Victoria
Jm-Yanılmadım. İç çamaşırlarında siyah tercih ettiğini tahmin etmiştim.
"Ahh öyle mi?"
Jm-Evet. Ama tahmin ettiğimden daha güzel.
Omzundan ittirerek hemen üzerinde oturmuştum. Dudaklarına ıslak bir öpücük bırakarak saçlarından nazikçe tutup boynuna yönelmiştim.
Dudaklarımın boynuna her dokunuşunda sesli nefes alışları şuanki halde içimdeki hisleri daha da tetikliyordu
İki kollarını da sıkı sıkı belime sararak onu öpmeme izin vermişti. Benim kokumdan bahsederken kendi kokusundan haberi olmayan aptalın tekiydi.
Kalçamı yavaşça hareket ettirerek üzerine sürtündüğümde ben anlamadan sütyenimin kopçasını açarak biranda üzerimden çıkarmıştı.
Kalçamdan tutarak vücudumu dahada yükseltip tekrar boynumu emmeye devam etmişti öpücükleri yavaş yavaş aşağı indiğinde göğsümün uçlarına konan öpücüklerle yutkunamamıştım.
Göğsümü dudakları arasında emerken kendimi tutamayıp inlemeye başlamıştım.
Omuzlarından tutarak tırnaklarımı tenine geçirmiştim.
Biranda yerlerimizi değiştirerek hızla üzerindeki pantalonunu çıkarmıştı. Benide ayağa kaldırarak hemen üzerimdeki şortu çıkarmıştı. Zaten hareketleri o kadar hızlıydıki hızına yetişmekte zorlanıyordum.
Belimden tutup kucaklayarak tekrar aynı pozisyonda oturmamızı sağlamıştı. Dudaklarını ard arda vücudumun her noktasına basrıtarak derin derin nefes almaya devam etmişti.
Jm-Işte böyle. Sürtünmeye devam et güzelim.
Göğüslerimi avuçlayarak oynarken dudaklarımı emen dudaklarının arasında dilini hissetmiştim. Üzerinde hızla sürtünürken dudaklarımdan ayrılarak başını omzuma gömmüştü.
Elleri sırtımda ve kalçamda dolaşırken omzuma küçük küçük öpücükler bırakmaya devam ediyordu.
Jm-Tenin neden bu kadar yumuşak? Ve göğüslerin...
Durarak derin bir nefes alıp tekrar devam etmişti.
Jm-...Göğüslerin tattığım en güzel şekerden daha lezzetli.
Ahhh gerçekten deliydi. Böyle konuşmasının beni tahrik ettiğini anlamıştı
Ben hala kucağındayken biranda ayağa kalkmasıyla kendimi sırtüstü yatakta bulmuştum. Bileklerimi tek eliyle tutarak başımın üzerinde yatağa sabitlemiş ve dudaklarıma yönelmişti.
Diğer eliyle bacaklarımı aralayarak tam arasına yerleşmişti.
Vücudu bu kadar baştançıkarıcı olmak zorunda mıydı? Ya da az önceki tatlı gülümsemesinden eser kalmayan yüzüne ne demli. Saçları bir birine karışmıştı ve bu görüntü beni deli ediyordu.
Jm-Çok güzelsin... ve bu güzellik sadece bana özel...
İltifatının ardından göğüslerime ve karnıma öpücük bırakarak kollarımı sonunda serbest bırakmıştı.
Ellerini bacaklarımda dolaştırarak yavaşça doğrulduğunda kilotumu çıkararak hiç bakmadan odanın bir köşesine fırlatmıştı.
Dudaklarını bacaklarımın iç kısımlarına bastırarak bir süre sonra kasıklarıma geçmişti. Her öpücüğünde vücudum yatakta daha da geriliyordu.
J-Sakin ol sevgilim.
Başını kaldırarak söylediği şeyle sakin olmak yerine daha da tahrik olmuştum. Çünkü yüzündeki o gülümseme normal bir gülümseme değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...