×14×

1.3K 144 12
                                    

Jb-Sus, sus artık sus....

"Sanırım Jaebum hakkında şimdilik bu kadar yeter değil mi?  Sırada Kim Taehyung...
Biliyor musun Taehyung senin hakkında ilk araştırma yaptığımda o şeyi gördüğümde çok şaşırmıştım. Senin gibi birinin öyle bir şey yapacağını asla düşünmüyordum.

Th-Neden bahsediyorsun bilmiyorum.

Soğuk bir şekilde konuşarak başını aşağıya eğip bana bakmamayı tercih etmişti.

"...bir kadını öldürmek suçundan yargılanmış tam bir yıl hapis yatarak hapishaneden kaçmışsın"

Soğukkanlı bir şekilde gözlerime bakarak yamuk bir şekilde gülümsemişti.

Th-Ne dememi bekliyorsun? Evet öldürdüm ve eğer o an ölmüş olmasaydı onu öldürmek için tekrar peşine düşerdim

"Evet haklısın. Öldürdün çünkü gözlerinin önünde annenin kalbine  bıçak saplamıştı o kadın. Hemde sadece kaldığınız evin kirasını ödemediğiniz için....

Js-Neee peki bunu daha önce neden bize söylemedin? Bu doğru mu? Onun anlattıkları doğru mu?

Th-Evet doğru. Lanet olsunki doğru. İşte hepiniz öğrendiniz zaten bazılarınız biliyordu şimdi hepiniz öğrendi ne değişti?

Sinirle bağırarak masanın üzerinde duran herşeyi yere fırlatmıştı.

"İsterseniz devam edebilirim. Hepinizin hakkında nerdeyse herşeyi biliyorum"

Yg-Neden? Neden bizim hakkımızda bu  bilgileri topladın? Gerçekten herşeyi bir kenara bırak. Bizimle dalga geçmeyi bırakıp ciddiyetle anlat....lütfen

Açıkçası ondan böyle bir konuşma bekliyordum. Çünkü sert görünüşüne rağmen oldukça nazik biriydi.

"Çünkü biliyordum. Sizi ilk gördüğüm zaman öldürdüğünüz kişilerin bir listesini çıkardım. Normal kişiler değildi. Hepsi farklı kötülükler yapan adi pisliklerdi.

Sonra neden bu işi yaptığınızı merak ettim. Hepinizi araştırdım bu tam üç ayımı aldı. Hepinizin geçmişini öğrenmek için önce suçlarınızı yada yaşadıklarınızı öğrendim sonraysa o olaylarda yanınızda olan kişileri buldum ve geri kalan herşeyi onlardan öğrendikten sonra kafamda tüm parçalar yerine oturmuştu"

Yoongi boğazını temizleyerek bir kez daha konuşmaya başlamıştı.

"Peki bizim hakkımızdaki düşüncen ne? Gerçekten serseri ya da cani olduğumuzu mu düşünüyorsun?"

Anlaşılan söylediğim herşeyi dikkatle dinleyen biriydi. Aklında not ederek o şeyleri sorması özellikle dikkatimi çekmişti.

"Siz hepiniz bir şeylere zorunda kaldınız. Evet bazı hatalar yaptınız ama yaptığınız şeylerin hepsinde tutarlı bir neden vardı. Ben olsam bende aynısını yapardım dedirten nedenler.

O yüzden birer birer toparlanarak bu ekipleri oluşturdunuz. Size hayatınızı zindan eden o insanlar başkalarına da size yaptıklarını yapmasın diye o insanları öldürmeye başlatınız. Ama aradığınız özellikle bir çete var tüm bu suçluların çoğunun ona çalıştığı bir çete. Haksız mıyım?

Hepsi bir birine dönerek bıkkınca koltuklarına sinmişlerdi.

Nj-Haklısın. Onları arıyoruz. Onları bulursak diğerleride paramparça olacak.

"Güzel fikir. Fakat atladığınız bir kaç hatta bir çok şey var. Birincisi bazen girdiğiniz işler sizi maksadınıza ulaştıracak işler değil.

Mesela bu gün gittiğiniz o bar gibi. O en sonlardada halledebilinir bir şeydi. Durduk yere onlara bulaşmak yaptığınız en büyük hatalardan biriydi. Ayrıca olacağınız mekanı iyice araştırmadan gitmeniz...ahhh tam bir delilikti.

Gerçekten canınızı umursamıyor  musunuz? Bu işin sonuna varmak ve birilerine gerçekten bedel ödetmek istiyorsanız canınızı umursamalısınız.
Zorundasınız.....

Artık sinirli bakışları kaybolmuştu. Sanırım doğru ilerliyordum. Çünkü söylediklerim işe yarıyormuş gibi gözüküyordu.

Nj-Peki. Yoonginin dediği gibi bize yardımının asıl nedeni ne?

"Şuan yaptığınız şey o çeteye bağlı olan insanları öldürerek ve sorguya çekerek o çeteye ulaşmak. Ama yaptığınız yanlış şu bazen çok gereksiz insanlara bulaşıyor ve gereksiz insanları sorguluyorsunz. Buysa hem gücünüzü hem de zamanınızı azaltıyor ve hedefe ulaşmanızı da engelliyor.

Kısacası ulaşmak istediğiniz o çeteyi ve başında duran adamı tanıyorum. Onlara nasıl ulaşabileceğinizi de biliyorum. Sizinde benimde istediğimiz şey aynı. Birlikte çalışırsak güçlerimizi birleştirirsek onu kolaylıkla ortadan kaldırabiliriz ve istediğimize ulaşırız"

Yoongi ve Namjoon'un bir birine bakması bu konuda şüphelerinin olduğunu gösteriyordu. Haklıydılar Biranda bana inanmalarını zaten beklemiyordum.

Jb-Sana nasıl güvenelim?

"Güzel soru. Haklısınız ama şuan sizin  bana, benimde size güvenmemden başka çıkış yolumuz yok. O adamı bulmak ve o çeteyi çökertmek için"

 O adamı bulmak ve o çeteyi çökertmek için"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin