×17×

1.3K 158 17
                                    

Jimin

Nj-jimin orda mısın?

Jm-Evet burdayım. Susun artık

Bana yenilgi kazanmış gibi gülümsemesinden şimdiden nefret etmiştim.

Ona daha ne kadar tahammül edebilirdim bilmiyorum ama anlaşılan kedi köpek gibi geçinecektik.

Jm-Şu lanet kapıyı açarsan gitmek istiyorum.

Yatağının üstünden telefonunu alarak bir şeylere tuşlamasıyla kapı açılmıştı. Demek burdan yönetiyordun haa...

Kapıyı iterek açtığımda karşımda on üç kişinin on üçünü de beklemiyordum.

Jm-Dışardan birilerini de toplayıp gelseydiniz..

Yg-Sadece sesler duyunca endişelendik seni de bulamayınca...

Th-Görünen o ki bir şeyi yok.

Taehyung Victoria'ya bakarak tekrar bana dönmüştü..

Th-Victoria da iyi görünüyor. O zaman o sesler neydi? Siz içerde ne yapıyordunuz?

Ahhh getçekten daha aptal bir soru duymamıştım daha önce. Sinirle  önümden ittirerek merdivenlere doğru yönelmiştim.

"Jimin shiii...

Arkamdan Victoria'nın seslenmesiyle tekrar sinirim tavan yapmıştı. Üstelik alay eder bir ses tonuyla konuşuyordu. Jimin shiii demesinden bahsetmiyordum bile.

Yumruğumu sıkarak sahte bir gülümsemeyle arkama döndüğümde bana doğru ilerliyordu.

Acaba bizimkilere işaret yapsam biranda üstüne atlasalar. Hiç fena fikir değildi aslında. Telefonundaydı herşey sonuçta. Ordan bulabilirdik. Ahhh gerçekten sinirden artık her şeyi düşünmeye başlamıştım.

Önümde durarak ciddi bir ifadeyle bana bakmaya devam ediyordu.

"Bir şey unutmadın mı sence?"

En az bizimkiler kadar bende şaşkındım. Neden bahsettiğini bile bilmiyordum.

"Hatırlamadın mı? Ahhhh gerçekten umutsuz vakasın..."

Kollarını kollarımın altından geçirerek belime sarıldığında şuan önümdeki arkadaşlarımla şaşkın bir şekilde bakışıyorduk.

"İşte sarı kafa bunu unutmuşsun"

Kulağıma sessizce fısıldayarak tişörtümü kaldırarak silahımı arkaya belime yerleştirmişti.

Anında geri çekildiğinde yine alaycı bir şekilde gülümsemeye başlamıştı.

Bizimkilerin yanından geçerek odasına gittiğinde herkes bana hesap sorarmış gibi bakmaya başlamıştı.

Jm-Ne? Neden öyle bakıyorsunuz?

Jb-Az önce o sana sarıldı mı? Yoksa biz mi yanlış gördük.

Yg-Ve sabahtan beri hiçbir şey yapmıyorsunuz diyen Jimin o sarıldığında kıpırdamadan yerinde duruyordu.

İşte şimdi boka bastık. Eğer silahımı geri verdi dersem benimle silahımı unuttuğum için dalga geçeceklerdi. Diğer türlüde zaten bana takılıyorlardı. En iyisi hiç bir cevap vermeden üstelemekti.

Th-Cevap yok mu Jimin shiii?

Taehyung aynı onun gibi ses tonunu  incelterek imayla Jimin shii diyerek  gülmeye başlamıştı. Seni geberteceğim Victoria. Bundan sonra zor kurtulursun.

Jm-Ne var? Ne istiyorsunuz? Size hesap mı vermek zorundayım? Sikdirin gidin....

Hemen arkamı dönerek hızla merdivenleri inmiştim. Sanırım şuanlık kurtulmuştum ama gerçekten bu kız çok olmaya başlamıştı. Fazla ileri gitmeden onu durdurmalıydım. Eğer oyun oynamayı seçiyorsan bende senin kurallarına göre oynarım.

1 gün sonra....

Victoria

Büyük bir mutlulukla yerimden kalkmıştım. Bu gün bizim ufaklıklarla konuşmam gerekiyordu. Gerçi aralarında benden büyük olanlar vardı ama sorun değildi...

Yine her zamanki gibi siyah bir şeyler giyerek saçlarım yukarıdan sert bir at kuyruğu topladım. Renkli bir şeyler giyinmekten nefret ederdim. Asla ama asla giyinmezdim. Siyah benimle bütünleşmiş bir renkti artık.

Hazırlandıktan sonra en önemli şeyi telefonumuda yanıma alarak odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlandıktan sonra en önemli şeyi telefonumuda yanıma alarak odamdan çıktım. Ahhh görünürde birileri yok. Güzel demek ki akıllı akıllı oturmuş beni bekliyorlar.

Tamam sanırım biraz abarttım onlara küçük çocuklarmış muamelesi yapmasam iyi olacaktı. Aslında dün onlara kendimi inandırmayı başarmıştım. Gençliklerinden bahsetmem işe yaramıştı.

Ama sorun şuki içlerinde birinin geçmişiyle ilgili hiçbir şey bilmiyordum. Çünkü onlarla çalışmasına neyin neden olduğunu bulamamıştım. Geçmişiyle ilgili de hiç bir şahit yoktu. Üç ayın tamı tamına bir ayını onu araştırmakla geçirmiştim. Ama bulduğum tek şey boşluktu. Jimin....neden onlarla çalışıyorsun? Bulamadığım o gizemli geçmişinde neler var?

Merdivenleri inerken farketmiştim ki hepsi koltuklarda oturmuş beni bekliyordu.

Onları çok bekletmek istemiyordum o yüzden hemen inerek yanlarına gitmiştim.

Onları çok bekletmek istemiyordum o yüzden hemen inerek yanlarına gitmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin