Nj-Atlayın arabaya biz de arayalım.Gaza basarak hızlı birşekilde çıkıştan ana sokağa sapmıştım. Nerde olabileceğini bilmiyordum ama Jimin akıllı biri asla diğerlerini tehlikeye atmaz o yüzden kesinlikle kimsenin göremeyeceği bir yere gider. Lütfen düşündüğüm yerde ol Jimin...
Sonunda aklımda olan yere varmıştım. Ayağımın durumu oldukça kötüydü ve sanırım kanamıştı. Zorlanarak motordan inerek kapıya yöneldim.
Buraya daha önce eşyalarını toplamak için gelmiştik. Sonuçta burası evleriydi buraya gelme ihtimali oldukça büyüktü.
Darmadağın salonun içine girdiğimde her yeri kontrol etmiştim. Yok yok yok işte...
Yukarıya çıkmam gerekiyordu. Kanayan yarama bastırarak diğer elimle duvardan tutınup çıkmaya başladım.
Lütfen burda ol Jimin ve lütfen iyi ol.
Geçen sefer baktığımız odaların hepsine teker teker baktım. Hiçbirinde yoktu.
Bakmadığım tek yer kalmıştı. Bir kaç adım sonra kapının önüne vararak hemen açmıştım.
"Jimin...
Bakışlarını kaldırarak soğuk bir şekilde bana bakmıştı. Üzeri sırılsıklam soğuk küvete yaslanmış oturuyordu. Tüm vücudu soğuktan titriyordu.
Hemen yanına giderek boynuna sıkı sıkı sarılmıştım."Şükürler olsun. İyisin"
Cevap vermiyordu ve umutsuz bir şekilde boşluğa bakıyordu. Yanına baktığımda bir sürü içki şişesi olduğunu farkettim. Lanet olsun hepsini içmemiş ol lütfen.
"Jimin bana bak. Bana bir şeyler söyle"
Jm-Ben... ben böyle olmaktan nefret ediyorum.
Ellerimle yanaklarından tutarak yüzünü kendi yüz hizama getirdim. İstediğim tek şey gözlerinin içine bakmaktı
"Şimdi beni dinliyorsun sarı kafa... lânet şeyler içki içmekle unutulmuyor anlıyor musun? Bu iğrenç şeyler hiçbir boka iyi gelmiyor"
Jm-Ama unutamıyorum. Olan tüm şeyleri unutamıyorum.
"Ne sanıyorsun? Acı çeken sadece sen misin? Geçmişi unutamayan sen misin? Jimin annemle babam gözlerimin önünde yanarak kül oldu. Çığlıklarını duyarak sadece izledim. Hiçbir şey yapamadım. Ben onların kömür gibi olmuş yanmış vücutlarını unutabiliyor muyum sanıyorsun?
Sokakta yaşadığın tüm o şeylere benzer çok şeyler yaşadım Jimin. Hatta daha kötüleri dövülerek ölüme terkedilmenin ardından tecavüze uğrarken gerçekten ölmeyi diledim. O an geberip gitmek istedim. Ama olmadı ölmedim. Kurtuluyorum derken o lanet adamın pençelerinde buldum kendimi.
O adam yüzünden bilmeden öldürdüğüm o masum insanlar aklıma geldikçe ölecekmiş gibi oluyorum.
Birilerinin beni öldürmesini ve bu lanet vicdan azabından kurtulmak istiyorum. Ben de defalarca kez ölmek istiyordum. Ama bir şeyleri farkettim...
Ölmek hiçbir şeye çözüm olmayacak Jimin. Bu lanet içkileri bu kadar çok içerek kendine verdiğin zararı biliyor musun haaa söyle bana. Ne sanıyorsun? Sikdirolup gittikten sonra herşey iyi mi olacak?
Hiçbir şey düzelmeyecek hiçbir şey iyi olmayacak. Neden onlara ve kötülere yaptıklarını ödetmek ve sonuna kadar savaşmak varken kendini bu hale düşürmeyi seçiyorsun.
Bana bak ve kendine gel... bizler insanız biz istersek ve inanırsak başarırız. Bizim kendimizi öldürmeye hakkımız yokk... çünkü bu yüzden gelmedik. Anlıyor musun?
Kendine bak. Sen bu musun? Nerde o cesur Jimin? Nerde o aptal pisliklere dersini verecek Jimin. Anneni öldüren o adam gibi pisliklerin dersini verecek Jimin nerde?
Biliyorum orda bir yerde olduğunu biliyorum. Lütfen kendine gel. Bana dediğin şeyi hatırlıyor musun?
Burayıda iyileştirebilir misin? Demiştin cevabımı dinlememiştin.
İzin ver...iyileştirmeme izin ver. Beni dinle ve kendine gel lütfen.
Bağırmaktan sesim kısılmıştı ama bakışlarındaki değişimi hissettiğimde gülümseyerek omızlarından tutmuştum.
"Var mısın?"
Biranda yüzünde oluşan gülümsemeyle mutluluktan ağlayacak gibiydim.
Belimden tutarak kendine doğru çekip gözlerimin içine bakmaya başladığında ne yapacağını kestirmeye çalışıyordum.
Jm-Varım...
Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında dudaklarına karşılık vererek hemen bacaklarının üzerine oturmuş ve kollarımı boynuna sarmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...