Arkadaşlar yukarıda gördüğünüz videoyu kitap için ben yaptım.
Yazarlar çoğu zaman kitap için video tasarlar.
Bu sefer ben de yapayom dedim. Gerçi youtube'a yerleştirene kadar canım çıktı😅
Ben yaparken çok eğlendim umarım sizde izlerken beğenirsiniz. Sonuna kadar izlemeyi unutmayın...
Bu arada videoyu yaparken bir çok video kullanarak kesip birleştirerek edit yaptım. Fan vidyolarıda kullandım🥰
İyi seyirler ve iyi okumalar
Sabahın ilk işıkları ile herkes uyanarak okul üniformalarını giymişti. Bu gün zorlu bir görevleri vardı. O yüzden aynı saatte hepsi anlaştıkları boş alanda buluşarak araçlarına binerek oraya gideceklerdi.
Jm-Yoongi bir sorun mu var?
Yg-Hayır herşey yolunda.
Ama aslında öyle değildi. Dünden beri içinde kötü bir hiss vardı ve bu hissi yenemiyordu. Araştırdıkları mekan her zamanki gibi değildi. Giriş ve çıkışların hepsini bulamamışlardı. Sanki bu gün bir yem gibi tuzağa gideceklermiş gibi bir his vardı içinde.
Jm-Endişelenme hyung. Herşey iyi olacak. Bazı şeyler şuan için bir boşluk gibi görünebilir ama inan bana orda halledeceğiz.
Yg-Umarım Jimin, umarım
~
Jb-Hazır mıyız? Biliyorsunuz birazdan gideceğimiz mekan zorlu bir yer her yerde tehlike ola bilir. Hazırlıklı olmalıyız
Herkes üzerini değiştirerek bekliyordu. Doğru zamanda atağa geçmeleri gerekiyordu. Silahlarını saklayarak rahat ve havalı şekilde mekana girdiler.
Kendilerini belli etmemeye çalışmışlardı ama mekanda bir sürü insan vardı ve kimin iyi kimin kötü olduğunu şuan kestiremiyorlardı.
Namjoon kulaklığına konuşarak gizlice komut gönderdi
Nj-Burda bir şey yapmamız imkansız. Bir sürü suçsuz insan olabilir. Onları öldüremeyiz
Th-Bu saatte barda bu kadar insanın olması size de garip gelmiyor mu?
Hepsi uzaktan bir birlerine işaret ederek üst kata çıkmaya karar vermişti.
Merdivenleri farklı zamanlarda belli etmeden çıkarak üst kata varmışlardı.
Fakat işler düşündükleri gibi gitmemişti. Nerdeyse altmış kişiye yakın insan vardı. Ve çok farklı gözüküyorlardı. Hepsinin ellerindeki siyah deri çantalar oldukça enterasandı.
Nj-Çekiliyoruz. Bu bir tuzak.
Namjoon'un gizli komutuyla hepsi sessizce belli etmeden bir yöne doğru ilerlemişti. Anlaşılan burdaki herkes onları arıyordu fakat yüzlerini bilmedikleri için herhangi bir atak bekliyorlardı.
Namjoon'un bunu zamanında anlamasıyla herpsi usulca bir yöne ilerlemişti. Her şey çok hüzel giderken Markın yanlışlıkla silahını yere düşürmesiyle herkes ona doğru dönmüştü.
Şuanlık şüpheli sadece Marktı ama arkadaşlarını onlara yem edecek değillerdi
Jb-Kaçınnnnn!
Gelen komutla hepsi aynı yöne koşmaya başlamıştı.
Yg-Lanet olsun. Çıkışların yerini bilmiyoruz. Bildiğimiz tüm çıkışlar diğer yönde kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...