"Herkes hazır değil mi?"
Rm-Böyle bir göreve çıkmayalı uzun zaman olmuştu. Gerçekten heyacanlandım. Herkes hazır mı?
Kulaklıktan Jackson'ın kahkahalar atarak gülmesiyle hepimiz dikkatle dinlemeye odaklanmıştık .
Js-Namjoon hyung biriyle randevuya çıkmıyorsun bu kadar heyecanlanma.
Rm-Seni....
"Hey tamam sakin olsun herkes. Yoongi orda durum nasıl? Polis görüyor musun?"
Jm- Hayır sevgilim kimse yok
"Yahh ben Yoongiye seslendim ayrıca sen neden oraya gittin ?"
Jm-Uzun zaman sonra tekrar böyle bir şey yapmak heyecanverici. Hemen halledip güzel kızımın yanına dönmek istiyorum.
Th-Çifte kumrular sizi bölmek istemem ama bir sorun var sanırım.
Kulaklıktan Taehyungun endişeli sesini duyduğumuzda hepimiz doğrulmuştuk.
Th- Biz oraya polis uniformalarıyla gideceğiz ama gerçek polis misafirlerimiz yolda sanırım.
"Nasıl olur? Jimin kimsenin olmadığını söylemişti"
Th-Evet henüz yok. Az önce aramaları dinlerken bizim gideceğimiz mekana yönlendirilen bir kaç ekip olduğunu duydum. Ama sorun değil kargaşa olduğu için yüzlerinizi maskeyle kapatın farkedilmeyeceğinizi umuyorum.
Jb- Ama dikkatli olmamız gerek. Bizi tanırlarsa peşine düştükleri şeyi bırakıp bize yönelirler.
Yg-Jaebum haklı. Sakın maskelerinizi çıkarmayın.
Jm-Beyler lütfen telaşlanmayın. Biz onlardan daha erken varabiliriz. İşi hemen halledip geri döneriz.
Jk-Jimin lütfen bu kadar rahat olma. Aylar sonra tekrar böyle bir şeye bulaştık. Başımıza dert almayalım.
Yg-Zaten burda rahat durmuyor. Gelmezseniz birazdan bagaja kilitleyeceğim
"Hepiniz üzerinizi değiştirdiniz değil mi? Bir hata olmasın"
Jm-Hata yok sevgilim endişelenme.
Ahh cidden Jimin'in çocuk oyuncağıymış gibi davranması beni kızdırıyordu. Cesur ve korkusuz olmasını seviyordum ama bazen cidden umursamaz davranıyordu. Ayrıca 5 yaşında bir kızmız vardı fakat o hala yıllar öncesinde nasılsa aynıydı. Sanki yıllar ne karekterine ne de dış görünüşüne dokunmuştu
"Jimin vurulmamaya dikkat et yoksa çok fena olur ve bu sefer arkanı toparlamam"
Jm-Tamamdır güzelim hadi gelin artık.
Mark-Hay ben senin... Güzelim diyor yaa
Bb-Mark kulaklığın açık kalmış kapat, kapat duyuyoruz.
Mark-Al kırdın kırdın. Öyle mi yapılır? Üzerime niye atlıyorsun?
Cidden acaba yalnız mı gitseydim? Ayrıca şimdiden güzel meleğimi özlemiştim. Bunlarla eve dönmemiz gece yarısını bulurdu.
Bıkkınlıkla nefes verdiğimde Namjoon gaza basarak hızla mekana dalarak aracı park etmişti.Th-Binanın bodrum katına inmemiz gerekiyor çocuklar. Dikkatli olun.
Jk- Tamam halledeceğiz
Namjoonun işaretiyle hepimiz saklanarak ilerlemiştik. Bizi bekleyen Jiminle göz göze geldiğimde göz kırparak gülümsemişti. Hemen iç çekerek maskesini kapatması için işaret etmiştim. Gerçekten umutsuz vakaydı.
Önceden bulduğumuz arka kapıdan içeri girdiğimizde aşağı inmemizi sağlayacak eski bir asansör vardı. Vakit kaybetmeden hemen gruplar halinde aşağı inmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...