×1×

5.7K 235 63
                                    

Merhaba arkadaşlar.Öncelikle ilk kez bu tarz bir kitap yazıyorum.

Ben yazarken çok eğlendim umarım siz de okurken seversiniz. Kitabımda hem Bts hemde Got7 üyeleri tam kadro halinde var. O yüzden cast geniş olduğu için herkesin konuşmalarını yazmak kolay olsun diye isimlerinin baş harfleriyle belirteceğim.

Ben bu şekilde daha açıklayıcı olacağını düşündüm. Aşağıdada herkesin anlaması için belirteceğim. Şimdi hepinize iyi  okumalar

Got7 isimleri
Jaebum -Jb
Jinyoung-Jr
Jackson-Js
Bambam-Bb
Yugyeom-Yy
Mark-M
Youngjae-Yj

Bts üyeleri
Taehyung-Th
Jimin-Jm
Jungkook-Jk
Jin-Jin
Namjoon-Rm
Jhope-Jh
Yoongi-Yg

Arkadaşlar yukarıda gördüğünüz videoyu kitap için ben yaptım.

Yazarlar çoğu zaman kitap için video tasarlar.

Bu sefer ben de yapayım dedim. Gerçi youtube'a yerleştirene kadar canım çıktı😅

Ben yaparken çok eğlendim umarım sizde izlerken beğenirsiniz. Sonuna kadar izlemeyi unutmayın...

Bu arada videoyu yaparken bir çok video kullanarak kesip birleştirerek edit yaptım. Fan vidyolarıda kullandım🥰

İyi seyirler ve iyi okumalar

                             ♟♟♟
Yazarın anlatımından

Nj-Çantalar hazır mı?

Yg-Evet paraları hallettik diğerlerini bekliyoruz. Jungkook ve Jimin'in gelmesi gerekiyor. Adamları onlar indirecek sonuçta.

Jin-Nerde kaldı bu ikisi.

Tüm plan hazırlanmış ve herkes yeni kurbanlarını bekliyordu. Aradıkları kişiye ulaşana kadar karşılarına çıkacak herkesin sonu aynı olacaktı. Ölüm.....

Jh-İşte geliyorlar. Birazda geç kalsaydınız adamlar bizi toprağa gömecekti. Nerdeydiniz?

Jungkook bir kaç işaretle Hoseok'a neden geciktiklerini anlatabilmişti. Sık sık yaşanan bir durum olduğu için artık  herkes Jimin'in sorunlarını biliyordu.

Th-Tamam yerlerinize geçin adamlar geliyor. Ben tüm sistemi ele geçirdim birazdan tüm işıkları kapatacağım ve telefonları çekmeyecek anlaşıldı mı? İşaretimle harekete geçin.

Herkes onaylayarak yerlerini almıştı.

Jm-Çok abartıyorsunuz. Her zaman yaptığımız şey. İki dakika bile sürmeyecek.

Th-Sen yine mi içtin?

Jimin yüzündeki müzip gülümsemeyle silahını kavrayarak gülümsemişti.

Jm-Bilirsin benim en yakın dostum. Bir gün bile ayrı kalamayız.

Th-Sikeyim dostunu. Ayık kalmaya odaklan sadece. Jungkook Jimin'i kolla. Anlaşılan başımıza dert olacak.

Jimin kızgınca kolunu savurarak bir kaç adım öne giderek arkadaşlarına kötü bir bakış atmıştı.

Jm-Lanet olsun bana beceriksizmişim gibi davranmayı bırakın tamam mı?

Jk-Sakin ol Jimin sadece birbirimizi kollamamızı söyledi.

Jm-Yalan. Bunu hep yapıyorsunuz. Benim sarhoş halim bile sizden ayık ben 13 yaşımdan beri içiyorum ve bu benim bir parçam. Bunu o aptal kafanıza sokun artık.

Birinin bu tartışmayı sonlandırması gerekiyordu ve bu kişi hepsinin söz dinleyeceği biri olmalıydı.

Nj-Kapayın çenenizi ve işinize odaklanın. İkinizide eve bırakmam ve dışarda uyursunuz.

Jm-Bana uyar alışkınım sokaklarda uyumaya Jungkook düşünsün.

Jk-Gerçekten evde sana gününü göstereceğim.

Bazı zamanlar böyle oluyordu. Namjoon bile onların tartışmasını durduramıyordu.

Th-Geldiler.. jungkook, Jimin dikkatli olun.

Jungkook ciddi bir şekilde onaylarken Jimin gülerek omuz silkmişti. Birilerini ve özellikle kötü birilerini öldürmek onun için çocuk oyuncağı gibi birşeydi.

Adamlar onlara tuzak kurulduğunu zifiri karanlıktan anlamıştı. Hepsi silahlarını alarak tetikte bekliyordu. Her an onlara saldıracaklarını biliyorlardı artık.

Jungkook'un açtığı ateşle çatışmanın fitili ateşlenmişti.

Taehyungsa yukarıdan gözlem yaparak ters bir şey oldukta arkadaşlarına haber vermek için bekliyordu.

Th-Hazır olun işıkları yakacağım.

Herkes silahlarını sıkıca tutarken biranda etrafın aydınlanmasıyla karşı taraf neye uğradığını şaşırmıştı. Hemen yere yatarak ateş etmeye başlamıştılar.

Namjoon kulaklarındaki özel kulaklıkla diğerleriyle irtibata geçebiliyordu.

Nj-Yerlerinizde kalın. Sayıları bizden fazla. Güçlü konumda olsak bile her an işler tersinde dönebilir.

Th-Namjoon haklı dışarıya baktım. Daha bir kaç kişi var.

Jk-Lanet olsun.

Nj-Ne oldu.

Jk-Jimine bakarsan anlarsın.

Hepsi bakışlarını Jimin'in saklandığı konuma yöneltmişti.

Nj-Bu aptal ne yapıyor gerçekten.

Jimin saklandığı yerden çıkarak ateş ederek karşısındaki adamların üzerine yürümüştü ve ilerlemeye devam ediyordu.

Yg-Séni cesur çocuk hiç akıllanmayacaksın.

Onun bu hallerini seven tek kişi Yoongiydi. Onu kendine benzetiyor ve  bu hallerini cesur buluyordu.

Jin-Cesur mu? Kendini öldürtecek. Şuna baksana ateş ederek üzerlerine koşuyor.

Yg-Ona birşey olmayacak. Yerinizde kalın peşinden gidiyorum.

Nj-Neee yerinde kal yoongi.

Yg-Güven bana sadece onu koruyacağım.

Yoongi durduğu konumdan ayrılarak hemen aşağı inmişti.

Kulaklığını kontrol ederek Jimine seslendi.

Yg-ilerle arkanda seni koruyacağım.

Jm-İşte benim hyung'um. İlerliyorum. Sadece sanırım vuruldum.

Jk-Neeee?

Th-Kendimi keseceğim senin yüzünden. Birde gülüyorsun. Sen nasıl bir psikopatsın.

Jimin gülmeye devam ederek bir kaç el ateş ederek yere yatmıştı.

Jm-Az konuşun biraz. Mermim bitti. Bıçakla saldırıya geçiyorum.

Yg-Yerinde kal. Geliyorum.

Jm-Ahhh peki....

Jm-Ahhh peki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin