İyi okumalar🧸
Bakışlarımı kaldırarak az önce yumruklayarak ve kendimi çarparak yıkmak istediğim duvarlara bakmıştım. Çatı ve pencerelerin çoğu alev alıyordu.
Jm-Victoria...
Seslenmek istemiştim. Beni duysun istemiştim ama kendi sesimi kendim bile duyamamıştım. Birilerinin kollarımdan tutarak kaldırdığını hissetmiştim. Kollarımdan tutup sürükleyerek beni götürüyorlardı. Bense yarısı alev alan mekana bakıyordum. Tekrar duyulan ses ve büyük bir patlamayla yanımıza kadar ulaşan alevler her yeri sarmıştı.
Sıcaklığını tüm yüzümde hissetmiştim ve boş bir şekilde alevlerden gözükmeyen o boşluğa doğru bakmıştım. Yanıyordu, herşey yanıp kül oluyordu tıpkı kalbim gibi. Dizlerime tutunarak ayağa kalkmaya çalıştım. Tüm gücümü toplayarak koşmaya başladım. Nereye olduğunu bilmiyordum tek bildiğim alevlerin arasına koştuğumdu.
Jm-Victoria!!!!
Kollarımdan beni tutarak engelleyen arkadaşlarım gelene kadar avazım çıktığı kadar bağırarak koşmuştum
Jm-Bırakın beni sikeyim bırakın beni.
Yoongi ile Taehyung sıkı sıkı kollarımdan tutmuş beni durdurmaya çalışıyordu. Jaebum ise sırtımdan sarılarak koşmamı engelliyordu. Hepsi sakin olmam için birşeyler söylüyordu ama ben duymuyordum.
Jm-Bırakın beni. Onu kurtarmam gerek. Lanet olsun bırakın...
Yg-Kendine gel oraya gitmene izin veremeyiz. Anla şunu.
Ağlayarak dizlerimin üzerinde yere çökmüştüm. O kadar çaresiz hissediyordumki. Şuan onu alevler kucaklıyordu ama benim elimden hiçbirşey gelmiyordu.
Jm-Hyung yalvarırım gitmeme izin verin. Yalvarırım.
Gözlerine bakarak beni bırakmaları istemiştim belki bu şekilde nasıl acı çektiğimi anlar ve izin verirlerdi.
Jm-Onu da kaybedemem. Anlıyorsunuz değil mi? Onsuz benim bir anlamım yok. Ben bir hiçim.
Yoongi karşıma geçerek omuzlarımdan tutup aynı benim gibi yere çökmüş ve karşımda dikilmişti.
Yg-O gitti artık, Jimin. Ben çok üzgünüm ama o artık gitti.
Jm-Hayır hayır hiçbir yere gitmedi. O orda biliyorum orda ve ben onu kurtaracağım.
Sinirle omuzlarımı sıkarak bana bağırmaya başlamıştı.
Yg-Oraya bak. O alevlerin arasında sağ kalması sence mümkün mü? O adamın onu sağ bırakması mümkün mü? Kendine gel ve bak. Onu kurtaramazsın. Ona yardım edemezsin Jimin.
Jm-O zaman bende ölürüm. İstemiyorum onsuz yaşamak istemiyorum. Bırakın artık beni.
Tekrar ayağa kalkmaya çalıştığımda Yoongi sinirle karşıma geçerek yumruğunu sıkmıştı.
Yg-Çekil önümden hyung. Sana vurmak istemiyorum.
Suratıma inen sert yumrukla afallayarak yere düşmüştüm.
Elimi acıyan burnuma götürdüğümde kana bulanmış parmaklarıma bakarak yüzünü çevirmişti. Yanıma gelip yakamdan tutarak tekrar beni ayağa kaldırmıştı.
Yg-Beni öldürmeden oraya gidemezsin. sen benden önce ölmeyeceksin. Anladın mı? Duydun mu beni? Buna izin vermem.
Onu ilk defa ağlarken gördüğüm için hiçbirşey söyleyememiştim. Bana sarılarak başımı kendi omzuna bastırmıştı. Ona sarılarak ağlamaya devam etmiştim ama hiçbir şey içimdeki yangını geçirmiyordu.
Jm-Hyung ben ölüyorum. İçim yanıyor. Nefes alamıyorum. Ben onu çok seviyorum ben yapamam. Ben onsuz yapamam.
Yazar
Arkadaşına sarılarak dakikalarca omzunda ağlamıştı. Sevdiği kadın kendi anne babasıyla aynı kaderi paylaşmış ve yanarak yok olmuştu. Düşündü... daha dün kollarının arasında uyuyordu, daha dün onun sevdiği dudaklarını öpmüştü, daha dün hiç ayrılmayacaklarmış gibi ona sarılmıştı.
O an zihninde o cümleler yankılandı onunla ilk tanışdıkları ve durmadan tartıştıkları zamanlar ona söylediği o cümleler. O anki konuşma tekrar canlanmıştı zihninde.
Jm- Demek, istediğim olacakmış. Peki ne olacakmış?
"Bu işler hallolduğunda ve o adamın işini bitirdiğimizde bende ölmüş olacağım. İşte bu olacak. Mümkün olduğu kadar erken olmasını dileyeceğim. Benden daha çabuk kurtulursun"
Ağlayarak daha sıkı sarılmıştı arkadaşına.
Jm-Hyung hepsi benim yüzümden oldu. Onu koruyamadım. Ben hiçbir şey yapamadım.
Yg-Sen herşeyi yaptın. Sen onu koruyâbilmek için elinden gelen herşeyi yaptın.
Diğerleri de arkadaşlarının yanına gelerek hep beraber bir birlerine sarılmışlardı. Victoria hepsi için çok değerliydi ve yine her zaman yaptığı şeyi yaparak onları kurtararak gitmişti. Hepsi hayatlarını ona borçluydu ama küçük bir teşekkür bile edememişlerdi.
Öldürmeyi istedikleri o lanet adamdan kurtulmuşlardı ama bedeli çok ağır olmuştu.
Hemde asla ödemeyi istemeyecekleri bir bedel...
Taehyung göz yaşları içinde hepsinden uzaklaşarak yere oturmuştu. Onu hep ablası gibi görüyordu ve şimdi onunla beraber güldüğü o anlar gözünün önünden gitmiyordu. Gözyaşları içinde Yoongi'ye sarılarak ağlayan arkadaşına bakmıştı. Kim bilir onun canı nasıl yanıyor diye düşünmüştü içinden.
Avuçlarının altındakı toprağı sıkarak tüm sinirini bağırarak atmıştı.
Yine sevdiği bir insanı kaybetmişti. Ayağa kalkarak bir köşede sessizce ağlayan bay Woo ve Hyerimin yanına gitmişti. Küçük kızı kucaklayarak göğsüne bastırmıştı. Onlarla beraber ağlayarak biraz olsun sakinleşmeye çalışmıştı.
Nj-Jaebum arabaları hazırla gidiyoruz.
Jaebum hemen başıyla onaylayarak diğerleriyle beraber araçlara doğru yönelmişti.
Yoongi ve Taehyung Jimin'in kollarına girerek araçlardan birine doğru yönlendirmişlerdi. Artık bağırmıyordu, isyan etmiyordu, karşı çıkmıyordu. Sadece ağlıyordu.
Youngjae ve Hoseok bay Woo ve Hyerime yardım ederek onları da yanlarına almışlardı. Artık onlar Victoria'dan geriye kalan, onlara kalan bir emanetdi.
Nereye giderlerse onlarla beraber gideceklerdi. Hyerim Taehyung'un kucağına sokulmuş ve ondan hiç ayrılmamıştı.
Arabalar harekete geçtiğinde Namjoon Jaebum'un hemen yanına oturarak gideceği yeri tarif etmişti.
Hepsini uzaklara götürecekti. Herşeyden çok uzağa başka bir şehire. Yıllardır çalışdıkları şeyi sonunda başarmış ve o adamı mahvetmişlerdi ama onlar için en değerli kişi de gitmişti. O eve dönemezlerdi onun evine dönmek bu şehirde kalmak hepsine zarar verecekti en çokta Jimin'e.
Nj-Gwangju da eskiden yaşadığım bir ev vardı. şimdilik orda kalabiliriz daha sonra kendimize bir düzen kurmaya çalışırız. Yolu tarif edeceğim. Dikkatli ol Jaebum.
Jb-Tamamdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...