"Şimdi beni iyi dinleyin zaten beş kişiler biz altı kişiyiz. Hiçbirini silahla vurmayın onlar için daha iyi fikirlerim var anlaşıldı mı?"
Hepimiz onaylayarak mekana girmiştik. Victoria diğer görevlerde olduğundan çok daha farklıydı. Daha çok kana susamış gibi bir bakışı vardı. Belkide bu sefer yakalayacağı adamların işlediği suçdan dolayı böyleydi.
İçeri girer girmez saklanarak birer birer hepsini etkisiz hale getirmiştik. Victoria hiçbirine elini bile sürmemişti anlaşılan dövüşmeyeceğim dediğinde şaka yapmıyordu.
"Hepsini şurdakı sandalyelere bağlayın"
Komutuyla etkisiz hale getirdiğimiz dört kişiyi sandalyelere oturtarak hepsinin kollarını arkada bağlamıştık.
"Boyunlarından da bağlayın"
Söylediği şeyle Taehyungla bir birimize bakmıştık. Tamam bunu istiyorsa söylediğini yapmalıydık.
"Son bir kişi kaldı. Yani patronları. Söyleyin bakalım o aşağılık patronunuz nerde?"
Bıçağı bağladığımız adamlardan birinin boynuna yaslayarak sinirle bağırmıştı.
Adam hemen bakışlarıyla odalardan birini işaret etmişti.
Victoria odaya doğru ilerleyerek cebinden çıkardığı siyah eldivenleri ellerine geçirmişti. Gerçekten oldukça sakin ve soğukkanlı duruyordu.
Kapıya biranda tekme atarak içeri girdiğinde. İçerideki görüntüyle ben ve Bambam arkamızı dönmüştük.
Aşağılık sikik herif. Üzerini çıkardığı minik kızın ellerinden tutuyordu. Kızın üzerinde bir şey olmadığı için ikimiz arkamazı dönmüştük.
-Lütfen bir şey yapmayın.
Adamın iğrenç sesini duyduğumda tekrar ona doğru dönmüştüm. Victoria içeri girerek bize gelmemizi işaret etmişti."Kollarından bağlayın ve beni bekleyin"
Biz adamın kollarından tuttuğumızda Victoria odanın köşesinde çırılçıplak duran minik kızın yanına giderek sıkı sıkı sarılmıştı.
"Korkma. Sana bir şey yapamayacak korkma sakın. Artık güvendesin"
Hemen ceketini çıkararak minik kızın üzerine giydirmişti. Bizse çoktan üstünü çıkarmış aşağılık adamı götürerek diğer arkadaşları gibi sandalyelerden birine bağlamıştık.
Victoria bir süre sonra kucağındaki kızla yanımıza dönmüştü.
"Taehyung kızı arabaya götürün. Diğerleriniz de onunla gidin. Arabanın arkasında battaniyeler var. Birini alıp iyice üzerine sarın. Çok üşüyor.
Yy-Hepimizin gitmesini istediğine emin misin Victoria?
Jm-Gidin çocuklar ben burdayım.
Victoriayla göz göze geldiğimizde bir şey demeden önündeki adamlara iğrenerek bakmaya başlamıştı.
Diğerleri gider gitmez elindeki silahı bana vererek adamlardan birinin karşısına geçmişti.
"Çocuk pazarlığı ve tecavüz... ne kadar tiksinç insanlar olduğunuzun farkında mısınız? Hoş sizin gibiker tiksinç kelimesini bile bilmiyordur. Ama ben bu gün hepinize anlamını öğreteceğim"
Adamlar zaten yumruk darbelerinden yarı baygın gibi yatıyorlardı.
"Seninle başlayalım haa ne dersin?"
Adamlardan birinin çenesinden tutarak başını havaya kaldırmıştı.
"Bana baksana. Neden bakamıyorsun haa? O çocukları iğrenç yerlere satarken güzeldi değil mi şimdi neden bakamıyorsunuz yüzüme?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Фанфик+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...