Victoria
Bir süre beklemiştim ve serumun bitmesine çok az kalmıştı. Jimin yavaş yavaş gözlerini açarak yanına dönmüştü. Sonra koluna bakarak öne döndüğünde beni görmesiyle doğrulmaya çalışmıştı. Hemen dikkatle kalkmasını engelleyerek tekrar geri yatırmıştım."Sakin ol. Sadece serum. Daha iyi olman için"
Jm-Bana ne oldu? Az önce uyandığımda...seni hatırlıyorum.
"Sorun yok. Bir şey yemediğin için ve büyük ihtimal yarandan da dolayı halsizleşip bayıldın"
Tekrar koluna ve seruma bakarak hafifçe doğrulmuştu.
Jm-Doktor mu çağırdınız? Gerek yoktu
"Çağırmadık merak etme. Ben hallettim"
Merakla bakarak daha sonra umursamıyormuş gibi davranmaya başlamıştı.
Jm-Kendi kendine düzelirdi. Gerek yoktu
"Ahh rica ederim Jimin. Bir şey değil"
Göz devirerek arkasına yaslanıp dudaklarının arasında bir şeyler mırıldanmıştı.
Jm-Sana teşekkür etmemi beklemiyorsun değil mi?
"Haklısın ne kadar kaba olduğunu unutmuşum"
Kolundaki serumu bitmeden çekip çıkararak hemen ayağa kalkmıştı.
Jm-Diğerleri nerde?
"Kolunu öyle tutmamalısın. İzin ver"
Yaklaştığımda hemen geri çekilerek umursamaz bir şekilde bakmaya başlamıştı.
"Sorun ne? Bu çocukça davranışlarının sebebi ne? Ya da benimle derdin ne? Hala inanmıyor musun? Merak etme istediğin olacak"
Arkamı dönerek masadaki serum için getirdiğim şeyleri toparladım. Anlaşılan bu sarı kafaya ne yapsam yaranamayacaktım.
Jm- Demek istediğim olacakmış. Peki ne olacakmış?
Tekrar ona doğru dönerek tam önüne geçtim.
"Bu işler hallolduğunda ve o adamın işini bitirdiğimizde bende ölmüş olacağım. İşte bu olacak. Mümkün olduğu kadar erken olmasını dileyeceğim. Benden daha çabuk kurtulursun"
Birşey söylememişti. Tam da düşündüğüm gibi. Ben de fazla bir şey demeden yanından ayrıldım. Diğerlerine baksam iyi olacaktı.
Yukarı çıkıp önce elimdeki ilaçları odama bıraktım. Sonra odamın şifresini tekrar değiştirerek tüm gizli silahları sakladığım o odaya gittim.
Her biri farklı bir silahla ilgileniyormuş gibi gözüküyordu. Tarzları, zevkleri farklı olduğu gibi ilgi alanlarıda tamamen farklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...