerime daha uygun bir şeyler giymiştim. Olabilecek her durum için üzerimde rahat birşeylerin olması daha iyiydi. İşte şimdi gidebilirdim

Arabalardan en hızlı olanını alarak son sürat mekana doğru ilerlemiştim. Umarım zamanında oraya varmayı başarırdım.

~

Mekana varmama çok az kalmışken arabayı durdurarak indim. Yürüyerek gitmeye karar vermiştim. Yanlış hatırlamıyorsam buranın farklı bir girişi daha vardı. Öndeki korumalarla uğraşmak yerine ordan girmek daha mantıklı olabilirdi.

Hemen saklanarak yolun diğer tarafına geçmiştim. Önümdeki küçük tepenin arkasına saklanarak ilerlediğimde hala duran o eski kapıyı bulmuştum. İşte böyle... demek hala duruyordu.

İçeri girdiğimde karanlık beni biraz ürkütsede şuanki durumda karşıma çıkabilecek  en iyi şey karanlıktı.

Silahımı kavrayarak karanlık tünelden  farksız olan bu yerde yürümeye devam etmiştim. Önümde görünen süzülen hafif ışıkla hemen duvara yaslanarak etrafı gözetledim

Anlaşılan Neom buralarda değildi. Bu sessizliğe bakacak olursak demekki bizimkiler yakalanmıştı. Umarım hepiniz iyisinizdir.

Burdaki bir kaç tane kişiyi atlatırsam Neoma ulaşmak daha kolay olacaktı.



Hep Jimin paylaşıyorumm birazda farklı bişi olsun

Hep Jimin paylaşıyorumm birazda farklı bişi olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin