Jimin...
Victoria'nın içeri girdiğini gördüğümde onu dinlememekle yanlış yaptığımı anlamıştım ve şuan tek başına bizim olduğumuzdan bile daha çok tehlikedeydi.
Jin-Victoria neden orda duruyorsun? Hemen bir yerlere saklanmalısın seni farkederlerse vuracaklar....
Komutu duymamış gibi silahını sıkıca kavrayarak durmadan ateş etmeye başlamıştı. Ateş ederek ilerlemeye devam ediyordu.
Yg-Victoria delirdin mi? Ne yapıyorsun?
Yj-Gerçekten aklımı kaybedeceğim....
Hızla koşarak adamlardan birinin üzerine atlayarak tam kafasından vurup onun korunma yerini ele geçirmişti.
Mermilerim bititğinde hemen duvarın arkasında saklanarak bıçakları çıkarmıştım. Başka yolu yoktu...ya savaş ya da öl.
Jh-Jimin seni görüyorum sakın düşündüğüm şeyi yapma. Olduğun yerde bekle. Seni koruyacağım...
Artık çok geçti. Bir kez dinlemeyerek herşeyi mahvetmiştim ve şimdi düzeltmeliydim.
Duvarın arkasından çıkarak dikkatle izlemeye başladım. Hedefler oldukça anlaşılırdı hadi Jimin yapabilirsin.
Durmadan hedeflere doğru bıçakları fırlatarak olduğum yerde durmamaya çalışıyordum şuan sabit durmak ölmek demekti...
Çabam boşuna gitmemişti hedef aldıklarımın hepsini vurmayı başarmıştım ama silahlarım bitmişti....
"Jimin...."
Victoria'nın sesini duyduğumda hemen sağıma dönmüştü...
Koşarak havada fırlattığı tabancayı yakalamıştım. Hemen ateş etmeye başladığımda onun elinde silahı olmadığını farkettim.
Jm-Victoria.... bu kendi silahın mı?
"Sorun yok. Kendini koru. En merkezde olan sensin. Yoongi ve Mark, Bambam ile Jackson'u koruyun"
Peki o ne yapacaktı. Ateş açarak aynı zamanda onu izlemeye çalışıyordum.
Nj-Victoria silahın yok. Nereye koşuyorsun?
Ne yaptığını bende anlayamıyordum...
Birşeyler bulmuş gibi deponun bir köşesine doğru koşamaya başlamıştı.Yg-Şaka mı yapıyorsunuz?...
Neden bahsettiklerini bilmiyordum taki önüme alev alarak düşen meşaleyi görene kadar. Arkama baktığımda Victoria'nın elinde yaktığı meşalelerle bana doğru koştuğunu farketmiştim.
"Bana değil önüne bak seni aptal....
Biranda bana doğru fırlattığı meşale hemen yanımdan geçip gitmişti. Önüme döndüğümde önümde alev alan kişiyi görmemle hemen bir kaç adım geri gitmiştim. Yani adam bana o kadar yaklaşmışmıydı?
Nj-Harikasın Victoria...
Namjoon'un sevinçle söylediği şeyle kendimi toparlayarak ateş açmaya devam etmiştim.
"Taehyung beni duyuyor musun?"
Tj-Evet duyuyorum Victoria iyi misin?
"İyiyim şimdi senin için yolu açacağız. Bize silah getirmelisin"
Th-Tamam geliyorum...
Jm-Taehyung'u koruyun....
Deponun girişini bu pisliklerden temizleyerek Taehyung için yol açmıştık. Getirebildiği kadar silah ve mermileri hemen bize dağıtarak tekrar yerine dönmüştü.
Şuan çoğu kişi saklanarak ateş ediyordu ama maalesef ben ve Victoria hiç güzel bir yerde saklanamamıştık. Nerdeyse yem gibi merkezde duruyorduk.
"Jimin saklananların hepsini görebiliyor musun?"
Jm-Evet görüyorum ama şuan olduğumuz konumdan ateş edemem. Yani isabet etmesi imkansız.
"Çocuklar bizi koruyun"
Jb-Bu ne demek Victoria...
"Jimin dediğim anda saklandığın yerden çık ve bana doğru koş tamam mı?"
Jm-Memnuniyyetle.....
"Şimdi....
Komutunu duyar duymaz hemen onun olduğu yöne koşmuştum. O da bana doğru koşuyordu.... tam bir birimizin yanına vardığımızda ne yapmak istediğini anlamıştım. Sırt sırta vererek ikimizde gördüğümüz hedeflere ateş etmeye başlamıştık. Çokk iyi... oldukça iyi... şuana kadar ıskalamamıştık...
Bir birimizden ayrılmadan etrafımızda dönerek ateş etmeye devam etmiştik. Biranda sesler durmuştu. Anlaşılan mermisi bitmişti. Ona doğru döndüğümde eğilerek ayakkabılarının içinden çıkardığı bıçaklardan birini hemen arkama fırlatmıştı. Anında dönerek bir diğeriniyse önünde duran birine fırlattığında hızına şaşkınlıkla bakakalmıştım.
Nj-Herkes öldü...
Yj-Bende kimseyi görmüyorum... sanırım başardık...
"Hayır durun..."
Biranda birşeyler sezmiş gibi etrafa bakınmıştı.
"Taehyung beni duyuyor musun?"
Kulaklıktan hiç bir cevap gelmemişti...
"Lanet olsun... Taehyung....
Th-İyiyim çocuklar... biri beni başımdam sert birşeyle vurdu ve içeri girdi.
Nj-Sorun yok....herkesi öldürdük. Muhtemelen o kişide şuan can veriyordur...
Jb-Evet herkes geberdi. Lanet olası pislikler
"Susun....."
Biranda hızla bana doğru döndüğünde ben ne olduğunu anlamadan üzerime atlayarak beni duvara fırlatmıştı ve o an deponun sesizliğinde açılan ateşle nefesim kesilmiş gibi hissetmiştim.
Hemen ardından duyulan motor sesiyle deponun tam içine dalan biri vardı. Namjoon ve diğerleri ateş açmaya çalışıyorlardı ama bir tütlü vurulmamıştı.
Motor Victoria'nın etrafında bir tur dönerek hızla deponun girişine doğru giderek gözden kaybolmuştu.
Hemen önüme döndüğümde Victoria'nın bacağını tutarak yere çöküşünü izlemiştim.
Jb-Victoria vurulmuş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...