×74×

1.5K 151 20
                                    

"Nereye gidiyoruz?"

Jm-Birlikte eğlenmeye

Kendini yatağımın üzerine atarak cebinden çıkarfığı gofreti yemeye başlamıştı. Rahat tavırlarına gülerek karşısına geçmiştim.

"Beni bara falan götürmeyeceksin değil mi?"

Jm-Tabi ki hayır. Fakat gerçeği söylemek gerekirse bende bilmiyorum. Yani bir kızla eğlenmek için nereye gidilebilir.

Ahhh gerçekten umutsuz vakaydı ama sorun şu ki benimde ondan farkım yoktu bende bilmiyordum.

Jm-Ama sorun yok. Sonuçta eğlenceli bir şeyler bulabiliriz.

"Peki o zaman elbise olmaz. Rahat bir şeyler giyineceğim"

Jm-Bekliyorum. Biliyorum siz kızların hazırlanması uzun sürer.

Sen öyle san. On dakika bile sürmezdi.
Acaba onun giydiklerine benzer bir şeyler mi giyseydim. Hemen siyah şortumu giyinerek üzerine aynı onun gibi siyah bir gömlek giyindim.

Saçlarımı tokadan kurtarak açık bıtakmıştım. Siyah kısa botlarımı giyinerek deri ceketimide üzerime geçirdiğimde işte tamamdım. On dakika bile sürmedi.

"Hazırım"

Biran doğrularak şaşkınlıkla arkaya dönmüştü.

Jm-Nasıl? Bu kadar çabuk... Bir dakika bunlar benim giydiklerime çok benziyor ve harika görünüyorsun.

"Teşekkür edelim. Hadi gidelim"

Jm-Bekle biraz

Yanıma gelerek elini sırtıma koyarak sırtımda gezdirmeye başlamıştı. Ne yapıyordu bu deli?

"Neler oluyor?"

Jm-Silah almamışsın.

"Silahlarımı hep belimde saklamam Jimin"

Gülümseyerek geri çekilmişti. Anlaşılan saklı bir yerde olduğunu anlamıştı.

Jm-Artık gidelim.

Merdivenleri sessizce inerek hemen dışarı çıkmıştık. Motoruna atlayarak gelmem için beklemişti. Arkasındaki yerimi alarak ceketini es geçerek kollarımı ceketinin altına sokup sııkı sıkı sarılmıştım.

Biraz sonra rüzgarın o güzel esintisini  hissetmiştim. Kesinlikle motor kullanmada benden iyiydi diyebilirdim. Uçuyormuş gibi hissediyordum.

Bir süre boş sokakların karanlığında ilerlemiştik. Sanırım o da nereye  gittiğimizi pek bilmiyordu öylesine sürüyordu.

Duyduğumuz yüksek müzik sesiyle o yöne doğru ilerlediğimizi farketmiştim festival gibi bir şey vardı. İnsanlar kurdukları minik sahnede şarkı söylüyor diğerleriyse dans ediyordu. Motorun durmasıyla ikimizde hemen inmiştik.

Jm-Bu tür şeylerde hiç bulunmadım ama belkide eğlenceli ola bilir.

"Gel hadi. Daha yakından bakalım"

Elinden tutarak kendimle birlikte insan topluluğunun içine sürüklemiştim.
İnsanlar deli gibi dans ederek eğleniyordu.

Ve gerçekten şarkılar çok güzeldi. Canlı performans olması seslerinin daha güzel duyulmasını sağlıyordu.

"Dans edebilir misin?"

Jm-Eskiden, çok küçükken ve Taehyungla tanıştığımız zamanlarda... ama artık unutmuş olabilirim.

"Sadece kendini müziğe bırak. Ellerimi tut hadi"

Ellerini tutarak kendimce zıplamaya başlamıştım.

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin