×62×

1.2K 148 29
                                    

N-Haa bu arada geçen yıllar daha da güzelleşmene neden olmuş.

"Sikdirip gidecek misin yoksa seni  geberteyim mi?"

Ellerini havaya kaldırarak tekrar gülümsemeye başlamıştı.

N-Ahhh hala eski Riasın

Jimin biranda öne atlayarak belinden çıkardığı silahla ona doğru ateş etmişti.

"Jimin dur. Başkaları var sakin ol"

Silahını tutarak engellemeye çalışmıştım. Saklanıp izleyen bir kaç öğrenci vardı ve hepimizin kimliğinin ortaya çukması gerekmezdi ama artık çok geçti.

N-Sen... Minseok'un ölümündeki şüphelilerden birisin. Aynı zamanda depodayken Ria'nın koruduğu kişi sendin.
Ahhh ne güzel bir arkadaşlık. Gözlerim yaşardı. Ama üzgünüm arkadaşınız  herşey son bulduğunda yine benim yanımda olacak.

Sinirlenerek belimdeki silahı alarak tam bemim bacağıma kurşunun isabet ettiği yerden bacağına ateş etmiştim.

N-Ahhh Ria sana karşı iyi olmaya çalışıyorum ama anlaşılan sen istemiyorsun.

"Kayıp kayıptır Neom. Sen beni vurdun ben de seni ve ödeştik"

Kahkaha atarak yarasını tutup yandakı ağaçlara doğru koşmuştu. Hava karanlık olduğu için bu durum ondan yanaydı. Peşinden giderek herşeyi bitirebilirdim ama onu çok iyi tanıyordum. Kesinlikle tuzaklarla gelmişti. Asla plansız hareket etmezdi

Jm-Peşinden gitmeyecek miyiz?

"Hayır. Onunda istediği bu. İstediği şeyi ona vermeyeceğim. Şimdi polisler gelmeden geri dönmeliyim"

Diğerlerini beklemeden moturuma atlayarak kaskımı takmıştım.

Üzgünüm çocuklar ama bu kadarına sizi bulaştıramazdım gerçi bu durumda  hepimiz bulaşmış gibi duruyorduk ama sorun değil halledebilirdim. Herşeyi halledebilirdim.

Gaza basarak son hızla okuldan ayrıldım. Lanet olası herif neden peşimi bırakmıyorduki? Neden benden vazgeçmiyordu. Bunca yıl geçmişti hala bana takıntılı mıydı?

Bana aşık olmadığını biliyordum, beni sevmediğinide.... seven biri sevdiği kişiye zarar veremezdi o sadece bana takıntılı bir psikopatdı. Ama istediğin şeyi alamayacaksın Neom. Seni kendi sınırlarında öldüreceğim.

Eve vardığım gibi hemen masanın üzerindeki belgeleri aldım. Bunlar geçen depodan aldığımız çantadan çıkanlardu.

Eğer Neom bana bu kadar yaklaşabiliyorsa demekki bu belgeler bilerek o çantayı koyulmuş olabilir. Yani o tanıdığım yere beni bilerek yönlendirmeye çalışıyor olabilir.

Ahhh Neom gerçekten bu işte bir parmağın var mı? Eğer bu bir tuzaksa diğerlerini göz göre göre oraya yönlendiremezdim. Peki ne yapmalıydım?

Kapının açılmasıyla diğerlerini hemen karşımda bulmuştum. Elleri ceplerinde bana garip garip bakıyorlardı.

"Üzgünüm çocuklar size söylemedim çünkü o kız beni uzun süredir takip ediyormuş ve sizi tanımadığı için sizi de bulaştırmak istemedim"

Hepsi sessizce dikilirken Taehyung biranda sevinçle çığlık atarak üzerime atlamıştı.

Th-Sahneye çıkıp söylediğin o şeyler ahhh izlediğim en havalı şeylerden biriydi.

"Taehyung biraz daha sarılırsan boğulacağım"

Hemen geri çekilerek kendini toparlamıştı.

Bb-Açıkçası bende Taehyung'a katılıyorum. Kızların bakışlarını gördünüz mü? Partnerleri Victoria'ya hayran hayran bakarken gözlerinden ateş çıkıyordu.

Bambam'in söylediği şeyle Taehyungla beraber gülmeye başlamışlardı.

"Tamam tamam abartmayın. Şimdi daha önemli bir konumuz var. Aslında iki konumuz var"

Jm-Bu gün olanlardan daha önemli ne konumuz olabilirki? Adam resmen burnumuzun dibine girerek kendince aptal aptal konuşarak gitti.

Neden bu kadar sinirlenmişti ki şimdi? Acaba durup durup aklına birşeyler geliyorda onlara mı sinirleniyordu?

Yg-Sen devam et Victoria

"Aslında Neom'un bu gün kendini göstermesi oldukça aptalca bir hamleydi. Kendini ifşaladı. Bize ne kadar yaklaşabileceğini ve benim net olarak onları aradığımı öğrendiğini belli etti.

Burdan şunu anlıyoruzki o gün o depoda bulduğumuz çantadaki belgeler ve o söylediğim yer bir tuzak olabilir.
Aslında düşününce gerçekten mantıksız. O tanıdığım mekanda yıllardır çalışmaları imkansız. Kesinlikle benim orayı tanıdığımı biliyor ve bilerek bizi hemen oraya çekmek istiyor"

Jb-Peki bir planımız var mı? Yani tam olarak ne yapmayı düşünüyorsun?

"Bir süre beklediği şeyi yapmayacağız yani tuzağına düşmeyeceğiz"

Jin-Peki sonra ne olacak? Elimizde başka bir şey yok. O adama nasıl ulaşacağız.

"Ben yerini öğreneceğim"

Yy-Tam olarak nasıl öğreneceksin?

"Neom kendi söyleyecek"

Dediğim şeyle hepsi bir birine endişeli endişeli bakmaya başlamıştı. Ne var yani burda? Tabiki delirmedim bir fikrim vardı elbet.

"Orasını bana bırakın ben halledeceğim"

Yg-Victoria o adamın bu gün söylediklerini duyduk plan için olsa bile seni yem olarak kullanamayız.

"Endişelenmeyin. Onu tanıyorum ben değil o yem olacak. Bana güvenin  lütfen. Bu akşam tüm ayrıntılarına kadar düşüneceğim ve yarın tekrar konuşuruz"

M-Tamam diyelimki hallettik peki dediğin ikinci konu ne?

"Aslında bu konunun M. Lee ile ilgisi yok. Yani benim yapmam gereken bir şey"

Jk-Nasıl yani? Bizsiz mi? Hadi ama hep beraber çalışmayacak mıydık?

"Bir aydır peşinde olduğum bir çete var. Ve iki gün önce nerde saklandıklarını buldum. M. Lee ile ilgileri yok sadece onlara yaptıkları şeyleri ödetmek için peşlerindeydim"

Jm-Suçları ne? Tam olarak neden dolayı peşlerindesin.

"Çocuk tecavüzü ve pazarlaması yapıyorlar.

"Çocuk tecavüzü ve pazarlaması yapıyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes Neom'u merak ediyordu.




Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin