"Arabayı çalıştırın çabuk"Kulaklıkta beni dinlemede olan Namjoona bağırarak koşmaya devam ettim. Kadın bana doğru ateş açtığı için zig-zag çizerek koşmaya başladım.
Araba hareket etmeye başladığında yetişmem için çok az kalmıştı Jimin kapıyı açarak dışarı sarkarak elini tutmam için uzatmıştı.
Jm-Hadiiii daha hızlı koşş Victoria.
Son anda Jiminin elini tuttuğum sırada polisin ıskaladığı mermilerden sonra biri hedefi bulmuş ve kolumu sıyırmıştı.
Kolumu tutuarak kendimi içeri attığımda hemen kapıyı kapatarak oturmuştum.
Jimin sinirli olsada birşey söylemeden yanıma çökerek arabadaki ilk yardım çantasını almıştı.
Nj-Yaran çok mu derin?
Namjoon ön koltuktan bağırarak seslenmişti.Jb-Cidden iyi misin? Hastaneye gitmemize gerek yok değil mi?
"Hayır iyiyim. Merak etmeyin"
Jm-Bok iyisin.
Kısık sesle ama tüm öfkesini savurarak konuşmuştu. Sinirle kolumu açarak yaramı incelemiş ve sıkı sıkı sargıyla bağlamıştı. Sıyırmış bile olsa acıdığı için bağırmak istiyordum ama dişimi sıkarak dayanmaya çalışmıştım. Anlaşılan Jimin bana oldukça kızgındı ama bu sadece benim suçum değildi.Geçip yanıma oturarak kafasını arkaya yaslamış ve gözlerini kapatmıştı. Sanırım bu bir şey duymak istemiyorum demekti. Tamam en iyisi baş başa olduğumuzda konuşmaktı.
Önceden belirlediğimiz yere vardığımızda herkes arabadan inerek küreklerle toprağı kazmaya başlamıştı. Anlaşılan Jimin gitmeyecekti gözlerini bile açmadan oturmaya devam etmişti.Silahları bavullardan çıkarmadan gizli bir yerde toprağa gömecektik. Burayı bulmaları hatta böyle bir şeyi tahmin etmeleri imkansızdı. Jimin'i yalnız bırakmak istemediğim için bende yanından kalkmamıştım. Diğerleri hızlıca işlerini bitirip geri dönmüşlerdi.
Th-Sizi eve bırakacağız değil mi?
"Evet Taehyung iyi olur"
Th-Tamamdır.
Minik kızımız Minam doğduktan sonra ayrı bir eve taşınmıştık. Hamile olduğum zamanlar diğerleriyle yaşamak iyiydi, oldukça yardımcı oluyorlardı ama artık bir süre sonra kendi düzenimizi kurmamız gerekiyordu. Sık sık bize gelip Minam ile oynuyorlardı. Özellikle de Taehyung ve Jungkook. Ama onun gözdesi Jaebumdu. Garip bir şekilde ona çok bağlı ve onu çok seviyordu. Nedenini hala bende anlamamış olsamda iyi anlaşmaları ve birlikte eğlenmeleri çok tatlı. Hyerim de bizimle yaşıyordu. Minam'a çok güzel ablalık yapıyordu hatta bazen onları kardeş sanıyorlardı. Sanırım nedeni Hyerimin dış görünüş olarak Jimin'e çok fazla benzemesiydi.
Yanıma dönerek tekrar Jimine bakmıştım. Sanırım uyuyordu yada uyuyor gibi davranıyordu. Birazdan eve varacağımız için belli olurdu.
Araç bir süre sonra durduğunda Jimin anında gözlerini açmıştı. Ayağa kalkarak elimden tutmuş ve benide kaldırmıştı.
"Hoşçakalın çocuklar. Bize gelmeyi unutmayın"
Hepsiyle vedalaşarak arabadan inmiştik.
Kapıya vardığımızda şifreyi girerek hemen bahçeye geçmişti. İşıkları kapatmış herkes uyuyordu. Çocuklara bakmak ve göz kulak olmak için bir kaç çalışan vardı tabi aynı zamanda dışarıda kalıp evi korumak içinde bir kaç kişi. Evin kapısına vardığımızda Jimin önden girerek birşey söylemeden kapıyı açık bırakarak gitmişti.Bende peşinden içeri girmiştim. Anlaşılan herkes uyumuş çalışanlar da kendi odalarına geçmişlerdi. Jimin yukarıya, odamıza çıkmıştı bende bir bardak su içerek kendime gelmeyi dileyerek peşinden odaya çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...