Sabah erkenden kalkarak hemen üzerimi değiştirmiştim. Bacağım düne göre daha iyiydi. O yüzden buna oldukça sevinmiştim.
Okul konusunu konuşmazdan önce Jiminle dün olan şey hakkında konuşmak istiyordum. Ona karşı duygularımda emindim ve onun ne düşündüğünü bilmem gerekiyordu.
Aşağı indiğimde Jimin çoktan uyanmış telefonunda bir şeyler izliyordu.
Tamam Victoria daha önce böyle bir şeyler yaşamamış olsanda konuşabilirsin.
"Jimin, biraz konuşabilir miyiz?"
Söylediğim şeyi duyar duymaz telefonunu kapatarak ayağa kalkmıştı
Jm-konuşalım.
Burda konuşamazdık o yüzden ben dışarı çıktığımda o da peşimden gelmişti.
Havuzun yanındakı şezlonglardan birine oturduğumda hemen yanımda öylece yere oturmuştu.
"Jimin aslında nasıl sormam gerektiğini bilmiyorum ama deneyeceğim...
...Benim hakkımda ne düşünüyorsun?"
Biraz duraksayarak bana doğru dönmüştü.
Jm-Güçlü, cesur, güzel ve korkusuz biri olduğunu düşünüyorum.
Ahhh sanki kast ettiğim şey bu muydu? Tamam anlaşılan daha net konuşmam gerekiyordu.
"Jimin bahsettiğim şey bu değil. Demek istediğim dün gece olan şey yani bu konuda bana karşı olan duyguların ne?"
Bakışları biranda değişmiş ve bana değil önüne odaklanarak bakışlarını resmen benden kaçırmıştı.
Jm- Victoria ben...bilmiyorum. gerçekten bilmiyorum.
Tamam, beklediğim cevap bu değildi. Ama sonuçta hayat bize hep beklediğimiz şeyleri sunmuyordu.
"Anlıyorum... sanırım bazı şeyleri yanlış anlamışım"
Ayağa kalkarak tekrar eve dönmüştüm ve o tek bir şey söylememiş ya da beni engellememişti.
İçeri girdiğimde diğerleri de yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı. Güzel geç olmadan okulla ilgili olanları konuşabilecektik.
"Yemek yemeden önce sizinle konuşmam gereken önemli bir konu var"
Yoongi ve Hoseok uykulu bir şekilde hemen karşımdakı koltuklara geçip oturmuşlardı.
"Okula uzun süredir gitmediğimiz için bizden şüphelenmişler. O yüzden eğer okula sunduğumuz kimlik ve belgeler araşdırılır ve sahte olduğu ortaya çıkarsa işin içine polis karışır ve bu da bize engel olur. O yüzden bu gün okula gitmeliyiz. Diğerlerine söyleyin. Onlarda hazırlansınlar"
Keyfim yoktu o yüzden başka sorular dinleyecek değildim. Direkt mutfaktan yiyecek birşeyler alarak odama çıkmıştım.
Üzerimdekileri çıkararak okul için uygun bir şeyler giyinmiştim.
Üniformayı siklemiyordum bile gerçi önemseyen birileride yoktu. Herkes istediği gibi takılıyordu. Beyaz gömlek ve etek olması şarttı elbet.
Şimdi bacağımdaki yarayı ne yapacaktım. Acaba üzerini bir şeylerle saklamalımıydım. Eteğim üzerini kapatacak kadar uzun değildi. Tamam bir şekilde halledersin Victoria.
Gömleğimi ve eteğimi giyerek dikkatle yatağa oturmuştum. Az önce tam olarak ne olmuştu? Eğer bana karşı duygularından emin değilse yada bilmiyorsa o zaman neden beni öpüyor?
Yani öpüşmek onun için önemsiz bir şey mi? Ya da bir şey ifade etmiyor mu? Offf anlaşılan bu aptal duyguların bana bir faydası olmayacaktı. En iyisi eskisi gibi olmaktı. Sonuçta duygularından emin değilken birini öpen birinden ne bekleyebilirdim ki?
Elmamı sinirle yiyerek ayağa kalkıp hazırlanmaya devam etmiştim. Bacağımı kendim tekrardan sararak kontrol etmiştim. Hmmm aslında düşündüğüm gibi değilmiş. Etek kapatıyormuş tamam o zaman sorun yoktu. Ama yürüdüğümde gözüke bilirdi. Off bir behane uydururdum artık.
Silahımı ve önemli bir kaç şeyi çantama yerleştirdim sıra şimdi bıçağımdaydu.
Eteğimi kaldırarak bıçağımı jartiyerin içine saklayarak eteğimi indirdim. İşte bu kadar. Çantam her zaman yanımda olmaya bilirdi işte o zaman buna oldukça ihtiyacım olacaktı.
Aşağı indiğimde diğerleride hazırlanmış beni bekliyorlardı. Güzel en azından geç kalmayacaktık. 25 yaşında okula gitmekte ayrı bir ironiydi. Tamam beni anlamıyorlarda bu adamlarda liseli hali mi vardı? Gerçekten hepsi bir avuç deliydi ve deli olmalarıda bizim işimize geliyordu.
"Arabalarla hepimiz gidemeyiz. O yüzden ayrı ayrı gidelim"
Th-Ben geçen güzel bir bisiklet görmüştüm onu alabilir miyim Victoria?
"Tabi ki... ne istersen alabilirsin"
Taehyung hemen sevinçle koşarak bisikleti alıp yanımıza gelmişti.
Th-Birlikte gidelim mi?
"Olur. Hatta çok güzel olur"
Benimde oturmama yardım ederek bisiklette yerini almıştı. Diğerlerine el sallayarak önden ayrılmıştık.
Th-Uzun zamandır bisiklet sürmüyordum.
"Bende ve ne kadar güzel olduğunu unutmuşum"
Hava güneşli olsada çok güzel bir rüzgar vardı. Düşmemek için Taehyung'un ceketinden sıkıca tutarak etrafı izlemeye devam ettim. Umarım Müdüre hanım azarlamaya başlamazdı. Zaten keyfim yoktu bir de ona patlamak istemiyordum.
Okulun önüne vardığımızda diğerlerinin arabalarını görmüştük. Bizden önce gelmeleri normaldi biz bisikletle anca varmıştık.
Zaten okulun bahçesine girer girmez onları görmüştük. Sırayla bankta oturmuş telefonda birşeyler izliyorlardı. Aslında bu hallerine bakınca diğet liselilerden pek farklı durmuyorlardı.
Şimdi anlaşılmamalarına şaşmıyordum. Hele ilk tanıştığımızda özellikle Jaebum'un yaptıklarına bakarsak kesinlikle şaşırmamalıydım.
Yanlarına vardığımızda Taehyung ve benim içinde yer açmışlardı. Götlerini kaldırmaya bile yeltenmiyorlar okula gelince bunlara gerçekten bir şey oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...