×12×

1.3K 152 11
                                    

Gizemli kişinin anlatımından.

Düşündüğüm gibi olmuştu içeri girdiğimde beni takip ederek gelmişlerdi. İlk giren kişi geçen sefer yardım ettiğim çocuktu. Jimin...

Büyük ihtimal aynı kişi olduğumu anlamıştı ve o yüzden bu gün bana güvenmişti.

Tahminen bir kaç dakika sonra diğer arkadaşları da içeri girmişti. Kapıyı kapatarak salona kadar önden yürümeye karar verdim.

Hepsi merakla etrafa bakarak kendi aralarında bir şeyler konuşuyorlardı. Aslında bazı söylediklerini duyabiliyordum.

Elimle oturmaları için koltukları işaret ederek önlerindeki büyük monitorun yanına geçtim.

Fısıltıyla bir şeyler konuşmaya çalışıyorlardı ama onları çok iyi duyabiliyordum.

M-Nasıl o kadar  hızlı koşabilirki? Şuna baksana kıyafetleri üzerine ne kadar bol. Muhtemelen zayıf bir erkek.

Js-Evet çok haklısın sanki herşeyi planlı gibiydi. Duvara tırmanmasını görmediniz mi? Sadece iki kez duvara ayağı dokundu.

Jb-Peki o gizli tunel ve bu villaya ne diyorsunuz?

Hepsi meraklıydı. Ama bilmedikleri şey vardı ben bu şeyleri 13 yaşımdan beri öğrenip yapıyordum. Aslında benimle daha uzun süre sonra tanışmanız gerekiyordu ama sanırım bu gün artık tanıyacaktınız.

Kendi kendime gülümseyerek monitörü ayarladım.

Jb-Hey sen?...

İçlerinden birinin seslenmesiyle onlara doğru dönmüştüm. Ahhh ne hoş bir tesadüf...

Jb-Bak adamım. Kim olduğunu bilmiyoruz ama bize yardım ettin ve buraya kadar bizi getirdin artık konuşacak mısın?

Th-Jaebum adamın üstüne gitmesen mi acaba. Hem belki konuşamıyordur. Olamaz mı?

Taehyung'un söylediği şey akıllarına batmış olacak ki hepsi sakinleşmişti. Gerçekten bu adamlar nasıl dövüşürken o kadar korkutucu olabiliyorlardı?

Şuan gerçekten tatlı 14 lise öğrencisi gibi duruyorlardı. Saklanmak için çok iyi bir profil seçmiştiler. Öğrenci profili...

Az önceki benimle gelen çocuksa sakince oturarak bekliyordu. Belli ki diğer bir kaç kişiye göre o bu durumlara daha hakimdi.

Jb-Tamam diyelim ki konuşamıyor ama söylediklerimizi anlıyor değil mi? Konuşmadan da yüzünü bize gösterebilir.

Elimi havaya kaldırarak nazikçe oturmasını işaret etmiştim. Önce bana ters bir bakış atsada sonra yerine oturmuştu.

Tamam şimdi tam zamanıydı. Ne olacağını bilmiyordum ama iyi şeyler olmasını umuyordum. Elimi yavaşça maskeme götürerek yüzümden çıkardığım gibi kapüşönü de arkaya ittirmiştim.

Hepsinin havalanan kaşları ve kocaman olan gözleri sanırım ne kadar şaşırdıklarını gösteriyordu.

-Tanıştığımıza memnun oldum Flames ve Slayer...Ben Victoria.

Jb-Neee? Bu şaka mı? Lütfen biri şaka olduğunu söylesin.

Özellikle beni daha önce Jaebumla tartışmamızdan tanıyanlar daha çok şaşırmış gözüküyordu. Jaebum ayağa kalkmış bu gördüklerini inkar etmeye çalışıyordu.

Hiç bir şey söylemeden yavaşça önlerindeki koltuğa geçerek oturdum.

Th-Sanırım hayatımda yaşadığım en büyük şoklar arasında ilk üçlüğe girebilecek bir şey.

Jimin şaşkındı ama hiçbir şey söylememişti. Ben tam tersi en çok onun tepki göstereceğini düşünmüştüm.

Yoongiyse gülümsüyordu. Aralarında daha önce doğru dürüst konuşma şansımın olduğu tek kişi oydu.

Js-Bir dakika gerçekten bu bir kamera şakası falan mı? Önce Jaebumla bir tartışmanın içindeydin sonra ikinci bir tartışma. Ve sonra bu gün karşımıza çıkan gizemli kişi sen çıkıyorsun. Üstelik biz senin kız olacağını bile düşünmemiştik.

Dikkatle dinleyerek sadece başımı sallayarak onaylamıştım.

"Bir...yanlışını düzelteyim ben arkadaşınızla tartışmıyordum. O benimle uğraşıyordu ve iki....neden kız olamazmıyım? Size göre kızlar çok mu güçsüz ya da sizin gibi dövüşemez, sizin yaptıklarınızı yapamaz mı?"

Hiçbir şey söylemeden sessizce ve tepkisizce yüzüme bakmaya devam etmişti.

Jm-Neden bize yardım ettin?

İşte sonunda beklediğim kişiden bir soru gelmişti. Hemde oldukça mantıklı bir soru.

İşte hikayemiz daha yeni başlıyor😈

İşte hikayemiz daha yeni başlıyor😈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin