×43×

1.2K 146 16
                                    

Üzgünüm Jimin ama bu oyun için yalan söylemeliydim.

"Hayır...

+Çok iyi bunu bende anlamıştım.

Aptal herif birazdan beyninden mermiyi geçireceğimide anlıyor muydu acaba?

Elini sırtımda hareket ettirmeye çalıştığında Jimin ayağa kalkmaya çalışmıştı. Hemen gözlerine bakarak sakin olmasıyla ilgili işaret etmiştim.

Nj-Jimin sakin ol ve sakın ters birşeyler yapma.

Lanet olsun. Anahtar ceketinin ceplerinde yoktu. Elimi farketmeden ceplerine sokmuştum ama yoktu. Üzerinde sakladığına eminim. Ama bu şekilde alamayacaktım hemen bir yolunu bulmalıydım.

Elini belimden aşağıya doğru indirmeye çalıştığında elini tutarak uzaklaşmıştım.

"Burda olmaz beni takip edin"

Yg-Nee? Nereye gidiyorsun Victoria?

Dediğim şeyle yüzüne iğrenç bir gülümseme yerleşmiş ve hemen peşimden gelmişti.

Lavaboların birine girerek kapıyı arkamızdan kilitlemiştim. Omuzlarından tutarak sertçe duvara yaslayarak ceketini üzerinden çıkardım. Aptal herif gülümseyerek beni izliyordu.

+Gerçekten bu kadar çabuk kabul edeceğini düşünmemiştim...

Ceketininin içinde olmadığından emin olduktan sonra tuvaletin bir köşesine fırlatmıştım.

Kolumdan tutmaya çalıştığında göğsünden bastırarak bir kaç adım geri gitmiştim. Yavaşça eğildiğimde büyük bir merakla ne yapacağımı izliyordu. Bacağıma sakladığım silahı alarak tam kafasına doğrulttuğumda kaskatı kesilmişti.

"Biliyor musun bende senin bu kadar aptal olacağını düşünmemiştim. Kasanın anahtarını nerde saklıyorsun?"

Hemen elini pantalonunun cebine sokarak anahtarı havaya kaldırmıştı. İşte böyle..

"Hemen bana fırlat...

Komutumla anahtarı bana doğru fıtlatarak ellerini havaya kaldırmıştı.

+Hadi git artık anahtarı sana verdim.

Ahh gerçekten kimi kandırıyordu. Verdiği şeyin o kasanın anahtarı olmadığına emindim. Çünkü gizli kamerayla daha önce kasayı açarken onu izlemiştim ve aynı anahtar değildi.

"Bay Kim Min seok"

Başına isabet eden mermiyle yere yığılmıştı.

Hemen yanına giderek ceplerini aramıştım.
İşte... buldum seni...

Anahtarı alarak kapıyı açtığımda karşımda sinirli bir şekilde bakan Jimin vardı.

Biranda üzerime yürümesiyle neye uğradığımı şaşırmıştım.

Jm-Bu lanet herifle birlikte nereye çekip gidiyorsun üstelik kulaklığını kapatıyorsun.

Ama ben kulaklığımı kapatmamıştımki... belkide kendiliğinden bir şey olmuştu.

Jm-Lanet olsun sana bir şey yaptı diye kafayı yemiştim.

Sinirden boynundaki damarların hepsi gözüküyordu. Yüzüyse kıpkırmızı olmuştu.

Omzumdan tutarak sarsdığında ne diyeceğimi bilememiştim.

"Ben kapatmadım. Kulaklığı ben kapatmadım"

Kendine doğru çekip biranda sarıldığında artık şizofren olduğundan şüphe duymaya başlamıştım.

Jm- Sana bir şey yaptı sandım... sana....

"Şşşş ben iyiyim. Sakin ol"

Elimi yanaklarına koyarak gözlerine baktım.

"Şimdi halletmemiz gereken bir konu var Jimin. Ben iyiyim. Şimdi gidip o kasayı açalım"

Başını olumlu anlamda sallayarak  kolumdan çekerek o lanet yerden dışarı çıkarmıştı.

Kumandayla kulaklığımı aktiv hale getirdiğimde Jiminin de kumandayı  kullandığını gördüm. Demekki az önce o da kulaklığını kapatmıştı.

"Anahtar bende geliyoruz. Minseok öldü."

Yg-Sizi sersemler. İkinizde kulaklığınızı kapatıp nereye yok oldunuz? Ne kadar endişelendiğimizi biliyor musunuz?

Jm-Geliyoruz hyung. Jungkook ve Taehyung siz kasayı açıp içinde ne var ne yok toplayacaksınız. Tamam mı?

Th-Tamam geliyorum bekleyin.

Anahtarı Taehyung'a ulaştırdıktan sonra tekrar aşağı inmiştik. Az önceki kız heryerde Minseok'u arıyırdu. Bence bize teşekkür etmeliydi. Onu aşağılık bir heriften kurtarmıştık.

Nj-Jimin bizimkiler kasayı hallediyor. Siz eve dönseniz iyi olur. Minseok olmadığı için sizi ortalarda görürlerse size soracak ve sizden şüphelenecekler.

Yj-Haklı... geri dönmelisiniz. Çünkü şuan şüpheli kişilersiniz. Hatta şu arkanızdaki ikili size bakıp duruyor.

İkimizde çaktırmadan arkaya bakmıştık. Haklılardı... Minseok ortada olmadığı için bizden şüpheleniyorlardı.

Jm-Beni dinle...üç dediğim anda dışarıya koşuyoruz tamam mı?

Başımla onaylayarak önüme dönmüştüm.

Js-Çocuklar kasadaki herşeyi almış. Hadi gidin artık...

Jm-Bir... iki... üç... koş

 koş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin