×49×

1.2K 154 6
                                    

Kulaklık kontrolü duyuyorsunuz değil mi?"

Yg-Evet yerlerimizi aldık. Siz beşiniz kapıdan girme konusuna emin misiniz? Hepimiz deponun içinde saklansak daha mantıklı gibi.

Nj-Bende öyle düşünüyorum. Biranda saldırırdık.

"M. Lee yi çok iyi tanıyorum. Araçdan önce bir kaç kişi inecek. Diğerleri bekleyecek biranda saldıracak. Bu onun kullandığı en meşhur teknik"

Jh-Tamam, en delileri yanına aldın. Umarım işi batırmazlar.

Yanımdaki dört kişiye bakarak gülümsedim. Hoseok'un dediklerini duymuşlardı. Aslında gerçekti. Ekiplerinin en delileri onlardı sanırım.

Th-Hoseok hyung duyuyorum ama ben burdayım... yani bari duyarken yapmayın.

Jm-Sorun değil Taehyung deliyiz ve bunu seviyoruz.

İşte iki deliden beklenen gibi birde beşlik çakıyordular bir birleriyle... ahh acaba gerçekten bu ikisini almamalımıydım. Daha diğer ikisinden bahsetmiyorum bile.

Bb-Jimin haklı sonuçta deli olmak iyidir değil mi Jackson?

Js-Evet delilik kanımızda var...

Tanrım kusacağım şimdi... ahh lütfen şu araba biran önce gelsin de işlerini bitirelim.

İki araba deponun önüne yaklaştığında hemen bizim dörtlüye işaret yapmıştım.

Jm-Geliyorlar. Ayrıca iki araç var. Anlaşılan biraz kalabalık olacaklar.

Bb-Evet sadece bir araç olacağını söylemiştiniz.

"Çünkü bende öyle biliyordum. Anlaşılan bir şeylerden şüphelenmişler. Dikkatli olun..."

Lanet olsun neden iki araç vardı. Bu işte kesinlikle bir şey vardı. Muhakkak Minseok'un adamları onlara olan şeylerden bahsetmiş ve şüphelenmişlerdi.

"Namjoon, Jaebum, araçlardan iniyorlar. Yerlerinizi alın"

Biz dışarıda bekleyerek onlara arkadan saldıracaktık. Ve işler ters giderse harekete geçecektik.

Şuan deponun içindeyse bizden sonra gelen Minseokun 3 adamı vardı. Aptallar bizi farketmemişti bile.

Bir süre sonra içerden gelen seslerle bizimkilerin harekete geçtiğini anlamıştık.

M-Adamlar çok iyi bir türlü nişan alamıyoruz...

Lanet olsun....lanet olsun....

Jm-Yardıma gitmeliyiz...

"Hayır daha değil. Şimdi olmaz"

Bb-Neyi bekliyoruz ki? Onlar nişan alamıyorsa biz gidelim. Arkadan saldırıp hepsini darmadağın edelim.

İçimde çok kötü bir hiss vardı ne olduğunu bilmiyordum ama içimden bir ses burda durmamızı söylüyordu.

"Hayır. Gidemeyiz daha zamanı değil"

Nj-Şuanlık durumumuz iyi. Sorun çok iyi kaçıp saklanmaları. Nişan alamadığımız için vuramıyoruz. Bir kaç kişiyi hallettik ama oldukça kalabalıklar"

Jm-Gidelim ve hemen halledelim. Çocuklar.

"Jimin emirleri sen vermiyorsun kalın diyorsam kalın"

Th-Ben Victoria'yı dinleyeceğim. Jimin emirlere sadık kalmalıyız.

Jm-Sikerim emirleri ben gidiyorum

Jimin biranda saklandığı yerden çıkarak koşup deponun içine girmişti. Bambam ve Jackson hemen ardından onu takip etmişti. Ahhh lanet olsun.

Th-Ben seni dinleyeceğim Victoria karar senin...

Onlar arkadan saldırı için depoya girer girmez deponun önünde bir araç daha durmuştu. Hayır hayır olamaz.... tuzak kurmuşlar. Bizimkiler arkadan saldıracakken şimdi ortada oldukları ve saklanmadıklar için kendileri yem olacaktı.

"Sikeyim Jimin tuzağa düştük. Araçdan yeni birileri inerek sizin arkanızdan geliyor"

Js-Neee?

M-Neden emirleri dinlemiyorsunuz. Şimdi ne olacak saklanmaya bir yer yok orda...

Silahımı alarak hemen ayağa kalktım. Yapacak bir şey yoktu. Beni dinlemeyip hata yapsalar bile onları korumak zorundaydım.

"Taehyung sana bir şey söyleyeceğim ve lütfen beni dinle. Araçları al ve buraya gelerek tam kapının önüne park et ve sakın burdan ayrılma"

Th-Peki ya sen? Sakın gideceğini söyleme..

"Bambam sadece biraz daha dayanın geliyorum"

Hemen hızla koşarak deponun içine girmiştim. Eğilerek önce bizimkilerin yerlerini belirlemeye çalıştım. Jimin ve Bambam yere çökerek durmadan ateş ediyorlardı. Az önce arkalarından giren kişilerse tam önümde saklanarak onları vurmaya çalışıyordu. Hepiniz öldünüz şimdi...

Geçen maknae line paylaşmıştım o yüzden bu seferde hyung line olsun🙆🏻‍♀️

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin