×3×

1.9K 177 34
                                    

Bu günün ikinci bölümü
İyi okumalar⚘

Jb-Özel hayatımı bir daha karıştırma Jackson.

Herkes Jaebum en azından Jimini dinlediği için mutluydu. Böylece gereksiz bir gerginlik olmayacaktı.

Jb-Şimdi her ekipin kendi görevlerini tekrar hatırlatalım.

Yj-Ahhh ilk okuldamıyız? Bunu neden her seferinde yapıyoruz?

Jb-Susda dinle. Bu kez son defa söyleyeceğiz ve eğer değiştirmek isteyen varsa bu gün son kez değiştireceğiz anlaşıldı mı?

Herkes başıyla onaylamıştı.

Jb-Slayner ekibi. Jimin ve Jungkook katiller, Taehyung sen hackersın,Jin ve Namjoon planı yapan kişiler, Hoseokve Yoongi olay yerini daha önceden inceleyen ve iş bittikten sonra olay yerindeki tüm detalları yok eden kişiler. Herkes memnun mu? Değişiklik isteyen var mı?

Herkes bu durumdan memnundu o yüzden kimse tek kelime bile etmemişti.

Nj-Flames ekibi
Jaebum ve Jackson katiller, Jinyoung ve Bambam hacker.

Yani sizin iki hacker'ınız var bu durumu iyi düşünün. Mark ve Yugyeom planı yapam isimler, Yongjae ise olay yerini araştırak kişi. Doğru muyum? Herkes bunu onaylıyor mu?

Jk-Bana kalırsa Younjae'nin olay yerini tek başına araştırması tehlikeli. İki hacker yerine biri ona yardım edebilir.

Js-Ama bizim hackerlar Taehyung kadar iyi değil ve ikisi bir arada çalışınca daha çabuk istediğimiz sonuca  varabiliyoruz. Yalnız çalışmaları imkansız.

Bb-Youngjae çok hızlı ve çok detaycı biri kesinlikle yalnızken daha başarılı. Bence eskisi gibi kalması daha mantıklı. Onunla giden her hangi biri kesinlikle  ona ayak bağı olacaktır.

Herkes söylenenleri dikkatle dinlemiş ve ona göre kararlar vermişti. Çünkü yaptıkları şey oldukça ciddiydi ve hepsinin sorumlulukları vardı.

Tek bir yanlışlarıyla kimliklerini belli eder yada her şeyi batırabilirlerdi. Sırf bu yüzden sabahları lise öğrencisi gibi davranarak gizlice gözlem yapıyor ve dikkat çekmiyorlardı.

M-Yemek hazır. Gelebilirsiniz.

Her kes tek bir cümleyle ayaklanmıştı. Sabahtan beri bu iş üzerine odaklanmış ve birşey yememişlerdi.

Jb-Kolun nasıl oldu Jimin?

Jm-Endişelenme küçük bir sıyrık. Her zaman oluyor. Buna alıştım artık.

Jaebum onu bir arkadaş olarak çok seviyordu ve bazen bu cesur hareketleri onu korkutuyordu. Çünkü her seferinde bir şekilde atlatıyordu ama tek bir yanlış hamlesi onu ölüme götürebilirdi işte o da bundan korkuyordu.

Jb-Biliyorum ama lütfen daha dikkatli ol ve daha az iç Jimin.

Jm-İşte şimdi yapamayacağım bir şey söyledin. Olmaz....bana iyi gelen tek şey o.

Jb-Sadece beynini uyuşturuyor sonuçta sorunlarını unutturmuyor ve onları tekrar hatırlıyorsun

Jm-Haklısın tekrar hatırlıyorum ve tekrar içiyorum. Bu bir döngü ve ben ölene kadar bu devam edecek.

Onun bu kadar umursamaz olması kzımasına sebep oluyordu. Burdaki herkesin bu şeyleri yapmak için bir nedeni ve sorunları vardı.

Ama hiçbiri onun gibi davranmıyordu. Neden bu kadar umursamazdı ve neden ona yardımcı olamıyorlardı. Bu sorular Jaebum'u bazen çok korkutuyordu ve tek istediği onu eski haline dönüştürebilecek birinin olmasıydı. O kişi gerçekten var mıydı? Yani ona söz geçirebilecek biri gerçekten var mıydı?....

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin