"Tamam durun artık. Bir birimizi suçlamakla bir yere varamayız. Benim vurulmamın suçlusu kimse değildi"
Jb-Ordayken...nerden anladın orda birilerinin olduğunu?
Jaebum sanki sabahtan beri bu soruyu sormak için sıra bekliyordu. Biranda ciddi bir ifadeyle sormuştu.Zaten benim de endişelendiğim konu buydu.
"Çünkü motoru kullanan kişi beni çok iyi tanıyor ve ben de onu..."
Nj-seninle eskiden çalışan birileri mi?
"Neom...M. Lee'nin bahsettiğim sağ kolu"
Yg-Ama yüzünü hiç görmedin ki o olduğunu nasıl anladın ve ateş açacağını nasıl farkettin?
"Siz kimsenin kalmadığını söylediğinizde ben ıslık sesi duymuştum. O yüzden susmanızı istemiştim"
Th-Islık mı?
"Evet beni görmüştü ve onu tanıyacağımı biliyordu. Onun ünlü ıslığıydı... ölüm marşının melodisine çok benziyor"
Nj-O zaman bu demek oluyor ki? Neom artık senin geri döndüğünü ve intikam almak istediğinü öğrendi. Üstelik yalnız olmadığını da biliyor.
"Evet ama endişelenmeyin şuanlık M. Lee ye bir şey söylemeyecek. Çünkü benim ölmemi istemiyor"
Jimin dışımda hepsi merakla bakmaya başlamıştı. Jimin az çok neden bahsettiğimi kestirebiliyordu.
"Bana saplantılı... M.Lee'ye söylerse o beni öldürmesi için emr verecek ama Neom beni öldürmek istemiyor. Sadece direkt beni istiyor. Bu yüzden şuan bir şey söylemeyecek çok eminim"
Jb-Seni öldürmek istemiyorsa neden sana ateş açtı.
Nj-Victoria'ya ateş açmadı hedefindeki kişi Jimindi Victoria onu ittiği içim kurşun da ona isabet etti.
Namjoon çok haklıydı. Vurmak istediği kişi Jimindi ama başarısız olmuştu.
Bb-Evet çok haklı hatırlayın Victoria'nın etrafında bir tur döndü ama hiçbir şey yapmadan gitti ....
Yg-Yinede yüzde yüz ona bir şey yapmaz diyemeyiz kanı bozuklardan her türlü şerefsizlik beklenilir.
Haklıydı...Neom bu sonuçta kızgın metali göğsüme acımadan basarak damgalayanda oydu.
"Artık yalnız olmadığımı biliyor. Bundan sonra daha dikkatli olmalısınız. Şimdi çantanın içini kontrol edelim"
Taehyung hemen çantanı alarak masanın üzerine bırakıp dikkatle açmıştı.
Yg-Önce yaran için bir şeyler yapsak daha iyi olmaz mı Victoria?
"Sorun değil ben iyiyim"
Çantayı alarak içindekilerin hepsine baktım. İşte şimdi anlaşıldı...
"Çocuklar bunu hiç sevmeyeceksiniz ama. Neom hepimizin peşinde"
Jin-Nasıl yani?
"Şunlara baksanıza"
Hepimizin birar tane resmi vardı. Demekki bizi şüpheli olarak gördüğü için malları getirecek insanlara bizim resimlerimizi vermişti.
"İyi yanı hepimizin resmi yok. Yani şuanlık sadece bazılarımızın yüzünü biliyor"
Yy-Peki bunların nerden geldiğini gösteren bir şey var mı ?
Elimdeki kağıdı dikkatle okuyarak gülümsemiştim. Demek hala aynı mekana gidiyorsun babacım...
"Evet... ve burayı çok iyi biliyorum. Bu sefer bir sıfır önde olmalıyız. Orayı havaya uçurmalıyız"
Bb-Ahhh sonunda... bir yerleri havaya uçurmayalı uzun zaman olmuştu...
Th-Bir şey sormak istiyorum. Neom bize nasıl ulaşmış olabilirki?
Çok güzel bir soruydu tam da Taehyung'dan beklendiği gibi.
"Bana kalırsa bardakı olaydan sonra bizi oradakilere şüpheli olarak sunmuş olabilir. Resimlere basana Jimin, Hoseok ve Yugyeom. Jimin zaten adamın masasındaydı. Hoseok ve Yugyeom da sadece bir gün o barda çalışan olarak şüpheliler.
Ve tabiki benim resmim...adamı öldüren ben olduğuma göre en baş şüpheli benim. Resmi gördüğünde Neom'un yüzündeki o şaşkınlığı çok merak ediyorum. Mümkünse onu bana bırakın onu kendim geberteceğim"
Sanırım kendimi kaptırıp oldukça korkunç bir konuşma yapmıştım. Hepsi bana garip garip bakmaya başlamıştı.
Jr-Bence dinlensen ve yaran için pansuman yapsan iyi olacak Victoria. Daha hızlı iyileşmesi için.
"Çok haklısın. Ben en iyisi odama gideyim"
Bb-Bizde duşa girelim hadi çocuklar.
Taehyung koluma girerek kalkmam için yardım etmişti.
Sağıma ve soluma döndüğümde Jimin ve Jaebum her biri bir tarafta durmuş beni izliyordu.
Th-Ben hallederim çocuklar.
Anlaşılan Taehyung hepsine kızgındı.
Koluma girerek merdivenlere kadar beni götürmüştü.
Th-Victoria merdivenleri bu şekilde çıkman iyi değil. O yüzden izin alarak seni kucağıma alıyorum.
"Ahh peki"
İzin alması oldukça nazik bir davranıştı. Onunda çok garip ama oldukça hoş bir karakteri vardı. Ciddi ve akıllı olmasının yanı sıra tatlı ve nazik biriydi.
Tüm merdivenleri kucağında taşıyarak odama kadar götürmüş ve dikkatle yatağıma bırakmıştı.
"Çok teşekkür ederim Taehyung"
Th-Bir şey değil Victoria. Böyle olsun istemezdim. Çocuklar adına özür dilerim. Sen bize yardım ettin ama şu olanlara bak.
Oldukça mahçup ve üzgün gözüküyordu ama onun hiçbir suçu yoktuki... tam tersi beni en çok dinleyen ve söylediklerimi yapan oydu.
"Oturmak ister misin?"
Birşeyler konuşmak istiyormuş gibi gözüküyordu o yüzden yanımda oturmasını teklif etmiştim.
Başıyla onaylayarak yavaşça yanıma oturmuştu."Taehyung üzülme. Senin hiçbir suçun yok aslında çocukların da yok onları çok iyi anlıyorum o an arkadaşlarını kurtarmak için hiçbir şey düşünmediler. Jimini bile anlıyorum ve şuan yaptığı şeyden pişman olduğunu biliyorum"
Th-Biliyor musun Jimini anlayan ve onun yaptıklarına tahammül eden nadir kişilerdensin.
Buna şaşırmamıştım. Gerçi bir birimize tam olarak tahammül mü ediyorduk yoksa bilerek mi uğraşıyorduk onu bile bilemiyordum artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...