Jb-Çantandaki su şişesini ver.
Jm-Nee?
Jimin çantasını geri çekerek bir adım gerilemişti.
Jb-Sana şu suyu ver diyorum.
Js-Aptal olma Jaebum. O kız ve burda bir sürü insan var. O yaptığında sadece biz bizeydik ve kabul et artık sen suçluydun.
Jb-Canınız cehenneme.
Sinirle kendi çantasını açarak içindeki su şişesini almıştı.Jm-Yah Jaebum buraya gel.
Koşu yapanların hepsi durduğu için elindeki şişeyi sıkı sıkı tutarak hemen koşu alanına doğru ilerlemişti. Jiminse peşinden giderek onu durdurmaya çalışmıştı.
Diğerleri de ikisinin peşinden yetişmeye çalışıyordu.
-Hoşçakalın kızlar, yarın görüşürüz.
Jb-Senn....
Jaebum'un kızın yanına varmasıyla Jimin durmuştu. Artık bir şey yapamazdı. İleri giderse Jaebumla araları bozulacaktı. Zaten az önce su şişesini vermediği için ona kızgındı.
Diğerleri de gelerek Jiminin yanında durmuştu. Jimin gitmiyorsa zaten başka biri bunu cüret edemeyecekti.
Js-Kız bu mu? Neden yabancı olduğunu söylemediniz?
Jm-Ne önemi varki?
Js-Aptallar okula başka bir ülkeden yeni gelmiş ola bilir. Belkide hiç birimizi duymamıştır daha önce.
Jm-Artık çok geç. Eğer şimdi bir şey yapmazsa. Daha ileri gidecek bundan korkuyorum. O yüzden en iyisi...
Yg-En iyisi ne? Daha ne yapacağını bilmiyorsun. Ayrıca ben izin vermiyorum.
Yoongi bir kaç adım ileri giderek. Elini arkadaşının omzunu koymuştu.
Yg-Jaebum hadi gidelim.
Jb-Hiçbir yere gitmiyorum.
Kızsa anlamsızca önündeki kişiye ve yine arkasındaki arkadaşlarına bakıyordu.
Yg-Jaebum ben senin abin sayılırım hadi gidelim.
Yoonginin kolundan çekmesiyle Jaebum sinirlenerek kendi arkadaşını itmişti.
Yoongi sinirle Jaebumun üzerine giderken duyduğu bağırma sesiyle yerinde kalmıştı.
-Durunnnnnn....
Kızın bağırmasıyla hepsi irkilmişti.
-Sorun ne? Yine belanı mı aramaya geldin?
Jabum sinirle öne geçerek zayıf gördüğü kızın tam karşısında dikilmişti.
Jb-Yaptığın şeyi ödeme zamanı.
-Peki.
Kızın onaylamasına şaşırarak bir kaç saniyelik durmuştu.
Jb-Ne yapacağımı biliyor musun?
-Hayır ama umrumda değil. Çünkü beş kat fazlasını sana ödeteceğimi biliyorum.
Jaebum duyduğu cevapla tamamen sinirlenerek su şişesinin kapağını fırlatarak hepsini önündeki kızın üzerine boşaltmıştı.
Sadece istediği tepki bu değildi.
Kız sessizce gülümseyerek suratına bakmıştı.Jaebum elindeki şişeyi fırlattığında. Sinirinin geçmediğini farketmişti. Böyle olmamalıydı. Hayal ettiği bu değildi.
Bir kaç adım geri giderek aşağılayıcı bir bakış atmaya çalışmıştı. Yoongiyse sinirle onu izliyordu.
-Güzel. Zaten benimde serinlemeye ihiyacım vardı. Koşmak çok zor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...