"Hayır. Öldürdüğüm insanları gömüyordum. Yani sizin gibi bir sürü vücut şovu yapanlar şimdi kemiklerine kadar çürümüştür"
İşte böyle silerim suratındaki o gülümsemeyi. Kendilerince eğleniyorlar ama ciddiyetin farkında değiller.
Herkes dışarı çıkacakken Jimin içeriye gitmişti. Nereye gidiyorduki şimdi?
"Bir sorun mu var?"
Jm-Geliyorum hemen.
Garipti. Eğer üzerini değiştirecekse neden diğerleriyle beraber yapmamıştı ki? Belkide başka bir şey için gitmişti. Aslında Jimin'in geçmişiyle ilgili bir şeyler öğrenmem bana artı sağlayabilirdi ama anlatacağını hiç sanmıyordum.
"Herkes hazır mı? Başlayalım"
Jimin hemen koşarak gelip arkadaşlarının yanına geçmişti. Sadece tişörtünü değiştirmiş ve deri ceketinden yine vazgeçmemişti.
"İşte şimdi başlayabiliriz"
Hepsi dikkatle beni dinlemeye hazır bekliyordu. Gözlerindeki o isteği görmek bile beni mutlu ediyor ve umutlandırıyordu. Bakışlarınızdaki o isteği gerçekleştireceğim. Sonunda ölsem bile istediğiniz, istediğimiz şey olacak....
"Öncelikle biraz bilgi vermeliyim. Hepinizin güçlü olduğunuz ve kendinize göre bazı konularda çok iyi olduğunuzu biliyorum.
Ama bu zamandan sonra karşımızdaki düşmanla savaşmak için aynı zamanda zeki olmalıyız. Hatta zaman zaman kurnaz olup önceden yapılacak hamleleri tahmin etmeliyiz. Kısacası bir sürü plan kurmalıyız. Biri işe yaramadığında ve çuvalladığımızda hemen diğer planı uygulamaya başlamalıyız.
Cesur olmak her zaman iyidir. Bunu hep takdir ederim. Ama fevri bir davranış, tek bir hata hepimizi uçuruma sürükler. O yüzden emirleri dinlemek zorundayız. Özellikle şunu belirteceğim. Emri dinlemeden kendi başına bir şeyler yapmak yok. Eğer o an aklınıza bir şey geldiyse en azından haber vererek harekete geçin. Şimdilik verebileceğim bilgi bu kadar. Umarım anlaşılmıştır.
Jm-Evet oldukça açıktı.
Söyleyene bak. Son söylediklerimi en çok yapan oydu.
"Bu arada bir birinize karşı sen bana emir veremezsin gibi cümlelerinizi de duymam umarım. Bu tür şeyler içten içe parçalanmanıza neden olur ve İçten güçlü olmazsak dışımızdaki düşmanı ve tehlikeyi alt edemeyiz"
Hepsi onaylamış gibi duruyordu. Güzel... demekki başlaya biriz.
"Öncelikle yan tarafta duran silahlardan istediğiniz birini alın. Karşınızdaki alanda yerde gizlenmiş hedefler var. Biranda yerden fırlayacaklar ve siz onları vurmaya çalışmalısınız. Bu sadece sizin hakkınızda daha fazla bilgi edinmem için. Aynı zamanda iki gündür öylece oturuyorsunuz. Sizede iyi gelecektir"
Hepsi silahların başına geçerek seçmeye başlamıştı. Açıkçası kimin neyi alacağını merak etmiştim. O yüzden yanlarına giderek dikkatle izledim.
Taehyung ve Jungkook silahlarda oldukça iyiydi. Silahı kavramalarından bile anlaşılıyordu. Jungkook ekibin katili rolünü üstleniyordu ama Taehyung'un bu kadar bu konu üzerine hâkim olmasına şaşırmıştım.
Bambam ve Jinyoung havalı şeyleri çok seviyordu. İşin şov kısmına sanırım bayılıyorlardı. Ama hızlı ve çevik olmalıydılar ve hedefleri zamanında vurabilmek için en uygun silahı seçmeliydiler.
Jimin silahlardan daha çok bıçaklarla ilgileniyordu. Dikkatle ne seçeceğine bakıyordum.
Jaebumla göz göze geldiğimizde elindeki silahı bırakarak Jimin'in yanına geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...