Jimin
Jaebumların evindeki eşyalarını alarak bizim eve geçmiştik. Söylediği gibiydi heryeri darmadağın etmişlerdi. Uzun zamandır birlikte yaşadığımız bu evi bu şekilde görmek beni daha da kızdırmıştı.
Hemen yukarı odalarımıza çıkarak geri kalan kıyafetlerimizi ve saklı gizli eşyalarımızı çantalara topladım.
Jaebum ve Victoria da diğer odalardaki eşya ve kiyafetlerimizi toplayarak yardımcı oluyordu.
"Benim baktığım odada kullanabileceğimiz sadece bunlar vardı"
Elindeki çantayı yanıma bırakarak duvara yaslanıp beni beklemişti.
Jm-Sırtın nasıl?
"İyi ve iyiyim"
Başımla onaylayarak son çantaya bir şeyleri tıkıştırmaya devam ettim.
Jm-Bilekliği takmamışsın
"Ben senin unuttuğunu sanmıştım"
O bilekliği uzun süredir çıkarmıyordum o yüzden unutmam söz konusu bile değildi.
Jm-Unutmadım senin için bırakmıştım. Bir nevi birlikte çalışma hediyesi olarak düşünebilirsin.
Gülümseyerek başını duvara yaslamış ve gözlerini kapatmıştı.
"Hediye mi? Bana mı? Şuan düşündümde acaba bir tür silah olabilir mi?"
Bilekliği cebinden alarak dikkatle koluna bağlamıştı.
Jm-Evet hediye ama bu seninle uğraşmayacağım ya da çok iyi anlaştığımız anlamına gelmez.
Anladım dercesine başıyla onaylayarak odadan çıkmıştı. En azından bilekliği takması kabul ettiği anlamına mı geliyordu.
Son parça bir şeyler daha toparlayarak çantaları aldım. Geç olmadan geri dönmeliydik.
Çıktığımda kapının yanında duvara yaslanmış bekliyordu.
Jm-Gidebiliriz.
Çantalardan birini alarak önden ilerlemişti.
"Jaebum gidiyoruz"
Jaebum hala burda mıydı? Ben çoktan arabaya geçtiğini düşünmüştüm. Odaların birinden elinde dolu bir çantayla çıkarak önden gitmişti.
"Vardığımızda haber verin uyuyacağım"
Yine arka koltuğa geçerek kollarını bir birine geçirmiş uyuma pozisyonu almıştı.
Bizde yerlerimizi alarak eve doğru yol aldık.
Yol boyunca farkettiğim bir şey vardı. Aslında önce bana mı öyle geliyordu diye düşünmüştüm. Fakat aynı şey bir kaş kez tekrarlanmıştı.
Jaebum'un aynadan Victoria'ya baktığını gördüm. Sadece öylesine bir bakış değildi sanki izlemek istiyormuş gibiydi.
Öyle bir şey olabilir miydi? Ahhh Jimin düşündüğün şeye bak. Biranda arkadaşına şüphe duymaya başladın. Kendine gel...kendine gel...
~
Anlaşılan ben bu evde kaldığımız sürece hep salonda uyuyacaktım. Ama benim kendi yatağımdan rahat olduğu kesindi. O yüzden sorun yoktu.
Neden uyuyamıyorum? Herkes üç saat önce uyudu ama ben hala uyanığım. Biraz daha uyuyamazsam vampir olduğuma şüphe duymaya başlayacağım.
Kapılardan birinin açılma sesini duyduğumda hemen gözlerimi kapatmıştım. Birisi yürüyerek buraya geliyordu. Ayakları çıplak olduğu için zemindeki sesten anlayabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...