×82×

1.2K 125 80
                                    

N-Ne sandın? Benden hemen kurtulacağını mı? Ben öleceksem sen de öleceksin Victoria. Az önceki kumanda bu odadaki tüm çıkışları kapatarak  patlayıcıları aktiv hale getirdi. Sadece 5 dakika sonra hep beraber havaya uçacağız...

Belindeki silahı almak için hamle yaptığında Jimin'in tam kafasına açtığı ateşle Neom dizlerinin üzerine çökerek tekrar yere yığılmıştı.

"Onu tam kalbinden vurduğuma emindim"

Yanına giderek ceketini açtığımda herşey anlaşılmıştı. Kurşun geçirmez yelek giymişti.

Jm-Şimdi ne yapacağız? Patlayıcılar...

Jiminin söylediği şeyle hemen odadaki patlayıcıları aramaya başladım.

"İşte buldum"

Jm-Durdurabileceğine emin misin?

"Jimin bu şeyleri durdurmam imkansız o kumanda dışında uzaktan yönlendirilebilen bir tür patlayıcı"

Jm-Kumandayı tekrar kullanalım.

"İmkansız. Çalıştırıldığı andan bir kaç saniye sonra kendini imha ediyor"

Nj-Çocuklar orda herşey yolunda mı?

Jimin hemen az önceki çıkışa doğru koşarak Namjoon'a seslenmişti.

"Hyung Neom patlayıcıları aktiv hale getirdi. Sadece üç dakikamız var. Victoria bunların uzaktan kontrol olunduğunu söylüyor. Taehyung hemen bir yolunu bulun"

Th-Nasıl yani üç dakikamız var? Ben o sürede bulsam bile...

Taehyungun o yerleri bulması imkansızdı çok az bir zamanımız kalmıştı.

Jk-Jimin halledicez. Taehyung hemen arayalım. Sen yapabilirsin.

Burdan sonrası için bu şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz. Çünkü bu kısımları bu şarkıdan esinlenerek yazdım⬇️

Jm-Hey Victoria neden öyle bakıyorsun? Bize hiçbir şey olmayacak inan bana.

"Zamanımız çok az kaldı Jimin"

Jimin bir kaç adımla aramızdaki mesafeyi kapatarak hemen sıkı sıkı sarılmıştı.

"Özür dilerim Jimin sana vereceğim sözü tutamayacağım"

Jm-Hayır hayır lütfen ağlama. Seni bu şekilde görmek istemiyorum. Ayrıca sen sözünü tuttun. Beraber olacağız.

Ellerimi yanaklarına koyarak son kez gözlerine uzun uzun bakmıştım.

Jm-Victoria ben bir şey farkettim.

"Ne?"

Jm-ilk defa ölmek istemiyorum. Yaşamak istiyorum. Seninle beraber

"Bende... ama üzülme. Seni bu şekilde görmek istemiyorum"

Yalandan gülümseyerek dudaklarını yavaşça dudaklarıma bastırmıştı.

Jm-Victoria... belkide biz...

Biranda ağlamaya başladığında ne yapacağımı bilememiştim. Yanaklarından süzülen yaşlarla titreyen dudakları beni daha çok öldürüyordu.

"Belkide biz ne Jimin?

Jm-Belkide... biz ölmek için doğduk...

Söylediği şeyle buruk bir şekilde gülümseyerek kollarımı boynuna sarmıştım.

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin