Jb-Ne yapıyorsun?
"Taehyunga bizi takip etmesi için işaret et"
Arabayı hemen çalıştırarak daha önceden hatırladığım orman yoluna saptım.
Jb-Böyle kullanırsan ağaçların birine toslayacağız.
"Ahh hiçbir şey olmayacak. İzle ve gör"
Kesinlikle bu yolun sonuna kadar bizi takip edemezlerdi. Ve onlar bizi arayana kadar biz çoktan gözden kaybolmuş olacaktık.
"Taehyung'u ara"
Jaebum beni duyar duymaz hemen telefonunu alarak istediğimi yapmıştı.
"Taehyung birazdan ilerde gördüğün yoldan sola sap bense sağa doğru gideceğim en sonda ana yolda buluşalım"
Th-Peki. Komut alınmıştır.
Telefonu kapatır kapatmaz hemen hızı artırarak ilerden sağa kırmıştım.
Bb-Ahhh lütfen birazdan kusacağım. Bu arabayı daha düzgün kullanamazmısınız.
Yy-Mızmızlanma Bambam. Sağ çıktığımıza şükür et bence
Bb-Çekil pencerenin önünden kusacağım.
Duyduğum sesle benimde midem bulanmaya başlamıştı bile.
Js-İğrençsin Bambam.
Bb-Neee? Üzerinize mi kussaydım? Dışarı kustum işte.
Ahhh eve varalım daha ben size gününüzü gösterecektim.
~
Sonunda peşimizdekileri atlatmıştık. Eve vardığımızda hepsi sırayla koltuklarda oturmuş bende koltukların arasında sinirli bir şekilde dolaşıyordum.
"Evet konuşmaya kim başlamak istiyor? Umarım güzel bir mazeretiniz vardır"
Kimseden ses çıkmadığında elimdeki bıçağı eşzamanlı masanın üzerine fırlatmıştım. Hepsi biranda irkilerek bana bakmıştı.
"Size soruyorum duymuyor musunuz? Nasıl olur bana söylemeden oraya gidersiniz haa? Hani birlikte çalışıyorduk. Birde bana nasıl güveneceğinizi sorguluyordunuz. Asıl ben güvenmemeliyim bu saatten sonra"
Js-Victoria, biz sadece senin bir yolunu bulamayacağını düşündük.
"Tamam doğru bir plan yapamamıştım ama bu bulmayacağım anlamına da gelmiyordu Jackson. Hepinizle daha önce konuştuk değil mi? Tek başına iş yapmayacaktık"
Jm-Victoria sadece senin hayatını daha fazla tehlikeye atmak istemedik.
Jimini duyduğumda daha sinirlenmiştim. En çok da ona kızgındım. Kimse söylemese bile o bana söylemeliydi.
"Beni hala sizden biri olarak görmüyorsunuz değil mi? Başka açıklaması olamaz"
Rm-Hayır lütfen öyle düşünme Victoria. Jimin'in de dediği gibi biz sana bir şey olmasını istemiyorduk.
"Namjoon burdaki kimseye birşey olmasını istemezsiniz değil mi? Ama istemediğiniz halde burdaki herkes gidiyor ve bir tek bana söylemiyorsunuz. Bu da beni hala sizden biri olarak görmüyorsunuz demek. Siz olsanız böyle düşünmez miydiniz?"
Sessizlik devam etmişti. Sanırım bu bir tür onaylamaydı.
Rm-Haklısın Victoria
"Tabiki haklıyım. Bunu geçtim kendi hayatınızı tehlikeye atıyorsunuz. Tamam bir planları var ve kesin sonuca varacaklar desem yine kabul edilir bir yanı olurdu ama doğru dürüst bir plan bile yapmamışsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...