Medyadaki şarkıyla dinleyebilirsiniz daha güzel olacaktır. Şarkının kendisi ve anlamı çok güzel. Tabi benim için de ayrı bir yeri var...
İyi okumalar❤💋
Biranda kapıyı çekerek kilitlediğinde anlamsızca yüzüne bakmıştım.
"Ne yapıyorsun? Senden korktuğumu sanıyorsan yanılıyorsun?"
Beni duvarla arasına alarak ellerini duvara sabitlemişti.
Jm-İçeriye neden izinsiz girdin? Ne görmek istiyordun?
"Hiçbir şey lanet olsun. Neden inanmıyorsun sana seslendim. Ve kötü bir şey olabileceğini düşündüm. Sana iyilik yapanda suç"
Ondan korkacak değildim. O nasıl korkmadan gözlerimin içine bakıyorsa bende aynı şekilde gözlerinin içine bakarak konuşuyordum.
Jm-Ne bu bakışlar. Korkusuz kız bakışları mı?
"Ne görüyorsan odur Jimin?"
Gülümseyerek kollarımdan sıkıca tutmuştu.
Jm-Beni asla yenemezsin.
"Çok iyi biliyorsun şuan bile konumları değiştirebilirim. Ama yeni duş aldığın için seni yere düşürüp ıslatmak istemiyorum"
Jm-Öylemi kendine çok güveniyorsun.
"Boşuna güvenmediğimi çok iyi biliyorsun"
Koluna dirseğimle vurarak hemen kolundan tutup küvete doğru ittirmiştim. Göğsünden sertçe ittirmemle içi suyla dolu küvete düşmüştü.
Üzerindeki bornozla birlikte tamamen ıslandığı için oldukça kızgın duruyordu. Ama kendi kaşınmıştı.
"Sana söylemiştim Jimin. Kendime boşuna güvenmiyorum"
Başını eğerek sakince beklemişti. Ne oldu şimdi bu çok kızdığı anlamına mı geliyordu?
"Hey hadi kalk yedek bornoz var zaten"
Bir şey söylemeden hala suyun içinde öylece bekliyordu.
"Ahh gerçekten çocuk gibisin"
Yanına giderek dolaptan diğer bornozlardan birini aldım.
"Buraya bırakıyorum artık kendin alıp giyinirsin. Hey kime söylüyorum?"
Biranda doğrularak kolumdan çekmesiyle kendimi küvetin soğuk sularının içinde bulmuştum. Ahhhh neden sana yardım ediyorumki ben? Neden?
"Kalkar mısın artık?"
Jm-Benim üzerimde olan sensin. Senin kalkman gerekiyor"
Ahhh gerçekten sinirimi bozuyordu. Beni kalkmamam için sıkıca tutmuştu birde üzerimden kalk diyordu.
"Gerçekten benimle derdin ne?"
Jm-Bak bunu bende bilmiyorum ama sinirimi bozuyorsun. Elimde değil.
Elimle göğsüne bastırarak üzerinden kalkmaya çalıştım ama kollarıyla belimden tutarak izin vermiyordu.
Jm-Sana senden daha güçlüyüm demiştim.
"İstersem şuanda tek hamleyle işini bitiririm ama sana acıyorum"
Jm-Bende istersem seni suda boğarak öldürürüm"
Ciddi bir şekilde müzipçe sırıtan suratına baktım
"Bana bir şey yapamazsın. Çünkü bana ihtiyacın var"
Gülümseyerek söylediğim şeyle gülmeye başlamıştı. Onu ilk defa bu şekilde gülerken görüyordum.
Jm-Benim kimseye ihtiyacım yok bayan bilmiş. Tabii ihtiyaçla neyi kast ettiğinde önemli.
"İğrençsin Jimin"
Karnına yumruğu geçirdiğimde gözlerini kapatarak kısık sesle acıyla inlemişti.
Jm-Gerçekten çok kötüsün. Ama cesur değilsin.
"Ben mi cesur değilim. Sen misin cesur?"
Beni kaldırarak yukarıya daha da kendine doğru çekip belime daha sıkı sarıldığında suratına yumruğu geçirmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Yakın mesafe falan mı seviyorsun? Uzaktan da konuşabilirdik. İlla böyle suratlarımız arasında millimler kalması mı gerekiyor sarı kafa"
Jm-Neden rahatsız etti? Yoksa böyle olunca çok mu etkileniyorsun.
Ahh gerçekten delirecektim.
"Evet Jimin şuan neler çektiğimi bilemezsin. Kendimi tutmakta zorlanıyorum"
Alayla konuşarak onun gibi gülümsemeye başlamıştım.
Jm-Korkaksın. Asla cesur değilsin...
Gülümsemesi kaybolmuş ve ciddi bir ses tonuyla söylemişti."Korkak olan sensin. Benim cesurluğumu sen sorgulayamazsın"
Jm-Cesurluk korkmadan, yapmayacağın bir şeyi bile yapmak demek değil mi?
"Evet öyle. Anlamını biliyorsun en azından bu da bir artı"
Suyun içinde yavaşça doğrularak yüzümü iyice kendine yaklaştırmıştı.
Jm-Gözlerime dik dik bakıyorsun. Korkmuyorsun. Şu pozisyonda bile korkmuyorsun. Endişelendiğini söyleyerek banyoya yanıma dalıyorsun.Bir katil seni kucaklayıp seni öldürebileceğini söylüyor ve hala gözlerime o şekilde bakıyorsun.
Seninle uğraşarak kızdırmak ve kötü bir şey yapmaya itmek istiyorum ama hala korkmadan bana dik dik bakabiliyorsun. Gerçekten çok mu cesursun?...Peki senden haz etmeyen, anlamsızca sinirlerini bozan ve nedenini bilmeden anlamsızca gıcık olduğun birini öpebilir misin? O kadar cesur musun Victoria?....
Hihihihi bu bölümü 😁aynı bu yüz ifadesiyle yazıyordum
Nedendir bilmem bir biriyle durmadan tartışan bu ikiliyi yazarken oldukça sevdim. Tabi sizde seviyor musunuz bilmiyorum...
Daha ekşınlı bir sürü şeyler olacak o yüzden beklemede kalın
Hoşçakayyyyy🤗🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...