Jb-Hadi çocuklar burdan gidelim. Daha ders saatine kadar çok var.
Jm-Ne çok var? Altı üstü on dakika kaldı ve sen bizim devamsızlık almamızı mı istiyorsun?
Jaebum gülerek diğerlerine dönmüştü. Bu gülüşün altında aslında acır gibi bir anlam vardı.
Yg-Neden öyle bakıyorsun? Jimin haklı. Devamsızlıklar başımıza dertolabilir. P zaman kimliklerimizi saklamak için başka yol bulamayız.
Jb-Hadi ama çok sıkıcısınız. O zaman diğerlerini arayacağım.
Jaebum geri geri yürüyerek kollarını açmış arkadaşlarıyla konuşmaya devam ediyordu. Ama görenen o ki kimse onu dinlemeyecekti.
Sonunda pes ederek biranda arkasına dönmesiyle biriyle çarpışmıştı. Sinirle soluyarak üzerine baktığında gömleğinin her yeri kahve olmuştu. Önce üzerindeki kahveye sonra karşısındaki kızın elindeki kahve bardağına ters bir bakış atmıştı.
Jb-Sennnn....
Jm-Oooo eğlence var..
Jb-Senn ne cüretle benim karşıma çıkar ve üzerimi bu hale getirirsin haaa?
Kız önce karşısındaki adama ve sonra onun arkasındaki arkadaşlarına bakarak gülümsedi.
Jb-Seninle konuşuyorum. Sağır mısın?
-Ben sağır değilim ama sen delisin galiba.
Jaebum'un tüm kanının beynine hücum ettiğini hissediyordu. O kadar kızgındıki şuan kendine hakim olmak istemiyordu.
-Gördüğün gibi bu benim suçum değildi. Ben doğru dürüst yolumda ilerliyordum ve sen biranda dönerek bana çarptın.
Yg-Çok cesurca bir hareket.
Diğerleri müzipçe gülerek birbirlerine bakmıştı. Çünkü okuldaki herkesin onlardan çekindiklerini biliyorlardı o yüzden bu kızın onlara özelliklede Jaebum'a diklenmesi aslında hoşlarına gitmişti.
Jb-Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun sanırım. Peki~ seni uyarıyorum ya şimdi özür dilersin. Ya da...
Kız tek kelime etmeden kollarını bir birine geçirerek önünde dikilmeye devam etmişti.
Jb-Anlaşıldı su şişesini bana ver Jimin.
Jimin gülümseyerek suyu arkadaşına fırlatmıştı.
Jaebum şov yapar gibi gömleğinin düğmelerini birer birer açarak tek hamleyle üzerinden çıkararak karşısındaki kıza gülümsemişti.
Yj-Gerçekten bu vücut gösterileri neden bitmiyordu bu çocuğun.
Yg-Bekle ne olacağını merak ediyorum.
Jaebum elindeki gömleği ve suyu kıza uzatarak aşağılayıcı bir bakış atmıştı.
Jb-Şimdi bu gömleği ve suyu alıyorsun ve ne yapıp et o lekeyi ordan çıkarmayı başar. Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim.
Kız gülümseyerek Jaebum'un arkasında arkadaşlarına bir bakış atmıştı. Anlaşılan hepsi merakla olacakları bekliyordu.
-Pekii.. Şimdi tüm pisliği temizleyeceğim
Jaebum büyük bir galibiyet kazanmış gibi gülümsemişti. Kendini güçlü göstermekten her zaman zevk alan biriydi.
Karşısındaki kızın gömleği biranda yere fırlatmasıyla sinirle kaşları çatılmıştı. Tam konuşacakken bu sefer tanımadığı o kız gömleğin üzerine ayağıyla sertçe bastırarak tam gözlerine bakmıştı.
Jaebum Sinirle öne yürümek istediğinde suratından aşağıya dökülen suyla şaşkınlıkla olduğu yerde kalmıştı.
-İşte tüm pislikleri temizledim.
Yg-Bu baya iyiydi.
Jk-Keşke telefona kaydetseydik. Böyle bir şeyi bir daha göremeyiz
Hepsi kendilerini tutmaya çalışıyordu ama istemsizce gülmelerine engel olamıyorlardı.
Kız son olarak elindeki şişeyi yere fırlatarak bir kaç adım geri gitmişti.
-Haaa bu arada her önüne gelene vücut şov yapmana gerek yok. Olmayan baklavalarını kimse görmek istemeyecektir.
Yg-Bu az önce yaptıklarından bile kötüydü. Ama sevdim.
Jb-Çenenizi kapayın ve bana giyecek bir şeyler bulun.
Jimin hemen gelereķ kolunu arkadaşının omzuna atıp gülümsemişti.
Jm-Hadi ama o kadar sinirlenme. Bak hepimiz eğlendik ve moralimiz yerine geldi.
Jb-Ben hiç eğlenmedim. O kızı öldürmeyeceğim ama öldürmekten beter edeceğim. Ayaklarıma kapanıp benden özür dileyecek.
Diğerleri bir birlerine bakarak gergince yürümeye devam etmişti.
Anlaşılan şuanlık onu sakinleştirmeyi başaracak kimse yoktu o yüzden sakin kalmayı seçmişlerdi.
Jm-Bence boş ver. Zaten başımızda bir sürü dert var birde bununla uğraşmayalım. Hem seni tanımıyordur muhakkak o yüzden öyle davrandı.
Jb-Güzel o zaman tanıyacaktır. Vee bundan sonra herkese cesurluk taslamayacağını anlayacaktır. Bu konuda kararımı verdim
Jimin arkaya dönerek diğerlerine durumun vahim olduğuyla ilgili işaret yaparak tekrar önüne dönmüştü. Bazı zamanlar onlar bile bir birlerine engel olamıyorlardı.
Veee bu gün içindeki 3. Bölüm⚘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...