×92×

857 92 28
                                    

Merhabalarrrr
Uzun zaman sonra gelen yeni bölüm hepinize iyi okumalar🧡

Yazar

"Evet sizde öyle. Ben sizi gerçekten çok özledim"

Taehyung gözyaşlarını silerek yavaşça uzaklaştığında Victoria diğer herkesle sırayla sarılarak hepsiyle beraber ağlamıştı. Onu bu kadar seven bir aileyi kaybetmediği için çok mutluydu.

Jm-Hey kendinize gelin. Zaten yetetince ağladım şimdi yine ağlamaya başlarsam duramam.

Taehyung göz yaşlarını elinin tersiyle silerek Jimin'in yakasına yapışmıştı.

Th-Bana bak sen hiç konuşma. Misafir falan diyip sinirimi bozdun zaten. Neden Victoria demiyorsun? Az kalsın o kumandayı kafanda parçalayacaktım.

Victoria Taehyung'un bu haline gülerek ikisinin arasına girmişti.

"Tamam sakin olun. Size telefonda söylerse anlatması ve açıklaması imkansız olacaktı. Bizde direkt hemen buraya gelmeye karar verdik"

Jm-Ayrıca artık bana öylr istediğiniz gibi bağıramazsınız. Artık maknae sayılmam ben

Jk-Hey nedenmiş o? Sevgilisinden güç alıyor bu bak ben size diyorum.

"Hayır öyle bir şey yok. Sanırım Jimin demek istiyorki bu gün size başka bir misafir daha getirdik"

Bambam merakla kapıdan dışarı çıkarak eteafa bakmıştı.

Bb-Ama burda kimse yokki bak şaka yapmayın zaten duygu patlaması yaşıyorum şurda.

Victoria ellerini karnına götürerek gülümsediğinde Yoongi ve Namjoon ne demek istediği anlayarak ikiside biranda hamilesin diye bağırmıştı.

Jk-Neee? Yani şimdi biz amca mı olduk?

Jm-Evet tabiki, bende baba oldum.

Hepsi biranda bağırarak etrafta koşuşturmaya başladığında Taehyung Victorianın ellerinden tutarak aynı eskiden yaptığı gibi kendiyle beraber döndürmeye başlamıştı.

"Yah yah midem bulanıyor"

Victorianın kusacak gibi bakması üzerine biranda kendine gelerek hemen durmuştu.

Th-İnanamıyorum. Sen geldin hemde güzel bir sürprizle.

Jk-Ne dersiniz acaba erkek mi olacak yoksa kız mı?

Mark-Ahh kız olursa kesinlikle her gün alışveriş merkezine ve parka gideriz çok eğlenceli

Jk-Erkek olursa her gün bilgisayar oyunları oynarız. Artık Taehyunga ihtiyacım kalmadı. Zaten bazen para karşılığında oynamaya ikna ediyordum.

Th-Heyy yok öyle bir şey.

Victoria gerçekten hiç değişmeyen bu hallerine gülmeye başlamıştı.

Yg-Yah yah önce sakin olun ve geçip oturalım. Kız kapının önünde dikiliyor ve farkındaysanız hamile, yani ona iyi bakmanız gerek. Sonuçta sizin için bir arkadaş gelecek.

Taehyung hemen koşarak koltuğun üzerindeki battaniyelerden birini getirmişti.

Th-İşte hemen bunları üzerine saralım. hasta olmamalısın.

Jungkook ve Jaebum ise hemen mutfağa koşup yiyecek birşeyler hazırlamaya koyulmuştu.

Hepsi Vicroia'ya ilgi gösterek onu koltuklardan birine oturtup etrafına oturmuşlardı Jimin ise ayakta şaşkınca bu hallerini izliyordu.

Jm-Pardon ama bana ilgi yok mu?

Herkes bu ne diyor gibisinden bakarak tekrar Victoria'ya dönmüştü.

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin