×54×

1.2K 159 31
                                    

Jm-Ben yardım edebilir miyim?

"Önemli değil Jimin gerçekten. Ben hallederim. Ayrıca sizinkilerin dediklerini dinleme ve kendini suçlama sakın"

Elindeki ilacı alarak yanıma bıraktım. Yavaşça bacağına bağlı olan tişörtü açmaya koyulduğumda engel olmamıştı.

Eliyle yatak örtüsünü sıkarak acıya dayanmaya çalışıyordu.

Tanrım gerçekten çok kötü gözüküyordu. İlacı alarak canını yakmamaya çalışarak hafif hafif sürdüm. Gerçi bu durumda acımaması imkansızdı ama sessiz durmayı başaran biriydi.

İlacı sürüdükten sonra yarayı daha düzgün bir şeyle bantlayarak üzerini sardım. Böyle daha iyiydi. İlacı tekrar geri vererek yanına yatağa oturduğumda dikkatle ne yaptığımı inceliyordu.

İçinde ilaçların bulunduğu kutuyu incelemeye başladım. Hmm bir sürü ilaç vardı o zaman yanık için krem de vardır kesin. Aramalarım iyi sonuçlanmış ve aradığım şeyi bulmuştum.

Jm-Şimdi ellerini uzat.

Dediğimi yaparak avuçlarını açarak ellerini bana doğru uzatmıştı.

Ben kremi sürerken bakışlarını benden ayırmadan dikkatle beni izliyordu. Eline odaklansam bile bunu fatkedebiliyordum.

Jm-Victoria, gerçekten benim bir serseri olduğumu düşünüyor musun?

Gözlerine bakarak sakin bir şekilde sormuştum anında başını olumsuz anlamda sallamıştı.

Jm-Ben biliyorum belkide kötü biriyim ama böyle olmak istemedim. Biliyor musun yenildim. Sen benden daha güçlüsün. Hatta daha cesur...

"Sen kötü biri değilsin Jimin bunu hepimiz biliyoruz"

Jm-Üzgünüm Victoria

Victoria...

Neden üzgün olduğunu söylüyordu? Ne için böyle şeyler söylüyordu?

Ayağa kalkarak kapıya yönelmişti. Tam kapının önünde durarak bir süre sonra bana doğru dönmüştü. Kısık sesle Affet diye fısıldamış ve kapıyı kapatarak gitmişti.

Neden affetmemi söylemişti? Kötü bir şey yapmamıştıki... Başka birşey için mi söylemişti?

Yatağa tutunarak hemen ayağa kalktım dolaptan giyebileceğim bir kaç parça kiyafet alarak hemen yatağıma oturdum.

Hızla üzerimi değiştirerek pantalonumu dikkatle çıkardım. Yaram olduğu için önü yırtık olan bir pantalon almıştım bu şekilde belki çok acımazdı. Zorda olsa yirmi dakikanın sonunda giyinmeyi başarmıştım.

Sol ayağıma fazla yüklenmemeye çalışarak yürüyordum. Merdivenlerin başına vardığımda kenara tutunarak kendi başıma inmeyi demedim. Her zaman bana birileri yardım edecek değildi ya... işte böyle çok az kaldı Victoria...

Salonda olmadıklarına göre muhtemelen mutfakdaydılar. Düşündüğüm gibide olmuştu oturmuş yemek yiyorlardı.

Bir dakika Jimin nerde? Önce ben göremediğimi sanarak arkayı kontrol ettim ama gerçekten yoktu.

"Jimin nerde?"

Endişeyle söylediğim şeyle hepsi durmuştu.

"Neden öyle bakıyorsunuz? Jimin nerde?..."

Yg-Victoria biz onu görmedik. Yani banyodan çıktığımızdan beri yok.

Jk-Biz seninle konuşuyordur sanmıştık.

Jimin ortalarda yoktu ve tüm o söylediği şeyler... hayır hayır kötü birşey yapmaz.

Th-Victoria sen iyi misin?

"Taehyung, bana keyfini bozan bir şeyler olduğunda, üzüldüğünde ya da eskiler aklına geldiğinde hep içmeye başlar demiştin. Peki nereye gider?"

Th-Bunu bize söylemez. Yani tam olarak bir yer yok. Neler oluyor Victoria?

"Lanet olsun. Kaç dakikadır yok ve merak etmediniz mi?"

Jb-Onun için endişelenme o serseri buralardadır.

Sinirle soluyarak hemen yanıma dönmüştüm.

"O serseri değil. Hiçbirinizin serseri olmadığı gibi"

Yg-Bir şey mi oldu Victoria? Sana bir şey mi söyledi?

"Hemen Jimin'i bulmalıyım"
Mutfaktan çıkarak ayağımı sürükleyerek zor da olsa yürümeye devam ettim.

Th-Birlikte dışarı bakalım.

Taehyung koluma girerek daha hızlı ilerlememi sağlamıştı.

Jk-Beni de bekleyin. Ben de geliyorum.

Hepsi yemeğini bırakarak peşimizden gelmişti. Dışarıya her yere bakmıştık. Yoktu...hiçbir yerde yoktu.

Umarım delice bir şey yapmazsın Jimin yoksa sana yapacağımı bilirim.

Js-Nereye gidiyorsun Victoria?

Jin-Bu şekilde fazla yürümemelisin. Yaran için iyi değil.

Motorumu alıp gidecektim. En hızlı öyle bulabilirdim. Umarım bacağımdaki yara beni fazla zorlamazdı.

Yg-Delirdin mi? Bu halde motor kullanmayacağını söyle lütfen...

Bb-Buna izin veremeyiz. Ayrıca neler oluyor?

"Yoongi bir şeyler için geç kalabilirim. Lütfen çekil"

Dediğim şeyle bakışlarındaki korkuyu farketmiştim. Sanırım ne demek istediğimi anlamıştı.

Nj-Atlayın arabaya biz de arayalım.

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin