Jb-Victoria vurulmuş...
Hemen yanına koşarak kolundan tutmuştum.
Jm-İyi misin?
Elini yarasının üzerinden çektiğinde bacağı feci bir şekilde kanıyordu. Yoongi hemen yanımıza gelerek yarasına bakmıştı.
Yg-Mermiyi almamız gerekecek. Arabadan çantayı getirin. Dayan biraz Victoria şimdi halledeceğim...
Yutkunarak bir şeyler söylemeye çalışmıştı.
"Çanta....çantayı alın...."Hemen ayağa kalkarak odaklandığı yerde duran çantayı alarak tektar yanına gelmiştim.
Th-İşte çantan Yoongi. Aman Tanrım... halledebileceğine emin misin Yoongi?
Yg-Bilmiyorum. Deneyeceğim...
"Duvara yaslanmama yardım edin"
Söylediği şeyi duyar duymaz kollarından tutarak hemen duvarın önüne çekmiştik.
Yoonginin elindeki çantayı alarak içinden ihtiyacı olabilecek birşeyler aramaya başlamıştı.
"Kendim halledeceğim. Kanı temizlemem için bir şeyler bulun"
Ceketimi hemen bir köşeye fırlatarak tişörtümü çıkarıp yarasına bastırmıştım.
"Güzell...
Canı yandığı içün zorlandığından konuşurken çenesi titriyordu.
Nj-Victoria yapabileceğine emin misin?
Sadece başını sallayarak pantalonunu eliyle yırtarak siyah eldivenlerini çıkarmıştı.
Yoongi yarasının üzerine su döktüğünde eldivenini dişlerinin arasına alarak gözlerini sıkı sıkı kapatmıştı.
Çantadan aldığı demir şeyi bacağına yaklaştırarak iyice odaklanmıştı. Biranda yarasının içine daldırdığında acıdan diğer bacağını yumruklamaya başlamıştı.
"Sikeyim...lanet olsun...Elindeki şeyi geri çekerek yere fırlattığında yere düşen mermiyle gözünü kapatıp geri yaslanmıştı.
Yg-Sakin olmaya çalış. Gerisini halledeceğim.
Yy-Hyung o ne için?
Yg- Victoria biliyorsun. Bu biraz acıtacak.
Gözünü kapatarak derin derin nefes almaya başlamıştı. Canının çok yandığının hepimiz farkındaydık. Sanırım Yoongi hyung yarasının üzerine alkol dökecekti.
Elini sıkı sıkı tuttuğumda Yoongi hyungun alkolü dökmesiyle bağırma sesi tüm deponun içinde yankılanmıştı.
Yg-Tamam tamam...herşey yolunda... iyisin çok iyisin...
Acıyla dişlerini sıkarak uzun uzun nefes almaya çalışıyordu. Göğüs kafesi yerinden çıkacakmış gibi duruyordu.
Yg-Şimdi yaranı saracağım. Geri kalanını evde halledeceğiz tamam mı?
Başıyla onaylayarak elimi sıkı sıkı tutmuştu.
Yoongi tişörtümü yırtarak hemen bacağını sıkı bir şekilde sarmıştı.
Nj-Çantaları ve silahları alın. Gidiyoruz...
Victoria...
Acıdan başk bir şey düşünemiyordum bile. Kendimi nasıl tutmuştum onu bile bilmiyordum. Jimin elimi bırakarak yavaşça doğrulmuş ve kucağına almıştı. Zaten şuan yürümem imkansızdı...
Arabaya kadar kucağında taşıyarak dikkatle arabanın arka koltuğuna oturmama yardım etmişti.
Bacağım çok kötüydü ve şuan sadece bu durumun kaç gün içerisinde geçeceğini düşünüyordum. Umarım biran önce iyileşirdi...
Jimin yanıma oturduğunda arabalar harekete geçmişti. Biran önce evime gitmek istiyordum.
Tişört'ü şuan bacağımda olduğu için üstüne sadece ceketini giyinmişti. Sorun şu ki vücudunu yani sırtını arkadaşlarından saklıyordu ama orda düşünmeden üzerini çıkarmıştı.
Yanıma döndüğümde onun da bana baktığını farketmiştim. Ellerimi tutarak avuçlarımın içini açmıştı.
Jm-Ellerinde yanık izleri var.
Yüzündeki korku ifadesiyle bana baktığında başımla onaylamıştım.
"Meşaleleri yakmaya çalışırken oldu. Sorun değil"
Jm-Sorun değil mi? Canın yanmıyormuş gibi davranma...
"Bunu sende hep yapmıyor musun? Beni en iyi sen anlamalısın oysa"
Bir şey söylemeden önüne dönmüştü. Böyle şeylerin olma ihtimali hep vardı ve tüm bunları göze alarak bu göreve başlamıştık. Doğru belki de beni dinleyip erken gitmeseydiler böyle olmayacaktı ama yapacak bir şey yoktu...
Eve vardığımızda dikkatle inmeme yardım ederek salona kadar götürmüşlerdi. Hepsi başlarını aşağı dikmiş sakince oturuyordu. Büyük ihtimal olan herşeyden dolayı kendilerini suçluyorlardı.
"Başlarınızı kaldırın. Böyle oturmak size yakışmıyor. Böyle durmanızı gerektirecek bir şey yapmadınız. Sonuna kadar savaştınız"
M-Savaştık mı? Şu haline bak. Bizim yüzümüzden.
Jm-Hayır sizin değil benim yüzümden. Emri dinleyip yerimde kalsaydım böyle olmayacaktı.
Js-Sadece senin suçun da değildi Jimin. Bizde seni takip ettik.
Hepsi suçu kendine yıkıyordu ama sonuçta olan olmuştu ve zamanı geri getirmek imkansızdı.
Yg-Hepiniz çenenizi kapayın. Hepinizin suçu var. Taehyung dışında üçünüzde onu dinlemediniz... Jimin üstelik sen...deponun içinde bile sakin durmadın..
Jm-Zaten yaptığım şeyi inkar etmedim hyung.
Nj-Ama kabul etmen Victoria'nın vurulması gerçeğini değiştirmiyor..
Hepsinin biranda üzerine gitmesi kötü bir şeydi. Bu şekilde daha iyi olmayacaktı zaten.
"Tamam durun artık. Bir birimizi suçlamakla bir yere varamayız. Benim vurulmamın suçlusu kimse değildi"
Jb-Ordayken...nerden anladın orda birilerinin olduğunu?
Bu seferde Yoongiş video'su
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...