Nj-Jimin dur. Sakin ol ne yapıyorsun?
Diğerleri hemen gelerek durdurmaya çalışmıştı ama anlaşılan durduralacak türden değildi. Tekrar kollarından kurtularak yerde yatan arkadaşına sert bir yumruk geçirmişti.
Arkadaşları onu durduramazsa anlaşılan Jaebumu öldürecekti.
Hemen aralarına girerek kolundan tuttuğum gibi ayağa kaldırmıştım.
"Bu kadar yeter Jimin sakin ol. O senin arkadaşın"
Jm-Evet ama arkadaşım gibi davranmıyor. O şeyleri söyleyen benim arkadaşım olamazdı.
"Tamam Jimin. Bu kadar yeterli. Namjoon onu salona götürün. Burda alt çekmecede ilk yardım çantası var. Siz halledin"
Jimini burda bırakmak oldukça tehlikeliydi. O yüzden kolundan tutarak kendimle birlikte sürüklemeye devam ettim.
"Hadi ama. Hiç yardımcı olmuyorsun. Çok ağırsın"
Çekiştire çekiştire evden dışarı çılarmayı başarmıştım. Çıkar çıkmaz kolumu ittirerek kendi ilerlemeye devam etmiş ve geçen seferki boş garaja gitmişti.
Belkide yalnız kalması gerekiyordu. Ya da tam tersi yalnız kalmamalı mıydı?
Peşinden giderek garajın içine girdim. Lambayı yakmadığı için içerisi karanlıktı.
Jm-Nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsun? Kızgınlığın nasıl kısa sürede geçiyor?
"Bilmem. Sanırım yılların bana kazandırdığı güzel bir şey. Uzun süre bir intikam için sabırla beklediğinde sonunda böyle oluyor. Herşeye karşı kendini sakin tutabiliyorsun. Kötü yanıysa dışa vurmadıkça içten içe ölüyorsun"
Sessizlik oluşmuştu ve hiçbir şey söylememişti. Lambayı yakarak arkama döndüğümde duvara yaslanmış bacaklarını kendine çekerek oturmuştu.
Jm- Çok kötü vurdum. Kötü bir şey olmamıştır değil mi?
"Merak etme Jaebum güçlü biri. Hem diğerleri yardımcı olacaktır"
Jm-Oturmak istemez misin.
Yanına bakarak söylediği için bir iki adımlık mesafeyi kapatıp yanına oturdum.
"Bu gün ilk göreve gitmeliydik ama anlaşılan gidemeyeceğiz. Bu gün sizi biriyle tanıştıracağım"
Jm-Nasıl biri?
"Sizi benim kadar iyi tanıyan biri. O adamların yanından kaçıp kendi başıma bir şeyler yapacakken onunla tanıştım ve bana çok şey öğretti. Burdaki çoğu şey onun sayesinde oldu"
Jm- Nasıl biri?
"Benim için çok değerli biri ve bende onun için öyleyim. Sizin hakkınızdaki herşeyi onunla paylaşırdım. Ve bu gün göreve gitmeden gelmesini istemiştim.
Ama göreve gidemezsek geceyi burda geçirecek bu daha iyi oldu. Ben gidip onun için bir şeyler hazırlasam iyi olur. Sen diğerlerine de haber verir misin?"
Jm-Tabikii söylerim...
Jimin.
Oldukça mutlu gözüküyordu. Acaba onu bu kadar mutlu eden adam kimdi? Hemen ayağa kalkarak peşinden eve gittim. Diğerlerine şimdiden söylesem iyi olacaktı.
Peki bu adam sevdiği kişi olabilir miydi? Benim için çok değerli biri demişti. Belkide... neden olmasın?
Jaebum'u görmemeye çalışarak bizimkilere anlatmıştım. O yüzden hepsi salona geçip oturmuştu. Victoria ise odasına çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...