×78×

1.2K 125 32
                                    

Kulağıma yaklaşarak kısık sesle "bana bir söz ver" demişti

"Nasıl bir söz ?"

Jm-Bana beni asla bırakmayacağına dair bir söz ver Victoria. Her nasıl olursa olsun beni bırakmayacaksın"

"Jimin biliyorsun karşımızda savaştığımız çok güçlü biri var. Ve başımıza her türlü şey-

Biranda boynumu sıktığında nefesim kesildiği için konuşamamıştım.

"Gitmeyeceksin Victoria. Beni bırakmayacaksın söz ver"

"Tamam...söz"

Biranda kendine doğru döndürerek sarılmıştı. Şuan yaptıklarından pek bir şey anlamasamda yaptığı şeyin nedenini anlıyordum.

Beni kaybedeceğini düşünüyordu. İçindeki bu korkuyu benim söz vermemle hafifleteceğini düşünüyordu belki ama o da çok iyi biliyordu. Bu yolda başımıza herşey gelebilirdi.

Bir kaç dakika süren sarılmanın ardından geri çekilerek dikkatle yüzüme bakmıştı.

"Üşütmeden üzerini giyin. Ben de dışarıda bekleyeceğim Victoria"

Başka bir şey söylemeden içeriden ayrıldığında hemen üzerimi giyinmeye koyulmuştum. Silahımı ve masanın üzerindeki resimlerimizi alarak peşinden gitmiştim.

Motosikletin yanında durmuş elleri ceplerinde gökyüzünü seyrediyordu.

Beni farkedince Motoruna atlayarak binmem için beklemişti. Hemen arkasına geçerek belinden tutmuştum.

"Gidelim mi bayan bilmiş"

"Gidelim sarı kafa ahh yani sarı olmayan kafa"

Dediğim şeye gülerek harekete geçmişti. Ne yapayım ona hep sarı kafa diyordum. Şuan saçını siyaha boyatmış olsada bu alışkanlığım hala sürüyordu.

~

"Jimin istersen sen önden git. Ben birazdan geleyim. Yani bu durumlar hallolduktan sonrada diğerlerine anlatalım. Ne dersin"

"Benim için fatketmez ama istediğin gibi olsun"

İçeri girmesini bekleyip bir süre sonra peşinden bende eve girmiştim.

Th-İşte Victoria da geldi.

Taehyung koşuşturarak hemen yanıma gelmişti.

Rm-Sen iyi misin Victoria? Senden haber alamayınca merak ettik.

"Ahh evet iyiyim. Yani herşey yolunda. Sadece küçük bir işim vardı"

Jm-İşte size demiştim merak etmeyin ona bir şey olmaz diye. Muhakkak bir işi vardır.

Th-Hey Jimin'in saçına baksana saçlarını siyaha boyatmış. Artık ona sarı kafa diyemeyeceksin.

Jiminle göz göze geldiğimde gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Çünkü onu bu halde ilk gören zaten bendim fakat Taehyung o kadar heyecanla söylemişti ki ne tepki versem bilememiştim.

"Ahhh öylemi? Fena değil yakışmış Jimin"

Jimin yalandan başını sallayarak teşekkür etmişti. Gerçekten rol yapmakta oldukça iyiydi.

"Çocuklar ben şimdi odama gitsem iyi olacak"

Js-Tabiki, Bizde havuza gireceğiz.

"Peki o zaman görüşürüz"

Hemen hızlı adımlarla yanlarından ayrılmıştım. Nedense biranda sanki onlara yalan söyleyemeyecek ve herşeyi söyleyecekmiş gibi hissetmiştim.

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin