Herkes sırayla silahlarıyla karşılarındaki hedeflerle savaşmıştı. Bazıları seçim yaptıkları silahlardan dolayı zorlanmıştı ama şuanlık hala favorim Taehyungdu.
Evet artık sıra bıçakla maharet sergileyeceklere gelmişti.
Jaebum kendinden emin bir şekilde hedeflerin önüne geçmişti.
İkisinin işi daha zordu çünkü ateş açmakla bişeyleri fırlatmak aynı değildi.
"Başla....
Komutumu duymasıyla bıçakları fırlatmaya başlamıştı. Oldukça iyiydi. Ve çok hızlıydı. Sadece yüzünde garip bir nefret vardı şuan karşısındaki tahta parçalarına karşı bile o kadar nefretle bakıyorduki sanki ona zarar vermişlerdi. Nefret ve hırs iyiydi ama herşeyin fazlası zarardı.
Bazı hedefler için iki elini birden kullanarak fırlatmıştı ve çok iyiydi. Sadece bir hedefi kaçırmıştı ona sebep olan şeyse bıçağını düşürmesiydi. Ama sorun değildi. Çünkü silaha göre bıçak daha zorluydu.
"Bitti..... iyiydin Jaebum sadece bir hedefi kaçırdın. Bıçağın düştüğü için olduğunu biliyorum. Sadece daha dikkatli ol ve savaşırken daha çok sonuça odaklan ve nefretini, kızgınlığını kontrol etmeye çalış"
Yüzünde farklı bir ifade vardı Sanki bunlar benim içim çocuk oyuncağı ve bizi boşuna tutuyorsun der gibiydi. Birazdan göreceğiz Jaebum....
Son olarak Jimin öne gelip avuçlarını ovarak parmaklarını şıklatmaya başlamıştı.
"Hazır....ve başla...
Tüm dikkatiyle teker teker hedefelere doğru elindeki bıçakları fıtlatmıştı. Çok uğraşmıyormuş gibi gözüküyordu. Jaebum'un aksine oldukça rahat gözüküyordu. Eli daha çok alışıktı anlaşılan...
Hedeflerden birini kaçırmasıyla biranda bakışları değişmişti. Sanki paniklemişti ve kendinden böyle bir şey beklemiyormuş gibi kızgın bir şekilde bakmıştı.
İşte bu bakışı çok iyi biliyordum ama umutsuzluğa kapılmak ve durmak en kötüsüydü.
"Bekleme hemen devam et"
Sesimi duymasıyla tekrar harekete geçmişti. Silahları kemerine yerleştirdiği yerden hızlı hızlı alarak iki eliyle fırlatmaya başlamıştı. Çok iyi sağ eliyle olduğu gibi sol eliylede fırlatmada da bir o kadar iyiydi tam merkezden....
"Bitti....
Yanına gittiğimde nefeslenmek için elini dizlerine koymuş duruyordu.
Elindeki bıçağı çekip aldığımda doğrularak bana dönmüştü.
"Umutsuzluğa kapılmak en kötü şeydir. Ters giden bir şeyler her zaman olur. Önemli olan kendini toparla ve devam et asla durma"
Başıyla onaylayarak elimdeki bıçağa bakmıştı.
Jm-Onu neden aldın?
"Jaebum buraya gelir misin?"
Jaebum hemen az önceki gibi kendinden emin bir şekilde yanımıza gelmişti.
"Bunu al"
Bıçağı Jaebum'a uzatarak yanlarından ayrıldım. En uzaktaki hedeflerden birinin önüne geçerek seslendim.
"Jaebum şimdi hedefi vurmanı istiyorum"
Jb-Delirdin mi sen? Başının üzerinden hedefin sadece minicik bir kısımı gözüküyor. Seni öldürmemi mi istiyorsun?
"Hadi bekliyorum"
Amacım öğrenmesini sağlamaktı. Karşısında her zaman düşmanı olmayacaktı ve o zamanlar nefret öfke ve aşırı hırsla hareket edemeyecekti.
Arkadaşıyla düşmanı önünde dövüştüğünde hırsına ve öfkesine yenik düşmeden düşmanını nişan alabilmeyi öğrenmesi gerekiyordu. Sadece düşmana ateş etmeye programlanmış gibiydi ve kendini kontrol altında tutmayı başarmalıydı.
"Bekliyorummm"
Bağırarak söylediğimde Bıçağı sıkıca tutarak karşıma geçmişti. Tedirgindi işte bu iyi değildi. Az önce tam merkezden hedefleri vuran adam hedefin önünde ben olduğum için tedirgindi.
Bıçağını kaldırarak nişan almaya çalıştığında biranda durmuştu.
Jb-Yapamam...
Jimin sinirle elindeki bıçağı alarak hiç beklemeden bana doğru fırlatmıştı. Hatta kemerinde duran son iki bıçağı da alarak soğukkanlılıkla bana doğru fırlattığında sırasıyla hepsi başımın üzerindeki hedef tahtasına saplanmıştı.
En son attığıyla başımın arasında sadece millimler vardı çünkü bıçağın soğukluğunu bile hissetmiştim.
Jaebum kaskatı kesilmiş bir şekilde Jimin'e baktığında Jimin onun aksine çok sakin duruyordu.
Nj-İyi misin Victoria?
Namjoon hemen koşarak yanıma gelmişti. Yüzü oldukça endişeli duruyordu ama korkacak bir şey yoktu.
Nj-Gerçekten iyisin değil mi?
"Evet oldukça iyiiyim. Merak etme"
Benim yanımdan ayrılarak hemen Jimin'in yanına gitmişti.
Nj-Bu neydi şimdi Jimin? Anladık bir birinizden haz etmiyorsunuz ama bu kadarı fazla değil mi?
Jm-Kendi istedi. Bende yaptım.
Haklıydı. Sonuçta ben söylemiştim. Jaebum'u test etmek istiyordum ve düşüncelerimin yüzde yüz doğru olduğunu öğrenmiş oldum.
"Namjoon, sorun yok o haklı. Doğru olanı yaptı"
Namjoon sinirli bir şekilde yanımızdan ayrılarak diğerlerinin yanına dönmüştü.
"İyiydin Jimin"
Sadece ciddi bir şekilde bakarak arkasını dönüp gitmişti. Jaebum da peşinden onu takip etmişti. Aslında Jaebum aynı zamanda sinirli duruyordu ama sinirinin sebebini anlayamıyordum.
"Tamam ilk aşama oldukça iyiydi. Bazılarınız beni çok şaşırttı iyi anlamda tabiki. Düşünüyorumki bundan bir kaç ders çıkardınız ve yanlışlarınızın neler olduğunu öğrendiniz.
En iyiyi seçmek doğru mu bilmiyorum ama şüphesiz. Taehyung, Jackson ve Jimin çok iyi iş çıkardı.
Jimin'in ismini söylediğimde Jaebum şaşkınca ona bakmıştı. Jimin bakışlarını kaldırıp bana bakmamıştı bile. Her neyse umarım bir şeyleri zamanla yoluna koyabilirdik çünkü yaptığı şeyleri bazen anlayamıyordum.
Bir an umursamaz bir çocuk gibi davranırken bir anda tamamen ciddi birine dönüşüyordu.
Umarım herşey güzel olurdu.Ara sıra bölümlere böyle videolar yerleştirmeyi düşünüyorum. Bence çok güzeller😌İyi seyirler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...