Sadece o mu öpmüştü?"
Jm-Tamam bende karşılık vermiş olabilirim ama bu çok eskiden olan bir şeydi.
Ayağa kalkarak eteğimi çekiştirerek düzeltdim.
"Biliyor musun sanırım önüne gelenle öpüşmek senin için bir maharet yani senin için biriyle öpüşmek bir şey ifade etmiyor anlaşılan. Her neyse bunu bildiğim iyi oldu. Bazı şeylere farklı anlamlar yüklememem gerektiğini öğrendim sayende"
Jm-Öyle değil beni yanlış anlıyorsun. Seninle olan şey diğerleriyle aynı değildi.
"Kesin öyledir. Ben şimdi gitmeliyim. Ahhh unutmadan müdüreden bir mektup. Üç gün sonra olacak okul partisine katılmamızı istiyor. Diğerlerine söylersin benim işim var"
Odama çıkacağım sırada Taehyung beni gördüğü için hemen yanıma gelmişti.
Th-İyi misin? Senin için çok endişelendim.
Elimi omzuna koyarak içten bir şekilde gülümsedim.
"Iyiyim Taehyung merak etme"
Başıyla onaylayarak hemen soluma geçip koluma girmişti.
Th-Bana ihtiyacın olmadan yapabileceğini de biliyorum ama yardım etmek istiyorum.
Bir şey söylemeden izin vermiştim. Odama çıktıktan sonra aklımda tek şey vardı. O kızı ortadan kaldırmak. Üç gün içinde ne yapıp edip bacağımın iyileşmesini ve daha iyi durumda olmasını sağlamalıydım. Partide görüşürüz küçük Sumin...
3 gün sonra...
Sonunda beklediğim gün gelmişti.üç gün içerisinde bir kaç bilgi toplamayı başarmıştım. Tamda düşündüğüm gibiydi bizim gibi sahte kimlik ve belgeler kullanmıştı tek niyetiyse beni takip etmekti.
Ama bu gün işin bitecek güzelim... üç gündür amcamdan öğrendiğim özel bir bitki karışımıyla yaramın kısa sürede iyileşmesini sağlamıştım. Tam anlamıyla iyileşmemişti ama artık oldukça iyiydi ve beni çok fazla zorlamıyordu.
Üzerimi değiştirerek aşağı indiğimde salonda bir koşuşturmaca vardı. Hepsi parti için hazırlanıyordu muhtemelen.
Th-Victoria... sen neden giyinmemişsin? Biliyorsun bu gün okulun bahçesinde güzel bir parti var o yüzden şık güzel bir elbise giyinmelisin.
Bb-Evet Taehyung haklı ve mümkünse renkli bir şeyler giy. Tüm kızlar rengarenk elbiseler giyecek sen siyah elbise giyersen soluk gözükeceksin.
Elbise giyeceğimi kim söylemişti ki? Benim başka planlarım vardı...
Onlara söylemiyordum çünkü bu kız M. Lee ile çalışıyor olabilirdi ve bu işe onları karıştırdığımda M. Lee hepsini öğrenmiş olurdu. O yüzden kendi başıma halletmeliydim.
Zaten çoğu zaman yaptığım bir şeydi. Şimdiye kadar hep yalnız halletmiştim bu gün de halledebilirdim.
Bir kenarda durarak hepsini izlemeye başladım. Oldukça şık ve yakışıklı olmuşlardı. Gerçi her zaman öyleydiler. Jimin ilk defa dağınık saçlarına güzel bir şekil vermişti. Bana kalırsa dağınık sarı saçları daha hoş duruyordu. Herneyse bana ne. Ne yaparsa yapsın.
Yg-Biz çıkıyoruz Victoria. Sen gerçekten gelmeyecek misin?
"Bilmem belki bir bakarsınız gelmişim"
Başıyla onaylayarak diğerlerini de alarak evden çıkmışlardı. Son hatırladığım Jimin'in yanımdan geçerkenki bakışlarıydı. Sanırım bir şeyler olduğunu hissediyordu.
Gittiklerine emin olduktan sonra odama çıkarak giyinmeye başladım.
Siyah kısa bir üst ve ona uyumlu bol bir pantalon giyinerek deri çeketimi aldım.Saçlarımı açarak güzelce taradım. Koyu kahve ve siyah tonlarıyla gölgeli bir makyaj yaparak koyu bordo tonlarında sürdüğüm rujla makyajımı tamamlamıştım.
Diğer kızlar umrumda bile değildi. Ben siyahtım ve böyle olmayı seviyordum.
Aynadaki yansımama son kez bakarak siyah botlarımı giyindim. Oraya gitme sebebim belliydi o yüzden silahlarımı ve bıçaklarımı da üzerimde farklı yerlerde saklayarak hemen aşağı indim.
Bu gün fişini çekeceğim Sumin beni bekle. Motoruma atlayarak hiç beklemeden gaza basarak son surat okula doğru ilerledim.
Ahhh işte bu kaç zamandır böyle özgür hissetmiyordum kendi özüme dönmüş gibiydim.
Okula yaklaştığımda araçların park alanını es geçerek motoru direkt partinin olacağı yere sürdüm. Parti alanına yaklaştığımda motorun sesiyle masaların başında dikilen herkes dönerek bakmaya başlamıştı.
Anında durarak motordan inmiştim. Bu kadar hız yeterdi değil mi? Kaskımı başımdan çıkararak motorun üzerine bırakarak diğerlerine dönmüştüm.
Hepsi baştan aşağıya beni süzerek garip bir şekilde bakmaya başlamıştı. Özellikle de kızlar. Bakışlarını gördüğümde gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Ne var yani partilere illa elbise giyinilecek diye bir kural mı vardı?Canlı müziğin olduğu ve şarkıların söylendiği minik sahneyi görür görmez direkt oraya ilerlemiştim.
Bizimkilerin yanından geçtiğimde anlamsız anlamsız bakmaya başlamışlardı.
Taehyung'a göz kırparak hemen sahneye çıkmıştım.
"Evet...merhaba konuklar. Sizcede bu parti oldukça sıkıcı değil mi? Biraz eğlence getirelim ne dersiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...