Eve vardığımızda benim inmemi bekleyerek sonra kendi inmişti. Bir şey söylemeden durmadan yürümeye devam etmişti.
"Bay Woo hepimizin kaydını başka bir okula aldıracak. Şüphe çekmemeniz için. Güya partideki atışmadan dolayı velileriniz endişelenmiş ve okullarınızı değiştirmiş"
Hemen adımlarımı hızlandırarak yanına ulaşmıştım.
Jm-Bay Woo nasıl yaptı ki?
"Yalnız yaşadığını düşünmüyorsun değil mi? Yanında ona eşlik etmesi için bir sürü adam var. Onun yalnız yaşamasına izin vermezdim. Yanında kalıp ona yardım etmesi için iyi kalpli bir kaç adam buldum. Tabi para karşılığında yapıyorlar ama sonuçta ona karşı da oldukça iyiler"
Evet gerçekten bunu daha önce düşünmüştüm. Yani nasıl olur bu adam yalnız yaşar diye.
"Diğerlerine söylemiştim. Sen evde olmadığın için yeni öğrendin"
Jm-Teşekkürler bayan bilmiş...
Adımlarını durdurarak arkaya bana doğru dönüp gülümsemişti.
"Rica ederim sarı kafa"
Jm-Hadi ama bayan bilmiş'e karşı sarı kafa mı?
"Saçların sarı sonuçta bende sarı kafa diyorum"
Aramızdaki bir kaç adım mesafeyi kapatarak önüne geçmiştim
Jm-Saçlarımın sarı olmasından hoşlanmıyor musun?
"Beni ilgilendiren bir şey değil. İstediğin renk olur. Bana ne..."
Anlaşılan mesafeli tavırlara devam edecektik.
Jm-Peki yinede çok mu kötü? Hiç mi beğenmiyorsun? Ben sevdiğini düşünmüştüm.
"Dediğim gibi umrumda değil Jimin"
Arkasını dönerek eve girmeye çalıştığında kolundan tutarak tekrar kendime doğru döndürmüştüm.
"Ya elini çekersin ya da ben kendi yöntemlerimle çekerim Jimin"
Jm-İlk zamanlara döndük demek ki? Güzel...
Bıkmış gibi elini alnına koyarak bıkkınca nefes vermişti.
"Ne var söyle? Çünkü iki dakika sonra o elin hala kolumda duruyor olursa sen bu gece koltukta uzanamayacak halde olacaksın"
Jm-M. Lee'nin yerini bulmak için Neomla konuşmanı yada onunla herhangi bir iletişimde olmanı istemiyorum.
Kolumu ittirerek bakışlarını gözlerime dikerek bir adım daha yaklaşmıştı.
"Neden?"
Jm-İstemiyorum. Daha öncede söylemiştim. Kendimi Neom'a karşı yem olarak kullanmanı istemiyorum
"Burada planlar senin isteklerine göre işlemiyor Jimin bunu unutma"
Jm-O zaman diğerlerinin yanında bu planda onayımın olmadığını söyleyeceğim. Hepimizin onayı gerekmez mi?
Ellerini saçlarına geçirerek sinirle yakamdan tutarak beni evin duvarına yaslamıştı. Ahhh neden bunları yaparken bu kadar sexy gözüküyordu?
"Gerçekten derdin ne? O adamı bulmak istemiyor musun?"
Jm-İstiyorum. Ama o adamın sana yanaşmasını istemiyor. Adam sana kafayı takmış görmüyor musun? Sana yaptıklarını da göz önünde bulundurursak. İzin vermiyorum.
"Sen... kimsin de izin vermiyorsun? Bu kadar yaklaşmışken herşeyi berbat etmek mi istiyorsun?"
Jm-Hepimiz bir ekibiz ve bende bu ekibin bir parçasıyım. İstediğim gibi onay vermemeye hakkım var.
Yakamı sertçe bırakarak arkasını dönmüştü. Oldukça kızgın gözüküyordu.
"Anlamıyorum gerçekten kafayı yiyeceğim. Ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum.
Bu ekipten biri olduğunu söylüyorsun. Ekipteki herkes benim için endişelendi ama hiçbiri kalkipta izin vermiyorum gibi başından büyük laflar etmedi.
Niyetin ne? Bir gün yakın bir gün uzak davranmandaki amaç ne? Bilmiyorum ama seni dinlemeyeceğim"
Sinirle kapıyı çarparak içeri girmişti. Ahh Lanet olsun yine benim yüzümdendi. Bir yakın bir uzak davranmam....o kadar haklıydıki. Tamam anlaşılan bazı şeyleri düzeltmem gerekiyordu. Seni tekrar kazanacağım Victoria...
Bu kazaktan bende istiyorum🤤😕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...