Beni görür görmez hemen ayağa kalkmıştı.
"Bir sorun mu var Jimin?"
Jm-Ben Jaebumla dünkü konuyu konuşmak istiyorum.
"Önemli değil Jimin. Ben hallettim. Hem siz arkadaşsınız böyle şeyler yüzünden aranızın bozulmasını istemiyorum"
Eğer bu konuşma uzarsa iyi şeyler olmayacaktı o yüzden bir şey söylemeden aşağı indim. Salonda olmadıklarına göre mutfakta bir şeyler yiyorlardır.
Mutfağa gireceğim sırada konuştukları konu yüzünden bir adım geri giderek bekledim.
Js-Sizce Victoria neden havuza girmedi? Yani ne sorun vardı?
Yg-Hadi ama o bir kız. O kadar erkeğin arasında havuza girecek değildi.
Jh-Yoongi haklı bu düşünceden kurtulun artık. Tamam onun bizim gibi güçlü ve dövüşçü ruhlu olması ve bu tür şeylerde iyi olması kadın olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
Bb-Evet burda Yoongi ve Hoseok hyung'a katılıyorum.
Jb-Büyük ihtimal kendini utangaç kız gibi göstermeye çalışıyor.
Yg-Ne demeye çalışıyorsun?
Jb-Bilirsin işte kızlar utangaç olduklarında kendilerinin tatlı olduğunu düşünürler.
Yy-Bence Victorianın buna ihtiyacı yok. Onun kendi karakteri var. Neden bize tatlı gözükmeye çalılsınki?
Jr- Yugyeom haklı Jaebum .
Jb-Hadi ama çoğu kız böyledir kaç tane erkekle yatar ama sonra kendini hiç biriyle öpüşmemiş gibi tanıtır ya da yalandan utanma numaralarına girer.
Nj-Ne demeye çalışıyorsun?
Jb-Ne yani bizden bazı konularda iyi diye o öyle olamaz mı muhtemelen şey bile değildir.
Th-Bence bu konuşma güzel bir yere gitmiyor. Ayrıca şey bile değil hiç hoş bir cümle değil Jaebum.
Jb-Şey değil derken kastettiğim şey yañi birileriyle yatmayan kızlara ne deniyordu işte onlardan değil.
Jk-Ben kalkmak istiyorum. Bu konuşma sinirimi bozdu.
Jb-Hadi ama bari kelimeyi bulsaydınız. Hatırlayamadım.
"Bakire"
Kapıdan içeri girerek söylediğim şeyle oturduğu yerden hemen ayağa kalkmıştı.
"Jaebum ne merak ediyorum biliyor musu? Neden kızların bekaretinden bu kadar rahatça konuşurken kendinizin sürtüklerle yatıp kalkmasından bahsetmiyorsunuz?"
Önüne giderek yakasından sinirle tutarak bir cevap beklemiştim.
Nj-Victoria biz onun adına özür dileriz. Aptalca şeyler konuştu biz hallederiz.
"Hayır. Ben cevabını bekliyorum ama anlaşılan bir cevabın yok değil mi? Çünkü birilerinin hakkında atıp tutmak kadar kolay değil cevap vermek öyle değil mi?"
Sinirle bağırarak suratına sert bir yumruk geçirmiştim. Çenesini tutarak tekrar karşıma dikilmişti. Soluyarak yakasından tutarak gözlerine tüm nefretimle bakmıştım.
"Sen benim soruma cevap veremedin ama ben senin merakını giderip soruna cevap vereceğim. Hani o kelimeyi hatırlamayıp dedin ya kesin o da şey değildir...
.... Evet değilim. Değilim lanet olası...
Değilim çünkü daha kendimi savunamazken daha hiç bir boktan anlamazken daha sadece on üç yaşım varken lanet herifin biri tarafından ölesiye dövülerek tecavüze uğradım.Sen bunun ne demek olduğunu biliyormusun? Daha sadece çocukken böyle bir şey yaşamanın ne demek olduğunu biliyor musun?"
Tekrar bir yumruk attığımda bu sefer ayakta duramamış yere düşmüştü.
"Hiç bir bok bilmiyorsun. Çünkü beyninle değil önündeki o şeyle düşünüyorsun her şeyi"
Ona vurarak kendimi yormak bile istemiyordum. Başka bir şey söylemeden bir kaç adım gerilemiştim. Yalnız kalmalıydım. Sakin olmalıydım yoksa onu gerçekten öldürecektim.
Gitmek için hemen arkamı döndüğümde kapının girişinden bana doğru sinirle bakan Jimin'e bakamamıştım. İlk defa ondan bakışlarımı kaçırmıştım. Çünkü kontrolü kaybedip birine zarar vermekten korkuyordum.
Jimin yavaş adımlarla yanımdan geçerek Jaebum'un yanına gitmişti.
Jm-Hadi tut elimi.
Demek arkadaşını kaldırmak için elini uzatıyordu. Güzel....
Jb-Arkadaşını ne hale getirdiklerine bak Jimin. Bir şey söylemeyecek misin?
Hala konuşuyor muydu gerçekten? Hala birilerini suçlu çıkarmaya mı çalışıyordu?
Kendimi kontrol altına alarak ikisine doğru döndüm.
Jm-Bir şey söylemek hafif kalır. Direkt yapacağım.
Biranda attığı tekmeyle Jaebum sırt üstü yere düşmüştü.
Nj-Jimin dur. Sakin ol ne yapıyorsun?
Sarı kafanın resimlerini paylaşayım yine 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...